Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ik ben weer eens voor 3 dagen geband op facebook.  Een zwakzinnig huisvrouwtje vond een bepaalde behandeling en omschrijving van hellery van mijn kant blijkbaar erover.

Het soort mensen die janken: "waar gaat de maatschappij naartoe als we al zo'n zaken blijven tolereren. Vrije meningsuiting betekent niet dat je....blabla...en bla."

Link naar reactie
  • 2 months later...

Zeker nu Obama Jemen aan het bombarderen is.

 

Dylan zal wel nut vinden voor dat miljoen en anders ging het waarschijnlijk naar een dik nauwelijks leesbaar monumentaal gedoe, ik vind het goed dat ze proberen.

 

Vreemd gedacht, nobelprijzen gingen van oudsher naar zeer slimme mensen met moeilijk te begrijpen bezigheden, Kamerlingh Onnes, moeilijk kijkende wis- en natuurkundigen, deeltjes vernellerbedenkers etc. Wat betreft de meer wereldse nobelprijzen kun je altijd discussiëren over de winnaars, Martin Luther King, Sadat en Begin ok. Kissinger, Arafat mwoaaaah. Nu dus Dylan een prijs heeft gekregen kun je de meest vreemde uitverkiezingen krijgen: Guus Meeuwis en Kabouter Wesley voor de nobelprijs voor vrede,de Elfstedentocht vereniging voor de nobelprijs voor economie. Het is jammer dat Johan Cruijff reeds is gestorven, ik had hem goede kansen toebedacht voor de nobelprijs voor de literatuur 2017...... Ben ik nu zo slim......

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...