Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

Ik vind fietsen een érg saaie bezigheid. Vreselijk saai. En jah, dan zorg ik voor vermaak.

En bovendien ben ik daarin zeker niet de enige. Verre van. Daarom ging ik er licht over.

Wat niet wegneemt dat iemand die boeken leest op de fiets, iPadgebruik op de fiets als 'gevaarlijk situatie' veroordeelt, voor mij heel terecht bij "strafste stoot van de dag" staat. :P

Link naar reactie

's Nachts lees ik niet op de fiets (dat gaat immers niet). Het gaat me om de reactietijd die duidelijk verlengt wordt als je oog zich eerst nog moet aanpassen aan de omgeving. Overdag heb je dat een pak minder.

Een reactietijd die toch al gevaarlijk verlengd is omdat ie zijn ogen tout court niet op 't verkeer heeft... 

 

Oh well, elk riskeert zijn eigen leven op zijn eigen manier, zeker? :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Omdat men het N-VA schorem niet moet met hun austeriteitspolitiek. Niet dat staken iets oplost, maar hetgeen de Nieuw-Vlaams Arrivisten aan Sarkozysme en Berlusconisme tentoonspreiden valt alleszins niet in goede aarde.

Link naar reactie

Even heel extreem gezegd: Men staakt omdat men niet wil erkennen dat het economisch moeilijk gaat én dat een democratische meerderheid werd verkozen. Die meerderheid maakt keuzes die anders zijn dan bij vorige regeringen ( andere besparingen, andere rechtsere accenten, investeringen in loonkostverlaging,... ). Dit ligt heeeeel gevoelig bij ondermeer vakbonden. 

 

Vooral de Walen hebben het er heel lastig mee, in die mate zelfs dat bepaalde achterbannen niet luisteren naar hun vakbondenschefs, en dan krijg je toestanden zoals wilde stakingen NMBS en degoutante paintballacties op MR-hoofdkwartier waar de verantwoordelijke op de radio verklaarde dat nu guerillatechnieken nodig zijn. Komaan... 

 

Het hele plaatje zou nu de NVA in de kaart spelen omdat men zo bewijst dat de vakbonden, en de PS, het land regeren en dat het een land is met 2 snelheden. En nu krijg je spoedvergaderingen in Vlaanderen waar men langs alle kanten mensen aan het mobiliseren is, al of niet met gekleurde info... Eerste nationale betoging op 6 november in BXL. http://www.accuweather.com/nl/be/brussels/27581/november-weather/27581  ( waar blijft toch die eerste sneeuw.... ) Soit, dit wordt een eerste test... 

 

Los van elke politieke kleur, weet ik niet wie ik hautainer moet vinden, de vakbondstop of de regering. Pfffff

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Den Hollander heeft het weer gevonden om zijn medemens af te zetten en zijn geldbeugel te ledigen... :e011:

 

http://www.bitcoinaffiliates.nl/de-gulden-nlg-guldencoin-terug/

 

De Gulden NLG Guldencoin is terug

Guldencoin is de Nederlandse Gulden in digitale vorm. Deze virtuele valuta is ontwikkeld door een aantal studenten die een echte onderneming zijn gestart met KvK. nummer en alles. Je moet de Guldencoin niet verwarren met de Electronic Gulden die een paar weken geleden gelanceerd is en die het best goed doet op de handels websites.

 

Dit maakt het natuurlijk helemaal af:

"Je moet je IBAN en E-Mail opgeven en natuurlijk het adres van je portemonnee."

:e007:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik wil best wel een gratis ontwerpje voor je maken, aangaande het logo en de grafische invulling van het visuele aspect. Daarmee kun je dan naar een goudsmid en die vervaardigt dan wat muntjes voor je.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Retep kan nog altijd aan de slag met de blockchain. Hij maakt een nieuwe fork en noemt de nieuwe munt Mausertcoin. Dan heeft hij een nieuwe digitale currency: de Mausertcoin. En kan hij daarnaast nog zijn muntjes laten slaan, met gratis ontwerpje dan nog, als fysieke vorm van Mausertcoin. Ik wil hem nog signeren.

Link naar reactie

Retep kan nog altijd aan de slag met de blockchain. Hij maakt een nieuwe fork en noemt de nieuwe munt Mausertcoin. Dan heeft hij een nieuwe digitale currency: de Mausertcoin. En kan hij daarnaast nog zijn muntjes laten slaan, met gratis ontwerpje dan nog, als fysieke vorm van Mausertcoin. Ik wil hem nog signeren.

 

blockchain, nieuwe fork ? Het enige wat ik snap in deze tegel is dat Mausert iets voor me gaat signeren en dat is goed want ik ben nu eenmaal een redelijk fanatieke dedie-nerd !

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik ga geen wiki-artikel over de blockchaintechnologie en dus ook bitcoin posten want dat ga je toch niet lezen.( Je zegt het trouwens zelf dat je geen tijd hebt om die dingen te lezen. ) Trouwens, als je het wil weten hoe het nu juist in elkaar steekt aangaande bitcoin en de decentralisatie dan kun je ook zelf eens een wikipagina opsnorren en er iets over lezen. Of naar Bitcoin.org gaan, of een info video bekijken op youtube...enfin mogelijkheden zat om zelf info op te doen.

Link naar reactie

Een jager heeft zonet 3 dode eenden afgegeven :e010:  Ik wist niet goed wat ik ermee moet doen, blijkbaar is dat de gewoonte aangezien de jager ze op mijn veld geschoten heeft en ze zelf niet klaarmaakt. Ik eet echter amper nog vlees en zou zelfs niet weten hoe ik eraan moet beginnen om ze klaar te maken. 

 

Dus euh, kan ik hier iemand een plezier doen met 3 dode eenden toevallig?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...