Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

Ja en ze hebben de kerel gepakt die een 16 jarig meisje heeft verkracht en vermoord. Het zal je kind maar geweest zijn, maar nee onze privacy gaat boven alles, boven moord, doodslag, hooliganisme. Alles mag men uitvreten als je privacy maar wordt beschermd, geen wonder dat je in Belgie niet het gevang in hoeft wanneer je iemand vol op het hoofd schopt. En als er dan een straf (3 jaar of minder) wordt uitgesproken dan hoeft men niet eens het gevang in.

Je hebt mijn vraag niet begrepen. Ik heb erin zo'n geval geen probleem mee om mijn dna te laten onderzoeken, maar ENKEL als het daarna vernietigd wordt en uit de databank gewist.

Link naar reactie

Wel spijtig dat de Nederlandse politie de burgers foute informatie geeft.

 

En spijtig dat de 7.300 DNA-monsters van de Friese burgers die vrijwillig hun DNA afgaven niet direct zijn vernietigd, staat vanmiddag in het commentaar van NRC Handelsblad. Het OM liet daarmee de kans voorbijgaan “om scherp af te bakenen waar opsporing ophoudt en privacy weer begint”.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dus we doen maar niets meer ? Je laatste post gooi ik op de hoop uitspraken die ik hierboven al reeds samenpakte....

Toch wel. Maar niet door gewoon ff wat camera's neer te pleuren en mensen dwingen hun DNA af te staan.  Probeer de oorzaak aan te pakken.

 

Als jij wat laatdunkend doet t.o.v. vrijheid van het individu dan zegt dat ook wat over hoe hoog jij vrijheid van mensen inschat.

Link naar reactie

Wel spijtig dat de Nederlandse politie de burgers foute informatie geeft.

 

En spijtig dat de 7.300 DNA-monsters van de Friese burgers die vrijwillig hun DNA afgaven niet direct zijn vernietigd, staat vanmiddag in het commentaar van NRC Handelsblad. Het OM liet daarmee de kans voorbijgaan “om scherp af te bakenen waar opsporing ophoudt en privacy weer begint”.

Vanmiddag ? Je bron is uit 20 november 2012,

 

Ik heb toch een andere bron

 

 

Vernietiging DNA-materiaal

In opdracht van het Openbaar Ministerie vernietigt het NFI al het DNA-materiaal; al het onderzoeksmateriaal, zoals de monsters en de daaruit gegenereerde profielen, wordt vernietigd. Alleen het materiaal van de verdachte wordt bewaard.

 

http://www.forensischinstituut.nl/over_het_nfi/nieuws/2012/dna-match-in-onderzoek-marianne-vaatstra.aspx

Link naar reactie

Toch wel. Maar niet door gewoon ff wat camera's neer te pleuren en mensen dwingen hun DNA af te staan.  Probeer de oorzaak aan te pakken.

 

Als jij wat laatdunkend doet t.o.v. vrijheid van het individu dan zegt dat ook wat over hoe hoog jij vrijheid van mensen inschat.

 

Beste Lord, meen je dat nu ? Ik schat de vrijheid van mensen niet hoog in ? Vreemde woorden van een reper die gaarne hele beroeps- en geloofsgroepen het liefst actief zou willen euthaniseren......

Link naar reactie

Vanmiddag ? Je bron is uit 20 november 2012,

 

Ik heb toch een andere bron

 

 

Vernietiging DNA-materiaal

In opdracht van het Openbaar Ministerie vernietigt het NFI al het DNA-materiaal; al het onderzoeksmateriaal, zoals de monsters en de daaruit gegenereerde profielen, wordt vernietigd. Alleen het materiaal van de verdachte wordt bewaard.[/size]

 

http://www.forensischinstituut.nl/over_het_nfi/nieuws/2012/dna-match-in-onderzoek-marianne-vaatstra.aspx

Dat was een citaat uit het artikel ;)

 

Laat ons hopen dat het inderdaad vernietigd wordt, je wil echt niet dat je dna zomaar te grabbel gegooid wordt. En je kan zeggen: maar dat zit in een beveiligde databank!

 

Beveiligde software?

 

LOL (sorry voor de lol)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Beste Lord, meen je dat nu ? Ik schat de vrijheid van mensen niet hoog in ? Vreemde woorden van een reper die gaarne hele beroeps- en geloofsgroepen het liefst actief zou willen euthaniseren......

Omdat die lui drastisch mijn vrijheid in het gedrang brengen. Je weet ook wel dat het een amplificatie is, een krachtdadige terminologie die een ongenoegen uit.

 

Ik heb ook al gezegd dat ik het principe heilig ( een van de weinige principes, hoe minder hoe beter, want principes kunnen verdomme veel beslag leggen op je handelen.) Doe niet aan een ander wat je zelf niet wil. De gulden regel. Maar als die geschonden wordt, dan zal ik me toch wel verdedigen.

 

Ik sticht geen sektes, eis geen offers, persoonsverheerlijking en andere materiele goederen. Ik sticht geen clubs met geweldsmonopolie. Ik bedreig niemands fysieke integriteit, initieel. Ik sticht geen corporatie die maar 1 ruilmiddel hanteert, afgedwongen door een bevriende gangsterclub en eis geen woekerinterest waardoor armoede ontstaat.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Bij ons in het dorp werd recent het water closet ingevoerd. De spuwbak wordt enkel nog bij folkloristisce aangelegenheden gebruikt :)

En je begeeft je buitenshuis op Michael Jacksoniaanse wijze? In cellofaan gewikkeld?

Link naar reactie

:D

 

Vooral de reactie over een zekere K. is interessant natuurlijk:

 

Jan, dit verbaast me niets. Er is één grote doofpotoperatie aan de gang in deze buurt. Vorige week een getuigenis gehoord van een goede vriend, K., die na het werk in een roze t-shirt naar huis fietste langs het huis van bovengenoemde. Dit toevallig op het moment dat er een Vlaams-nationalistische pensenkermis aan de gang was in de voortuin. Ze hebben K. van zijn fiets gesleurd, een bord hete braadworsten in z’n mond gepropt en hem gewikkeld in een regenboogvlag aan een ezeltje-prik-me-niet-bord genageld, waarna ze hem met sjoelbakschijven bekogeld hebben. De daders hebben een GAS-boete gekregen, maar K. heeft zelf nooit een compensatie ontvangen. Zelfs zijn abonnement van de Rode Duivels en lidkaart van de KVS, die tijdens de gebeurtenissen ritueel verbrand werden, zijn nog niet terugbetaald. Ik vind dit een echte schande!

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
Left Party wants men to pee sitting down

Men who work for the Sörmland County Council in central Sweden should sit down rather than stand up when urinating in office toilets, according to a motion put forward by the local Left Party chapter.

 

http://www.thelocal.se/41358/20120611/#.UVW-X1c759M

 

Het klinkt misschien betuttelend, maar het is wetenschappelijk onderbouwd. En dat geeft voor mij de doorslag.

 

Maar met gewoonweg zoiets te verplichten gaan ze een averrechts effect bekomen.

Nu ja, als je politici zo'n zaken laat implementeren dan is het op voorhand om zeep.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hoe moet ik mij dat voorstellen, in de praktijk? :blink:

Simpel. Camera's in huis. Privacy compleet opgeven. Gewoon een wetsvoorstel, niet teveel ruchtbaarheid aan geven in de media. Zorgen voor genoeg afleiding, zoals debiele strips, series en andere digitale vervuiling. Wetsvoorstel wordt gestemd onder de argumentering dat privacy een voedingsbodem is voor onveiligheid en terrorisme. Iedereen slikt het even gemakkelijk net als een crystalmethhoertje.

Link naar reactie
Bestaat er zoiets als een afkickcentrum voor procreatieverslaafden?
Link naar reactie

Belgie wil een tolvignet invoeren :e010:  Alsof er buitenlanders zijn die voor hun plezier over die slecht onderhouden zandwegen in Belgie willen rijden, na Bulgarije en Roemenie (ok vooruit en Albanie) heeft Belgie toch wel het alechtste wegennet van gans Europa. Och dan kunnen ze eindelijk eens iemand inhuren om de resten van vrachtwagenbanden, brokken autoplastic en ander zwerfvuil van de E17 te rapen.

 

 

http://binnenland.nieuws.nl/749361/nieuwe_zorgen_over_belgisch_tolvignet

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...