Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Strafste uitstoot van de dag: inkt - van die hele mooie diepzwarte - uit uitlaatgassen van auto's ( uiteraard ook van andere verbrandingsbronnen die fossiele brandstof als voeding hebben ).
 



Prachtig toch. Helemaal geen nood aan debiele en ronduit schadelijke milieuheffingen, verbod op fossiele brandstoffen en ditto transportmiddelen.

De markten - i.e. de menselijke creativiteit, probleemoplossend vermogen - zorgen steevast voor oplossingen. Zonder dat een complete populatie moet opdraaien voor zeer lokale onvolkomendheden tgv een deel van de menselijke activiteit.

Link naar reactie
  • 1 month later...
19 uren geleden, Zwendel zei:

In de USA worden ze steeds gekker. De nutters verzamelen zich rond Trump.

Binnenkort gaan we betogingen tegen Marsmannetjes krijgen:

 

https://www.demorgen.be/buitenland/-wij-zijn-q-nieuwe-complottheorie-houdt-steeds-meer-trump-aanhangers-in-de-ban-bfa2790a/

 

Grappig spul, degene die dat opgestart heeft is een marketing genius. Het lijkt op een uit de hand gelopen reclame voor een boek.

Link naar reactie

Hedenochtend werd ik bijna het slachtoffer van verkeersagressie omdat ik eerst mijn voorrang van rechts nam en me daarna aan de voorgeschreven maximumsnelheid in mijn woonwijk hield. Het was een vrouw van in de zestig die veel te snel aangereden kwam (van links) en die driftig met haar lichten begon te flikkeren. Ik zag haar in mijn achteruitkijkspiegel ook sakkeren en met haar armen zwaaien. Mijn leedvermaak was groot. Ik hoop dat ze haar trein gemist heeft.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
23 minuten geleden, Hamirubi zei:

Terwijl jij het zou moeten zijn, die met zijn armen zwaaide.

Aaargh, mensen die zich niet aan verkeersregels houden: kloothommels.

 

Ik zat me te verkneukelen om zoveel onterechte woede. Het was een beetje als de rants van Mauser lezen. :e007:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
1 uur terug, Waldorf zei:

Ik zat me te verkneukelen om zoveel onterechte woede. Het was een beetje als de rants van Mauser lezen. :e007:

Voorrangsregels is iets heel moeilijk voor sommigen. Bij een wegversmalling denken er velen dat ze voorrang hebben als ze korter bij de wegversmalling zijn dan de tegenligger, ook al heeft de tegenligger volgens de verkeersborden voorrang. 🙄

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Verkeersregels zoals afspreken wie waar moet stoppen en hoe je moet invoegen enz...zijn nodig. Die ontstaan feitelijk wat spontaan. Net zoals enkele in tegengestelde richting aankomende personen ook zullen met elkaar afspreken hoe ze elkaar zullen kruisen. Anders loop je tegen elkaar aan. En daar komt dus geen overheid aan te pas.

Maar wat enom woede-opwekkend is aangaand het verkeer, zijn verkeersbelastingen, registratie met allerlei bijhorende verplichtingen betreffende gebruik van uw persoonlijke eigendom en de boetes daarop. En die groene  geldverslindende klimaatwaanzin. En parkeeragenten.

Link naar reactie
15 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Blijkbaar mag een bull bar bij terreinwagens en SUV's niet in den Belze. U weet wel, zo'n metalen roostertje om de autolichten en radiator te beschermen

Dat is al lang zo. En een metalen roostertje?

 

5120_1_lg.jpg

 

In Australië mag het wel, maar daar hebben ze ook veel plaats en veel overstekende kangoeroes. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Je weet zeker niet wat een bakfiets kan aanrichten, als dat tegen uw nieuw voituur aanstormt. En een op hol gelsagen lacterende Wouter Van besien dan...geen enkele monteur, garagist, carrossier die zulks een schade kan wegwerken.

Alles om de automobilist te pesten en te dwingen om zich met den NMBS te verplaatsen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Dominic Raab, Brits staatssecretaris voor Brexit en fervent voorstander van Brexit, is pas zeer recent tot het inzicht gekomen dat er veel gehandeld wordt over het Kanaal. De stupiditeit van die mensen is met geen pen te beschrijven.

 

https://www.independent.co.uk/news/uk/politics/brexit-latest-dominic-raab-trade-eu-france-calais-dover-economy-finance-deal-a8624036.html

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
5 minuten geleden, Waldorf zei:

Dominic Raab, Brits staatssecretaris voor Brexit en fervent voorstander van Brexit, is pas zeer recent tot het inzicht gekomen dat er veel gehandeld wordt over het Kanaal. De stupiditeit van die mensen is met geen pen te beschrijven.

 

https://www.independent.co.uk/news/uk/politics/brexit-latest-dominic-raab-trade-eu-france-calais-dover-economy-finance-deal-a8624036.html

Het is nogmaals bewezen: alleen de domsten van de klas gaan in de politiek.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
On 11/14/2018 at 9:03 AM, Waldorf said:

Dominic Raab, Brits staatssecretaris voor Brexit en fervent voorstander van Brexit, is pas zeer recent tot het inzicht gekomen dat er veel gehandeld wordt over het Kanaal. De stupiditeit van die mensen is met geen pen te beschrijven.

 

https://www.independent.co.uk/news/uk/politics/brexit-latest-dominic-raab-trade-eu-france-calais-dover-economy-finance-deal-a8624036.html

In de US ook. En ten noorden van het VK worden ook spulletjes geproduceerd en verhandeld.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...