Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

Natuurlijk zal er maar "een beperkte hoeveelheid" mensen naar Brussel trekken. Op mijn kantoor hoor ik veel ongenoegen over de ultra-liberale regering maar weinig bereidheid tot acties, het is zo lekker warm achter ons computertje met onze koffie binnen handbereik.  Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het aantal arbeiders groter zal zijn. 

 

Ultra-liberaal? Koen toch... Het is gerommel in de marge. Met de sossen zou 90% van het regeerakkoord hetzelfde zijn.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Pff. Een nationale stakingsdag kost miljarden (0.5% van BNP ? ). En die moeten dan weer ergens gevonden worden, enz. 

 

Kijk, er moet bespaard worden, en daar zijn geen duizend methoden voor. De verkiezingen hebben uitgewezen dat de meerderheid koos voor weg A. Ik ben al blij dat de regering geen volmachten inroept, of zoals vroeger, dat de munt verschillende keren gedevalueerd werd. Dat was heel erg. 

 

Nu zal een gemiddelde Belg 137€ minder verdienen. Dat is veel. Als je je plastisch laat opereren, je huis renoveert, rookt en extreem veel kilometers rijdt met een Dieselwagen, loopt dit op tot 336€. Het ABVV was zo slim om dat laatste bedrag te gebruiken als piketpaaltje. Ja, qua communicatietechnieken en propaganda moet je hen niets leren

 

Ophef over 137 euro minder verdienen ? En rokend in je dieselwagen met je botox kop 336 euro ? Ik mag alleen aan naheffing al 321 euro aftikken bij de fiscus en dan zijn de gewone belastingheffingen nog niet eens begonnen. Wat een curieus land is dat Belgie toch.....

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het kan inderdaad niet dat er minder verdiend kan worden. Het kan niet dat er moet bespaard worden terwijl men geld gegeven heeft aan de bankaire sektor en deze nog steeds netto-ontvanger is.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Wat een land, wat een land....

 

 

http://www.demorgen.be/wetenschap/regering-grijpt-in-bij-dreigende-stroompanne-verplicht-zonder-licht-a2133742/

 

De Belgische overheid gaat de burgers verbieden de kerstlichtjes aan te steken of een overhemd te strijken, België wordt deze winter echt een derde wereld land.....

 

Of het in Nederland beter is ? Natuurlijk niet, de minister waarschuwt het volk voor vaatdoekjes.

 

http://www.volkskrant.nl/dossier-kabinet-rutte-ii/minister-schippers-zet-in-op-hygiene-in-de-keuken~a3792433/

 

Wat een lage landjes.......

 

Ik hoop trouwens dat mijn bericht niet verwijderd wordt, er staat iets in over een minister........

Link naar reactie

Marghem en Peeters benadrukken dat het niet de bedoeling is dat er controleurs worden uitgestuurd om na te gaan of de kerstverlichting overal uit staat. Er wordt in de eerste plaats gerekend op sociale controle.

 

Aha, de staat gaat niet controleren of Mausert de kerstlichtjes uitdoet of zijn metal t-shirts strijkt, ze vertrouwen er op dat zijn buurman hem verlinkt !

Link naar reactie

Of het in Nederland beter is ? Natuurlijk niet, de minister waarschuwt het volk voor vaatdoekjes.

 

http://www.volkskrant.nl/dossier-kabinet-rutte-ii/minister-schippers-zet-in-op-hygiene-in-de-keuken~a3792433/

 

Wat een lage landjes.......

Heh, die mens zou grijs haar gekregen hebben, zoals ik gisteren mijn spaghetti carbonara klaarmaakte. Rauw ei! Van buitenloopkip dan nog! Muhahahah!

Link naar reactie

In een artikel van De Morgen over aanklager McCulloch lees ik net dat Axl Rose de zanger is van AC/DC.  Had het er onlangs nog met Kontiki over, hoe er af en toe fouten sluipen in De Morgen.  Zo hadden ze het onlangs over een Kuifje-plank.  Wist niet dat zo'n dingen bestonden....

http://www.demorgen.be/expo/kuifje-plank-voor-recordbedrag-van-2-5-miljoen-euro-geveild-a1897511/

 

"in het gat van de wereld" over de boekenbeurs, staat een zeer treffend grap over deze kwestie. De rest is ongelooflijk flauw, maar die ene grap is wel juist.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Marghem en Peeters benadrukken dat het niet de bedoeling is dat er controleurs worden uitgestuurd om na te gaan of de kerstverlichting overal uit staat. Er wordt in de eerste plaats gerekend op sociale controle.

 

Aha, de staat gaat niet controleren of Mausert de kerstlichtjes uitdoet of zijn metal t-shirts strijkt, ze vertrouwen er op dat zijn buurman hem verlinkt !

Jobcreatie.  :e007:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik weet niet wat ik grappiger zou vinden: een gasboete voor Mausert wegens verboden kerstlichtjes of een bon wegens het strafbaar strijken van zijn metal t-shirts....

Jij keurt dus zaken zoals mensen klikken goed? zoals die 2600 laffaards die buren enzo klikken omdat ze vermoeden dat ze in het zwart werken?

 

Jij bent echt iemand die het collectief hoger plaatst dan het individu?  Waarom verhuis je dan niet naar Cuba? Of naar China, daar proberen ze ook nog iets met westers staatskapitalisme naast wat vermolmde collectieve dogmatiek.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...