Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Net uit. Stray Bullets vol. 3 - Other People. Ik las deze reeks vroeger, maar op één of andere manier was dat toen te vroeg. Nu pas kan ik ten volle genieten van deze schitterende verhalen. Ik hou ervan dat David Lapham elke deeltje afgerond houdt, maar tegelijk laat voortbouwen op een breed palet van kleurrijke figuren en periodes. In deze derde bundel introduceert hij een heleboel nieuwe figuren die midden jaren '80 meestal erg faliekant aflopende plannen koesteren. Ik hou ook van de humor in zijn verhalen. 

 

Ik zag dat hij momenteel een heel lang verhaal maakt (Sunshine & Roses), terwijl er al enige tijd geen bundeling meer verscheen ... Iemand die die nieuwe reeks in singles volgt hier?

 

Stray-Bullets-Other-People-hc.thumb.jpg.2e0cc7b1ba53a45ff77147abbb4b0d3e.jpg

Link naar reactie

CB:Now with the story being two arcs, will it be on a regular publishing schedule or a break in between?

 

DL:It’s going to be continuing, I think Sunshine & Roses will probably go at least 14-16 issues and then we’ll put it out as two graphic novels. I have it so each one will be distinctive in two parts.

Ondertussen zijn er al 28 nummers, dus het zullen wel meer dan twee GN's worden, maar er zullen er dus komen. Ik heb 10 jaar geduld gehad voor deze reeks, nu kan ik dat ook wel opbrengen. Nu ja, liefst niet opnieuw tien jaar, maar de volledige run van S&R, want die verschijnt nu toch tenminste. Vorige keer verscheen er niks. Tot nr 41 er dan eindelijk was. 

 

 

:hartje: SB.

 

Link naar reactie
21 uren geleden, Marinelli zei:

Net uit. Stray Bullets vol. 3 - Other People. Ik las deze reeks vroeger, maar op één of andere manier was dat toen te vroeg. Nu pas kan ik ten volle genieten van deze schitterende verhalen. Ik hou ervan dat David Lapham elke deeltje afgerond houdt, maar tegelijk laat voortbouwen op een breed palet van kleurrijke figuren en periodes. In deze derde bundel introduceert hij een heleboel nieuwe figuren die midden jaren '80 meestal erg faliekant aflopende plannen koesteren. Ik hou ook van de humor in zijn verhalen. 

 

Ik zag dat hij momenteel een heel lang verhaal maakt (Sunshine & Roses), terwijl er al enige tijd geen bundeling meer verscheen ... Iemand die die nieuwe reeks in singles volgt hier?

 

Stray-Bullets-Other-People-hc.thumb.jpg.2e0cc7b1ba53a45ff77147abbb4b0d3e.jpg

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
22 uren geleden, JPAR zei:

@mojo Wat vind je van The Black Beetle?

Dat is een leuke, ontspannende pulp reeks. Geen must have, daarvoor verschijnt er te weinig van, maar heeft wel potentieel. Als je dat genre graag leest, ga je dit wel goed vinden. Tekeningen zijn top. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
15 minuten geleden, The Alderwood zei:

Waarom zou je't de kleinere, Nederlandstalige uitgeverij niet gunnen?

Ik denk ook dat ik de Nlse HC uitgave zal kopen vanwege het extra dossier.

Maar het is toch allemaal Dargaud, of zijn de Nederlandse en Franse(/Engelse?) tak formeel gescheiden?

Link naar reactie
Op 31-12-2017 om 16:44, kuzuri zei:

Yep twee HC's. Te dun voor SC. Tenzij ze er één van maken. Maar ik betwijfel het. 
 

ik vertrouw op het uitkomen van een SC dan :)
We zullen zien. Merci!

 

Ik heb wat oud spul lopen opsnorren

 

Tellos Collossal TPB #1
JLA/Cyberforce oneshot
X-Infernus TPB ( (2008) #1-4 and X-Men Return of Magik (2008)

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...