Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

"Overspel, dat doen wij, Amerikanen, niet." staat in één van de vernietigende recensies op de film 'The Loft' in Amerika ....

 

Een thema dat blijkbaar gevoelig is voor de Amerikanen??? Alleszins voldoende om deze film meteen de grond in te boren.

Wat een hypocrieten die puriteinse Amerikanen!  icon_rolleyes.gif

 

Blijkbaar hebben z' ook minder moeite met een sniper die daar tientallen mensen doodt  dan 5 mannen die een scheve schaats rijden.

Regisseur Erik Van Looy had zich het onthaal van zijn film tijdens 't openingsweekend in Amerika heel anders voorgesteld! :e006:

Link naar reactie

"Overspel, dat doen wij, Amerikanen, niet." staat in één van de vernietigende recensies op de film 'The Loft' in Amerika ....

 

Een thema dat blijkbaar gevoelig is voor de Amerikanen??? Alleszins voldoende om deze film meteen de grond in te boren.

Wat een hypocrieten die puriteinse Amerikanen!  icon_rolleyes.gif

 

Blijkbaar hebben z' ook minder moeite met een sniper die daar tientallen mensen doodt  dan 5 mannen die een scheve schaats rijden.

Regisseur Erik Van Looy had zich het onthaal van zijn film tijdens 't openingsweekend in Amerika heel anders voorgesteld! :e006:

 

Zowiezo is een remake maken van je eigen film niet zo'n goed idee met films zoals Spoorloos, De Lift en Nattevagten in het achterhoofd.

Link naar reactie

De andere twee Vlaamse films die ik de laatste jaren zag, vond ik trouwens ook zwaar overroepen : Broken Circle dinges, en die film over die limburgse vetmesters.

Broken Circle kijk ik bewust niet naar, tearjerker. Ken niet veel goede vlaamse films van de jongeste jaren. De zaak Alzheimer was vrij goed, Linkeroever ook. Voor de rest...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De andere twee Vlaamse films die ik de laatste jaren zag, vond ik trouwens ook zwaar overroepen : Broken Circle dinges, en die film over die limburgse vetmesters.

Rundskop had wel een lekkere duistere dreiging...

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Ik kan mijn belastingen niet invullen omdat mijn identiteitskaart (hoewel nieuw van maart) stuk blijkt te zijn. Ik deed 'm twee weken geleden binnen, maar het zou zes tot acht weken duren eer ik een nieuwe krijg. De papieren datum ging de volgende dag verlopen. Ik moet nu boete betalen of een boekhouder zoeken.

Nee je kan ook om uitstel vragen.

 

pff dit zou de juiste link moeten zijn...

Link naar reactie
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Haha. ik las het net in verschillende kranten.  Wat een stompzinnige maatregel. Dat helpt geen bal. Kost een hoop.
Maar een hoop stom kiesvee is daar gewoonweg mee akkoord. 'Voor onze veiligheid' staan ze daar te kwekken.

Je zou zo'n runderen toch gewoon keihard op hun muil willen bonken. Lamlendig slavenvolk.

Link naar reactie
Gast bazarov

Haha. ik las het net in verschillende kranten. Wat een stompzinnige maatregel. Dat helpt geen bal. Kost een hoop.

Maar een hoop stom kiesvee is daar gewoonweg mee akkoord. 'Voor onze veiligheid' staan ze daar te kwekken.

 

Je zou zo'n runderen toch gewoon keihard op hun muil willen bonken. Lamlendig slavenvolk.

Mhysa Mauser op de festivals deze zomer? :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Mhysa zal heel waarschijnlijk thuis blijven waar mhysa helemaal geen verantwoording moet afleggen en zaken moet afgeven om ergens lauwe pis uit een plastic beker te moeten drinken en daarvoor nog eens 3 euro moet neertellen.

Misschien Ieperfest ofzo, maar dat zal het dan wel zijn. 

De merde is dat met die irreële angstgolf die er momenteel heerst en volstrekt nutteloze maatregelen, men dat zal willen uitbreiden en toepassen op zoveel mogelijk andere publieke plaatsen, events en wat nog allemaal.

People are fucking stupid. And I gotta pay for that.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...