Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Via Archonia mijn kant op laten komen binnen nu en 3 weken

 

JUGHEAD THE HUNGER ONE SHOT
SKYBOURNE #4  
ANIMOSITY #8 (MR)   
SPAWN #275
ANIMOSITY THE RISE #2

 

Via een "sweet deal" komt dit volgende week naar me toe

 

DMZ TPB #1-12 (Brian Wood)
Starlight TPB (Millarverse)
Chilling Adventures of Sabrina TPB #1
Black Science TPB #1, 2 (Rick Remender, Matteo Scalera)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On Saturday, July 08, 2017 at 3:32 AM, Theodoor said:

Heeft iemand dit al gelezen?  Reeds twee boeken verschenen en een derde op komst.  De (uitgebreide) previews op de website doen zeer Europees aan.  De filmrechten zijn reeds verkocht en volgens www.imdb.com is de verfilming "in development".

 

59608a4d6b43d_DelilahDirk.thumb.JPG.c4c7b199e4a1d8dcd15481a9daf1d7b6.JPG

Ik dacht dat deze een online comic was. http://www.delilahdirk.com/   

OK, online serializing van deel 2 is onderweg; het lijkt inderdaad Europese stijl

Eerste was entertaining; 19e eeuws + Ottomanen, zie je niet vaak

Link naar reactie
1 minuut geleden, kuzuri zei:

Global Frequency is zeer goed. 

Maar het is jaaaaaren geleden dat ik dat nog gelezen heb. 

JA, ik zag dat het oorspronkelijk uit begin deze eeuw was. Ga wel eens een stukje online lezen, kan ik dan beslissen of ik hem aanschaf of niet.

Link naar reactie
Op 24-7-2017 om 16:00, kuzuri zei:

 

Die BLACK SCIENCE... ik heb nu 2 TPB's gelezen maar het pakt me niet zo als ik had gehoopt. Wordt het nog wat beter?

 

Op 28-7-2017 om 11:07, IvoVWS zei:

Joel Saavedra, de tekenaar van The Unnamed en de tekening onder mijn naam, heeft meegewerkt aan Coronary en holy shit, wat ziet dat er fantastisch uit!

 

als die uitkomt via Diamond, dan is het zeker een goede tip!!

21 uren geleden, kuzuri zei:

Global Frequency is zeer goed. 

Maar het is jaaaaaren geleden dat ik dat nog gelezen heb. 

ditto!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 30-7-2017 om 11:58, JPAR zei:

JA, ik zag dat het oorspronkelijk uit begin deze eeuw was. Ga wel eens een stukje online lezen, kan ik dan beslissen of ik hem aanschaf of niet.

Begin deze eeuw.. Zo klinkt het wel heel 1900.. :)

 

Het is een interessant experiment maar vergeleken met de andere Ellis werkjes uit deze periode is het wat mager. Als je het online leest (boefje)dan mag je elke issue wel even inkijken.

Link naar reactie
3 uren geleden, carioca zei:

Begin deze eeuw.. Zo klinkt het wel heel 1900.. :)

 

Het is een interessant experiment maar vergeleken met de andere Ellis werkjes uit deze periode is het wat mager. Als je het online leest (boefje)dan mag je elke issue wel even inkijken.

IK heb niet de luxe om het ergens in te kijken, dus doe ik dat online. Als iets me aanspreekt dan koop ik het op papier. En ik heb de laatste tijd heel veel gekocht :D

Link naar reactie

Ik heb in Forbidden Zone Brussel (wat - een - aanbod :e010:) het nostalgisch beest in me losgelaten en wat oude Engelstalige boekjes gekocht. De man achter de toog zei dat ze een stock van 250.000 stuks op een andere locatie hebben staan. Dus zeker de moeite om hen te mailen indien je nog iets bepaald zoekt, lijkt me zo.

 

 

IMG-0841.JPG

Link naar reactie

Aangezien ik wist dat ik vandaag met mijn hond ging komen en ik mijn comics heel tot bij mij thuis wou krijgen heb ik gisteren al de nieuwe kill or be killed gekocht. Samen met Alone en Alack sinner (willy!)....en Nightwing vol 6 to serve and protect. Ik was grote fan van de pre N52 maar die trades waren een tijdje zéér moeilijk te vinden en nu zijn ze allemaal herdrukt dus had ik de vorige allemaal gekocht maar moest op deze nog wachten. Ik heb ergens wel een klein beetje schrik om het opnieuw te lezen, misschien iets te veel opgehemeld in een vlaag van nostalgie en kan het misschien wel oubollig aanvoelen als ik het herlees maar ben alvast blij dat ik ze al in mijn kast heb :P

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...