Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Dit snap ik niet.  Met de beste wil van de wereld, maar...het waarom van dergelijke beperking...neen.

 

 

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/2049982/2014/09/14/Merchtem-verklaart-de-oorlog-aan-broodautomaten.dhtml

 

Het schepencollege van Merchtem wil het aantal broodautomaten in de gemeente drastisch verminderen. Het aantal dergelijke toestellen neemt immers steeds meer toe en dit tot ergernis van omwonenden. Merchtem wil er in de toekomst nog slechts één per deelgemeente overhouden. Dat meldt burgemeester Eddie De Block (Open Vld).


Het Vlaemsche apenland.

En dan vraagt retep zich af of ik niet te hard ben voor mijn landgenoten...haha. What a joke...

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Momenteel wel, ja. Dat heeft ook een reden: er is nu iets dat effectief kan gebruikt worden om de waarde/geld veilig te stellen zonder dat er ook iemand maar met zijn grijpgrage pollen aan komt zitten.

Maar daarnaast heb ik het ook over de miljarden die nog steeds aan banken worden gegeven, hetgeen crisissen veroorzaakt. Anderen houden het gewoon op gescheld op werklozen en de sossen die geld door ramen en deuren gooien. Enfin, je snapt het wel: toogpraat van laagintellectuele flamins tgo inhoudelijk maar in vitriool gedrenkte betogen.

Link naar reactie

Maar ik blijf inhoudelijk. Wat van anderen niet gezegd kan worden....

 

ik vond

"is er nog intelligentie over of is dat er uit geneukt nadat de hele voka en vlerick school over je heen gegaan zijn"

en

"[insert name] heeft de ene hersencel van de familie deze week niet in zijn bezit, hij zal moeten wachten tot zijn tante ze terug brengt"

best grappig, maar inhoudelijk was dat nu ook niet echt hé :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

ik vond

"is er nog intelligentie over of is dat er uit geneukt nadat de hele voka en vlerick school over je heen gegaan zijn"

en

"[insert name] heeft de ene hersencel van de familie deze week niet in zijn bezit, hij zal moeten wachten tot zijn tante ze terug brengt"

best grappig, maar inhoudelijk was dat nu ook niet echt hé :)

Inderdaad. Maar het betreft personen aan wie - niet alleen door mij - al een paar keer de vraag werd gesteld heveel miljarden er al naar de banken hun kop werd gegooid, cumuls van rechtse zakjes, riante subsidies naar hoogproductieve industriële nijverheidstakken als daar zijn: de energiesektor, de vleesindustrie etc...

 

Toch wauwelen ze verder in dergelijke trend: "Het zal nu wel gedaan zijn met die gratispolitiek van de sossen die nu al 90 jaar het land verlamd!!!!! Diegene die een talent hebben in profiteren zullen nu mogen gaan werken!!!! Gedaan met de tamzak uit te hangen en te leven op de kap van de hardwerkende Vlaming!!!!!! Gedaan!!!! Onzen Bart zal daar wel voor zorgen!!!! En het import kiesvee van die rooien, met hun tulbanden, hoofddoeken en vuilniszakken, dat niet anders doet dan kweken en teren op kindergeld, buiten!!!!!! Dat ze maar bij ISIS gaan potverteren!!!!!"

 

Merk ook de plethora aan uitroepingstekens die altijd hun scheldtirades nog wat extra kracht moeten bijzetten. :e011:   Dus ja, dan hak ik er ook eens op in. Maar met betere humor dan. :e007:

 

O ja, en meestal zijn het van die types die komen aandraven met "Als je niks verkeerd doet, dan heb je niks te verbergen."

Dergelijke gedachtengang is opmerkelijk bij veel van dat centenrechts volk. Banken en overheden, dat mag zomaar de privacy inperken, een heuse politiemacht is nodig, zelfs een Department of Homeland Security.

 

Als ik zo'n zever lees, dan haal ik de machete boven.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...