Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Ik was gisteren in Eindhoven. Lunchafspraak met een relatie.
Dan ga je natuurlijk even bij de EPPO naar binnen!!

 

Dark Crystal: Creation Myths OGN 1 (of 3)
Dark Crystal: Creation Myths OGN 2 (of 3)
Bloodlines Oneshot (Monte Michael Moore)

 

post-130-0-84734200-1480153941_thumb.jpg

 

En vriend van me zei me gisteren ook "o ik heb nog wat strips van je hier liggen" en komt aan met mijn DRAIN-collectie, mijn Watchmen TPB en mijn Kabuki Circle of Blood TPB die ik al jaaaaren kwijt was!!

 

post-130-0-81698400-1480154056_thumb.jpg

En dan toch maar Black Friday gedaan bij Cheapcomics (maar die komen pas volgende week binnen)

 

WATCHMEN THE DELUXE ED HC
BEFORE WATCHMEN NITE OWL DR MANHATTAN DLX HC
BEFORE WATCHMEN MINUTEMEN SILK SPECTRE DLX HC
BEFORE WATCHMEN OZYMANDIAS CRIMSON CORSAIR DLX HC
VAMPIRE TALES GN TP VOL 01 + 02 + 03

 

 

Mooi om zo het weekend in te gaan!!

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb hem ondertussen ontvangen, maar ik heb hem nog niet bekeken. Hij ligt opzij voor de kerst.

 

De verzendingskosten vond ik eigenlijk te veel, 20 pond. Ik heb Phillips al eens een Criminal deluxe laten signeren op Facts en toen vroeg hij €20, dus uiteindelijk komt het ongeveer op hetzelfde neer, maar ik betwijfel of ik met die verzendingskosten nog eens zal bestellen via zijn site.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik heb hem ondertussen ontvangen, maar ik heb hem nog niet bekeken. Hij ligt opzij voor de kerst.

 

De verzendingskosten vond ik eigenlijk te veel, 20 pond. Ik heb Phillips al eens een Criminal deluxe laten signeren op Facts en toen vroeg hij €20, dus uiteindelijk komt het ongeveer op hetzelfde neer, maar ik betwijfel of ik met die verzendingskosten nog eens zal bestellen via zijn site.

Dat zijn inderdaad stevige verzendkosten.

Link naar reactie

Lekker!!

 

BEFORE WATCHMEN NITE OWL DR MANHATTAN DLX HC
VAMPIRE TALES GN TP VOL 01 + 02 + 03
WATCHMEN THE DELUXE ED HC
BEFORE WATCHMEN MINUTEMEN SILK SPECTRE DLX HC
BEFORE WATCHMEN OZYMANDIAS CRIMSON CORSAIR DLX HC
Zombies Christmas Carol HC
 

post-130-0-50114100-1480508782_thumb.jpg

Als je dan toch die BEFORE WATCHMEN aan deze prijs kan scoren, dan moet die HC van Watchmen er ook maar bij. Ook al heb ik die al in TPB

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

gary frank links dus :) briljant!

En rechts was idd erg goed. Die brengt nu een cool comic uit trouwens. De tekenaar gaat een comic uitgeven via Image  http://www.comicsforsinners.com/the-belfry-ascend-at-your-own-risk/

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Direct via Broadsword Comics wat zaken besteld.... eigenlijk te duur met 25USD aan shipping, maar af en toe ben ik niet slim bezig :)

 

Tarot #55 Cover A GLOW COVER
Tarot#90 Kickstarter Edition (both covers)
Tarot #92, 93, 77 ,76,89
 

 

post-130-0-33642700-1481451732_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wel dat vind ik voorlopig moeilijk te beantwoorden. Ik heb veel van 2016 (nog) niet gelezen, maar het is wel een goeie Moon Knight. Het verhaal is nog niet volledig, dus hoe goed kan ik nu nog niet beoordelen. Ik raad je in ieder geval aan om minstens eerst de run van Ellis te lezen voor je hier aan begint.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik heb hem ondertussen ontvangen, maar ik heb hem nog niet bekeken. Hij ligt opzij voor de kerst.

 

De verzendingskosten vond ik eigenlijk te veel, 20 pond. Ik heb Phillips al eens een Criminal deluxe laten signeren op Facts en toen vroeg hij €20, dus uiteindelijk komt het ongeveer op hetzelfde neer, maar ik betwijfel of ik met die verzendingskosten nog eens zal bestellen via zijn site.

 

Kennelijk is hij overgestapt. Vroeger (2015) heb ik wel eens iets uit z'n Amazon Store besteld. Dat was goedkoper: 10 pond voor een paperback met tekening en 4 pond voor de verzendkosten.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...