Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

Dat is om te duiden hoe mensen zich moeten voelen nadat ze het bericht gelezen hebben. De lezers van Het Laagste Nieuws bestaan voor een groot deel uit lui die nog met hun knokkels over de grond slepen en een wenkbrauwboog hebben. Bij een bericht als 'Syrisch leger bestookt wachtrijen bij bakkerijen' worden ze dan angstig en durven ze zelf geen koffiekoeken meer halen omdat ze denken dat het Syrische leger ook bakkerijen onder vuur neemt in Avelgem of Wechelderzande of waar het ook is dat Kudos woont.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dat is om te duiden hoe mensen zich moeten voelen nadat ze het bericht gelezen hebben. De lezers van Het Laagste Nieuws bestaan voor een groot deel uit lui die nog met hun knokkels over de grond slepen en een wenkbrauwboog hebben. Bij een bericht als 'Syrisch leger bestookt wachtrijen bij bakkerijen' worden ze dan angstig en durven ze zelf geen koffiekoeken meer halen omdat ze denken dat het Syrische leger ook bakkerijen onder vuur neemt in Avelgem of Wechelderzande of waar het ook is dat Kudos woont.

 

:e007:

Link naar reactie

Daar in Rekkem hebben ze het aan hun rekker.:

 

Politie uit 28 landen controleert aan E17 in Rekkem .

 

Aan de grensovergang langs de E17 in het West-Vlaaamse Rekkem organiseerde de federale wegpolitie donderdagmiddag een grootschalige controleactie. In het kader van een Europees uitwisselingsproject werd de actie bijgewoond door politiemensen uit 28 Europese landen.

 

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130221_00478452

Link naar reactie

De Standaard geeft vandaag een vrije tribune aan Anne Therese De Keersmaecker over het vonnis in de zaak van de genetisch gemanipuleerde patatten. Daar word je toch niet goed van? Ook mensen zonder enige kennis ter zake mogen blijkbaar hun licht laten schijnen over complexe technische kwesties, gewoon omdat ze bekend zijn. Als we niet oppassen moet ik nog opiniestukken gaan plegen voor de krant, waar eindigt dat?

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Ja. Als je om de anonimiteit te bewaren enkel maar de eerste letter van de achternaam zet, en dan tussen haakjes toch de volledige naam, dan is het einde inderdaad ver zoek...

 

post-5-0-86534800-1361894889_thumb.jpg

 

In principe hanteren ze die anonimiteit tot de beschuldigde veroordeeld is. Het vermoeden van onschuld valt dan weg, en dan mag hij met naam en foto in de krant.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

523070_324647207637415_1601244874_n.jpg

 

Wie neemt nu christenen ernstig? :mellow:

 

Aan haar smoelwerk te zien was haar mama beter eens van de trap gevallen.

Typische klederdracht ook voor zo'n pokkewijven, zo'n sjaaltje...

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Vandaag een 2 uur durend gesprek gehad met een steenrijke kerel die voortdurend mentaal zat te typen. ( typbewegingen maar zonder toetsenbord of pc - om de 5 minuten noteerde hij de tijd en twee kernwoorden in zijn telefoon. Weird.

 

Waar ik dan weer een hekel aan heb: hou ik een praatje en dan zitten er drie mensen alles in te tikken op een laptop. En dan niet besmuikt op zo'n "stil" toetsenbordje, nee op een kloeke notebook, tikkerdetikkerdetik. Laatst was er bij één zijn batterij uitgevallen, dat was dan wel weer leuk.....

Link naar reactie

Waar ik dan weer een hekel aan heb: hou ik een praatje en dan zitten er drie mensen alles in te tikken op een laptop. En dan niet besmuikt op zo'n "stil" toetsenbordje, nee op een kloeke notebook, tikkerdetikkerdetik. Laatst was er bij één zijn batterij uitgevallen, dat was dan wel weer leuk.....

 

 

Toch nog altijd beter zo, dan dat ze er met oortjes zouden zitten, nietwaar?

Link naar reactie

 Limburger mag niet met pastavergiet op foto identiteitskaart

 

 

 

 

HASSELT - Een Limburgse man mag niet met een pastavergiet op zijn hoofd prijken op zijn identiteitskaart. ‘Met een hoofddeksel op die pasfoto staan, mag niet', aldus de stad Hasselt en de regering. De man dient een klacht in bij het Meldpunt Discriminatie.

Diep ontgoocheld is hij, Alain Graulus. De 48-jarige Hasselaar wil niets liever dan met een pastavergiet op zijn hoofd op zijn identiteitskaart staan, maar dat mag niet van de stad Hasselt en de regering. ‘Het is niet toegestaan om met een hoofddeksel op die foto te staan', klinkt het. Graulus is aanhanger van het pastafarianisme, waar het de gewoonte is om zo op de foto te staan, en dient een klacht in bij het Meldpunt Discriminatie.

‘Ik heb de wet aan mijn kant', zegt Graulus in Het Belang van Limburg. ‘Uitzonderingen wegens medische en religieuze redenen zijn toegestaan, dat staat in de federale en de Europese wetgeving. Het levende bewijs daarvan loopt in Oostenrijk rond. Niko Alm mag er, na drie jaar proberen, eindelijk met pastavergiet op het hoofd op zijn rijbewijs staan.'

Graulus ziet een jarenlange strijd ook wel zitten. ‘Ik ben een koppige mens en zal niet plooien, zelfs als ik zonder geldig identiteitsbewijs moet rondlopen.'

Parodie

Het pastafarianisme werd in 2005 opgericht door de Amerikaanse leraar Bobby Henderson als parodie op het besluit van de regionale overheid van Kansas om tijdens biologielessen naast de evolutieleer ook intelligent design te onderwijzen. De aanhangers 'geloven' in Het Vliegende Spaghettimonster en dragen steevast een pastavergiet.

 

Het is onozel, dus sta ik er achter.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

 Limburger mag niet met pastavergiet op foto identiteitskaart

 

 

 

 

Het is onnozel, dus sta ik er achter.

 

 

Het is inderdaad onnozel van de gemeente en de regering om zoiets te weigeren. Ik sta ook achter die limburger.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...