Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

De lokale politie Noordoost-Limburg voert een onderzoek naar een verdachte wagen met Duitse nummerplaten die dinsdagmiddag in Bree voor een woning stond. Het dak van de Ford Focus was met tien kleine autoantennes uitgerust. Een van de inzittenden maakte foto’s van het huis in kwestie.
Volgens de Federal Computer Crime Unit (FCCU) gaat het bijna zeker om een vorm van wardriving, waarbij criminelen vanuit hun wagen een draadloos netwerk binnendringen.

 

943e353a-f3d2-11e6-8fbe-86d841123505_web

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat als je dan een onschuldige auto kapot knalt?

Allez dan. Gewoon uw partner eens vanboven uit een raam de RPG zichtbaar laten vasthouden en richten op de wagen. En zelf knal je eens een half magazijn in hun wielen. Of juist ervoor.

 

Kwestie van het beschaafd te houden.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

In de échte wereld is niemand onschuldig. Dat moet je toch geleerd hebben tijdens de lessen katholicisme? 

Aaaah...schuld. Een ideale tool om mensen aan je te binden en te overheersen. Het middel bij uitstek voor religieuzen.

Link naar reactie

Opgelost: Dit is de ware toedracht achter de wagen met 10 antennes die door Limburg rijdt

De Federal Computer Crime Unit vreesde dat het om een vorm van ‘wardriving’ ging, waarbij criminelen vanuit hun wagen een draadloos netwerk proberen binnendringen. Maar de ware toedracht is gelukkig onschuldiger.

De politie Noordoost-Limburg lichtte het voorval in een korte mededeling toe: “Er worden metingen uitgevoerd in opdracht van een Belgisch telecombedrijf. Momenteel worden er testen uitgevoerd met betrekking tot de signaalsterkte van de antennes. Hiervoor dient men langzaam in de buurt van een installatie rond te rijden om te kunnen verifiëren of de dekking voldoende is. Er is dus geen sprake van wardriving of cybercriminaliteit. Wij willen bij deze ook iedereen bedanken voor hun alertheid en opmerkzaamheid. Gelukkig is het ditmaal onschuldiger dan het leek en deed er iemand gewoon zijn werk.”

 

maw: paniek zaaien voor niks.  :e002:  Stom flutgazetten.

Link naar reactie

Opgelost: Dit is de ware toedracht achter de wagen met 10 antennes die door Limburg rijdt

 

De Federal Computer Crime Unit vreesde dat het om een vorm van ‘wardriving’ ging, waarbij criminelen vanuit hun wagen een draadloos netwerk proberen binnendringen. Maar de ware toedracht is gelukkig onschuldiger.

 

De politie Noordoost-Limburg lichtte het voorval in een korte mededeling toe: “Er worden metingen uitgevoerd in opdracht van een Belgisch telecombedrijf. Momenteel worden er testen uitgevoerd met betrekking tot de signaalsterkte van de antennes. Hiervoor dient men langzaam in de buurt van een installatie rond te rijden om te kunnen verifiëren of de dekking voldoende is. Er is dus geen sprake van wardriving of cybercriminaliteit. Wij willen bij deze ook iedereen bedanken voor hun alertheid en opmerkzaamheid. Gelukkig is het ditmaal onschuldiger dan het leek en deed er iemand gewoon zijn werk.”

 

maw: paniek zaaien voor niks.  :e002:  Stom flutgazetten.

Die gasten konden ook gewoon een paar stickers op hun auto geplakt hebben.

 

Verleden jaar is er in Brussel een student bijna afgeknald omdat hij met meetapparatuur onder zijn frak rondliep.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

http://bigthink.com/david-ryan-polgar/sugar-does-rot-your-brain-after-all-scientists-connect-to-alzheimers?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#link_time=1489101489

Sugar Does Rot Your Brain After All: Scientists Connect to Alzheimer's

Time to lower your sugar intake.

Scientists from the University of Bath have just found the first connection between excess blood sugar glucose and Alzheimer's disease. Researchers in this unprecedented study found what they describe as a molecular "tipping point," where a crucial enzyme related to inflammation response and insulin regulation is damaged by excess glucose. While the scientists involved do not make the direct assertion, the takeaway is Alzheimer's disease may be triggered by consuming too much sugar.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De verplichte burkadracht voor roodharigen dringt zich op. Voor hun eigen welzijn. Uiteraard.  Gelieve allen daarvoor mee te betalen. Enkel door de roverheid gecertifieerde burka's zijn toegestaan.

Zo ontstaan belastingen en heelder wetgevingen inzake welzijn binnen het concept "verzorgingstaat".

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Weg met gesubsidieerd onderwijs. Laat mensen zelf betalen voor de opleiding die ze willen. Dan zijn er geen belastingen meer nodig en houden mensen ook meer over om hun onderwijs te bekostigen.

Link naar reactie

Humor, het blijft een lastig genre in onze maatschappij van droogkloten en zuurzakken: (Uit De Standaard)

 

Quote

In Genk-Centrum is heisa ontstaan door een bord bij kapper Cesar waarop staat dat vrouwen niet toegelaten zijn. Buurtbewoners hebben een klacht ingediend.

In Oost-Indische inkt prijkt een man met buishoed op het linkse deel van het bord met daaronder ‘Ik mag naar binnen’. In het midden staat een hond waaronder staat ‘Ik ook’. Op het einde staat een tekening van een vrouw met daaronder ‘Ik niet’. ‘Dat is een bord dat in wel vijfhonderd kapperszaken hangt’, zegt Cesur Yuce, die onder de naam ‘kapper Cesar’ al jaren aan de slag is in de Nieuwstraat in Genk.

‘Op een bepaald moment is een vrouw die hier in de omgeving woont, naar mij gekomen om te vragen waarom zij niet binnen mag. Ze wees naar het bord en sommeerde me om dat weg te halen.’

Vrouwen weigeren in zijn zaak doet Cesar naar eigen zeggen niet. ‘Het gebeurt wel meer dat vrouwen hier binnenkomen’, zegt de kapper verder. ‘Als ze wachten op hun man of zoon. Ik knip alleen geen vrouwen. Bij mijn weten is daar niets mis mee.’

‘Het is niet meer dan een retrobord met een ludiek karakter. Ik ben pas echt boos geworden, toen ze het bord linkten aan mijn Turkse nationaliteit. Het was de aanleiding om te suggereren dat we vrouwen discrimineren. Wat voor een onzin is dat. Ik ben altijd bereid tegemoet te komen als ze me iets vragen. Maar de manier waarop dit gebeurde, is me te veel. Ik heb me al drie keer moeten verantwoorden bij de politie. Ook mijn vrouw is van de hele heisa niet goed.’

‘Gechoqueerd’

Kamiel Bollen, gemeenteraadslid (N-VA) en een van de buurtbewoners die een klacht indiende bij de politie, zegt geshockeerd te zijn door het plakkaat. ‘Ik begrijp wel dat het een mannenkapper is’, zegt Bollen. ‘Maar dat beeld kan niet. Als ik bij een hondenclub was, zou ik daar met tien honden naar binnen gaan. Want dat mag blijkbaar wel. Het is vooral het beeld dat een vrouw niet toegelaten is, dat stoort. Als er wel vrouwen binnen mogen, zijn er andere manieren om dat aan te geven.’

Burgemeester Wim Dries (CD&V) bevestigt dat door de politie een pv werd opgesteld. ‘Onze medewerker heeft een dossier opgesteld voor het platform van Unia. Vandaar gaat het naar het Instituut voor Gelijkheid van Vrouwen en Mannen.’

Elke Cloots, doctor-assistent aan de rechtsfaculteit van de UHasselt, denkt dat de klacht niet veel kans maakt in de rechtbank. ‘Het zou onder de seksismewet kunnen vallen’, zegt Cloots. ‘Maar je zal moeten bewijzen dat er gediscrimineerd wordt.’

 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

George Lucas zegt openlijk dat de Star Wars franchise feitelijk een kinderfilm is. Een film voor 12 jarigen. :e007: En dat is het ook. :lachuuh:
http://www.huffingtonpost.com/entry/george-lucas-meaning-of-star-wars_us_58f04cd0e4b0da2ff85facfb?ncid=fcbklnkushpmg00000063

 

George Lucas made a surprise appearance at the Star Wars Celebration event in Orlando where he took part in a panel discussion on the film franchise. 

The “Star Wars” creator outlined in an interview with actor Warwick Davis at the event Thursday what his beloved film series is really all about. 

“The idea was simply to do a high-adventure film that I loved when I was a kid with meaningful psychological themes,” he said. “I’m not supposed to say this, and I wasn’t supposed to say it then, but it’s a film for 12-year-olds.”



Dunes rules. Always has. Always will. Suck it up, buttercups.

Link naar reactie

Et alors? Om het met de woorden van een politicus te zeggen.

 

Niet alles moet ernstig, wetenschappelijk onderbouwd, waan van de dag qua economie  of maatschappijkritisch zijn.

 

Af en toe gewoon ontspanning of nostalgie doen wonderen voor het gemoed.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...