Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

7 minutes ago, Vittorio said:

Het is van Fassbinder, zo cynisch dat het een gevleugelde uitspraak werd in de Berlijnse harde gay/leer scene van de jaren zeventig. Komt ook voor in de, voor de liefhebbers, cultklassieker Taxi zum Klo. 

Ik wou eigenlijk de term "daddy issues" laten vallen maar dit is eigenlijk veel grappiger! 😁

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
29 minutes ago, Vittorio said:

Het mag, maar het hoeft niet en bij Duitsers vraag ik me überhaupt af of het kan.

De sovjets konden het wel, tenminste als je behoorde tot de partij en het politburo...

An American explains to a Russian that the United States is a truly free country because he can stand in front of the White House and shout “To hell with Ronald Reagan!” The Russian says that this is nonsense because he can easily stand in Red Square and shout “To hell with Ronald Reagan.”


Ook zeer geestig met betrekking tot voedselbeschikbaarheid:

A man walks into a shop. He asks the clerk, “You don’t have any meat?” The clerk says, “No, here we don’t have any fish. The shop that doesn’t have any meat is across the street.

Zelf vind ik dat de Oost-Duitsers geen humor hadden.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Tekenen doe ik genoeg.  Het scannen blijft een probleem. Ik overweeg een nieuwe computer plus scanner. Om zaken in te scannen en te bewerken. Zowel linux als windows herkent m'n huidige scanner niet. Terwijl hij wel een signaal van werkzaamheid geeft. Waarschijnlijk bestel ik vanavond nog.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
46 minutes ago, Waldorf said:

Mijn vriendjes op school zeiden altijd dat ik niet te veel naar mijn moeder moest luisteren. Het ene vriendje stal brommers, de andere dealde speed.

Om schulden af te betalen?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het is inderdaad van dat.

"Een andere applicatie is bezig met toegang te zoeken tot uw scanner.
Wilt u wachten of toch proberen om een scan uit te voeren?"

Da's dus dezelfde zever die ik enkele jaren geleden ook al had, met win7. Vandaar dat ik toen resoluut voor linux ben gegaan.

Goeie windows kraakversies...iemand?

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

:)

Dan wordt zijn 5000 euro nog eens geïnvesteerd in een nuttige zaak.

Nu, ik was erop voorzien om ook een nieuw scantoestel aan te schaffen. Hetgeen Ivo gisteren postte aangaande de ondersteuning van apparaten, had ik recentelijk ook al gelezen op enkele fora, dus ja...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
8 hours ago, The Alderwood said:

Of je kan beginnen werken. Op de meeste werkplekken hebben ze een degelijk kopieermachine en daar kan je dan prima op scannen. 

😬

Grapjurk. Scanner is al besteld.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ondertussen probeer ik nog een en ander uit met een andere Linuxdistributie. Maar hoop er niet echt op. Ik doe dat nl. ook niet. Maar mocht ik die scanjet aan de praat krijgen dan kan ik zelfs 2 tekeningen terzelfdertijd inscannen. How's that for ya?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...