Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

Ik kijk af en toe naar Discovery en National Geographic. Meestal omdat ik ergens reclame van heb gezien (Amish Mafia bijvoorbeeld) terwijl ik naar de zenders was aan't kijken omdat er nergens anders iets te zien was.

Mythbusters is trouwens ook van Discovery. Wordt door 2BE uitgezonden, ook.

 

Op national Geographic keek ik overlaatst naar de docu over de electronen microscoop in de Universiteit van Antwerpen. Interessant!

 

Alleen steekt Behind the Photo op NGC mij serieus tegen :(

 

Op 2be krijgt ge diene belachelijke voice over er wel tussen die mij mateloos irriteert maar die behind the photo zever die ze constant tijdens de reclame spannen bij NGC is inderdaad ook enorm lastig >.<

Ik kijk ook niet meer vaak naar DC en NGC, er zijn teveel "reality" shows gekomen zoals retep zegt die me niet echt interesseren maar was wel grote fan van Mythbusters, The Dog Whisperer (jaja) en de echte documentaires (overlaatst was er met paasmandag nog een leuke over jezus)

Link naar reactie

Mijn favorieten zijn fast and loud (kerel met baard) en goud zoeken in alaska (Dakota Fred ! de goudzoekkbaas !). In deze zgn "reality docus" wordt ook wel eens een project met verlies afgesloten. Nu kun je natuurlijk zeggen dat dat ook weer fake is maar het brengt wat variatie.

 

Baardmans

 

tumblr_mfohz7veI81qex2zyo1_500.jpg

 

 

Fred

 

Gold-Rush-374-300x235.jpg

Link naar reactie

Dog Whisperer zie ik ook graag. Maar nu zit-ie in Holland en België en is het een wedstrijd geworden : wie krijgt de hond.

Niet om aan te zien. (of horen. hollands engels. brrrr)

Dan zag ik nog liever American Colony : the Hutterites, op vrijdagavond bij NGC.

Ook naar de UFO reportages heb ik gekeken op NGC, maar eigenlijk was dit NGC onwaardig.

Op DC keek ik wel eens naar Kemp die stadsbendes onderzocht. Kemp zelf was eigenlijk een arrogant opdondertje, maar soms zat hij tussen serieus gevaarlijke bendeleden, die high met hun pistolen zaten te stoefen.

Link naar reactie

Die hondenwedstrijden zijn vreselijk, mrs Retep wil pas weer naar Cesar kijken wanneer hij weer rustig op the dog psychology centre zit.....

 

Die Amish en Hutterites, daar kan ik niet te veel naar kijken, al die rare mannetjes en lelijke meisjes..... Ross Kemp is zeeeer irritant.

Link naar reactie

Ik ken Mila enkel van 'Ted' en 'Black Swan'.  Wel een sexy meid.  

Ik snap niet dat er zoveel rond dat bezoek te doen is.  Elke dag wandelen er meerdere wereldsterren door Brugge rond.

 

MV5BODQyNTQyNzY4MV5BMl5BanBnXkFtZTcwODg5

 

Wereldsterren in Brugge ? :e010:  Dat kan mijn pc niet aan, die reageert direct met een rood kruis !

Link naar reactie

tel je voor dat je daar woont en zo'n doder in je straat ronddwaalt of zich schuilhoudt in je tuinhuisje. iegen die kogels door alles. Z'n kamer toonde verschillende inslagen. Hallucinant. Toch?

 

Ik ben ooit op een concert geweest waarbij na een half uur ineens alle lichten aangingen waarop de muzikanten verdwaasd rondkeken om dan snel weg te rennen. Daarna kwam de organisator zeggen dat er een steekpartij had plaatsgevonden en dat er zich een moordenaar tussen het publiek bevond, maar aub, geen paniek. Kijk gewoon goed rond en als je iets verdacht ziet, kom het dan melden..... Een uurtje aan het lijntje gehouden, concert zou doorgaan, niemand mocht naar buiten en uiteindelijk werd het toch afgelast en moest iedereen naar buiten. Bij het naar buiten gaan passeerde je langs een haastig met zwart plastic afgeschermde ruimte waar waarschijnlijk het slachtoffer moet gelegen hebben.

Link naar reactie
Gast Natte aap

De aap is een kryptosamenzweringsgelover. Scrabblebonus!

 

je kan dat nu wel met een scrabblewoord proberen te ontkrachten, maar ik herinner me nog goed dat de mensen die indertijd zeiden dat Saddam geen wapens had ook als conspiracy gekkies werden uitgelachen, dat iedereen die de banden tussen bin laden en de cia in een vroeg stadium linkte aan bush, zijn oliebedrijven en de wapenlobby als een dwaas werd bekeken en achteraf is ook gebleken dat ze gelijk hadden. (lees hier nu niet in dat ik geloof dat de cia de WTC torens gebombardeerd hebben)

 

Ik wil niet beweren dat dit waar is, maar het document levert wel interessante gezichtspunten en stelt interessante vragen. Iets wat de gecontroleerde media de laatste jaren ook steeds minder is gaan doen. Je acht uur nieuws gaat gewoon voorschotelen wat ze doorkrijgen van de gekende persagentschappen ... van mij mag je dat allemaal lekker geloven hoor. Ik blijf liever kritisch en vind de officiële versie van het witte huis verdachter dan dit document. Waarmee ik niet zeg dat de officiele versie per definitie fout is, maar wel per definitie verdacht.

 

en nee, ik geloof niet in chemtrails en rectale onderzoeken door aliens.

Link naar reactie
Gast Natte aap

gecontroleerde media zijn de officiele media die enkel mogen schrijven wat bevestigd is door de persbureaus (minimaal door twee bronnen bevestigd is minimaal twee persagentschappen). Ik bedoelde daar niet mee dat de VRT of NOS in handen van de cia is en gecontroleerd wordt op berichtgeving. Al zou het me niet verbazen dat er later zou blijken dat er toch een vorm van gatekeeping binnenin gehanteerd werd, maar voorlopig zijn daar nog geen bewijzen van. Het is niet dat NOS of VRT niet de hele waarheid zou zeggen, maar ze vertellen ook maar wat ze van officiele persbureaus krijgen. En die kwaken enkel de officiele versies. En die officiele versies vind ik vaak verdacht. Iedereen die in eender welk bedrijf werkt weet dat hij/zij niet aan de buitenwereld zo maar alles mag gaan vertellen, dus als er een officiële versie is, dan is dat de versie met de waarheid die geweten mag zijn, niet per definitie met de volledige waarheid, maar uiteraard ook niet per definitie met ingewikkelde samenzweringen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...