Ga naar inhoud

Signeertour Doomsday!


marioboon

Recommended Posts

Volgende week is ie er dan!

Deel 1 van mijn nieuwe stripreeks Doomsday.

 

En om dat te vieren, ga ik mij, onbaatzuchtig als ik ben, voor jullie signeren, signeren en nog es signeren.

Ook in stripwinkels :)

 

Hier vind je alvast de eerste salvo van signeerdata, maar er komen er nog bij. De Boekenbeurs in Antwerpen zit zeker ook al gebeiteld, net als Breda.

 

Ik signeer in alle Doomsday-boeken, ook in die je via de Ché-magazine bij kon kopen (tenzij de stripwinkelhandelaar dat anders beslist) maar het aankopen van de tour-editie betekent ook een extra steuntje in de rug voor de stripwinkel.

 

 

post-86-0-79657100-1409737641_thumb.jpg

Link naar reactie

En om dat te vieren, ga ik mij, onbaatzuchtig als ik ben, voor jullie signeren, signeren en nog es signeren.

Ook in stripwinkels :)

Hier vind je alvast de eerste salvo van signeerdata, maar er komen er nog bij. De Boekenbeurs in Antwerpen zit zeker ook al gebeiteld, net als Breda.

 

Kom je ook nog in  Nederland? Zijn de Belgische SSZ'en nu actiever op signeergebied dan de Nederlandse?

Link naar reactie

Ik denk dat bijna niemand de dedicace op een los blad zal willen, Steve, ik heb ze in ieder geval niet ontmoet in Valkenswaard.

Een dedicace hoort bij het boek, tenzij je dedies spaart in een schetsboek (maar dat is ook geen los DDB blad).

 

Maar goed, Mario, veel succes, ik hoop dat het boek aanslaat.... :e005:

Link naar reactie

Ik persoonlijk heb liever een tekening in het boek, dan op dat los blad.

Ik veronderstel dan dat die "& een originele tekening van Mario Boon" op de affiche slaat op de dédicace die je zal maken?

Of ziet er nog een andere bij?

 

Inderdaad. Ter plaatse gefabriceerd! :)

 

Ik denk dat bijna niemand de dedicace op een los blad zal willen, Steve, ik heb ze in ieder geval niet ontmoet in Valkenswaard.

Een dedicace hoort bij het boek, tenzij je dedies spaart in een schetsboek (maar dat is ook geen los DDB blad).

 

Maar goed, Mario, veel succes, ik hoop dat het boek aanslaat.... :e005:

 

Bedankt! Tijdens signeersessies zal ik een pot lijm meebrengen zodat dat los blad in het album kan geplakt worden. Of een nietjesmachine... 

 

:)

Link naar reactie

Ik breng er zelf geen mee maar als je er eentje koopt via amazon: http://www.amazon.fr/Catanova-volledig-mario-boon/dp/1496057651/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1409781897&sr=8-1&keywords=catanova 

signeer ik dat met graagte, natuurlijk.

Wel goed zoeken op de verschillende Amazons. 

 

 

Via de .COM is hij aanzienlijk goedkoper: http://www.amazon.com/Catanova-volledig-Edition-mario-boon/dp/1496057651/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1410205566&sr=8-1&keywords=catanova 

De een is 14.98 Euro en de ander 11.70 dollar. 

 

Via Amazon co.uk en dan New/Wordery kom ik op 6.29 GBP plus 2.80 GBP porto. 

Link naar reactie

Ik weet dat alles zo sexy mogelijk moet voor veel striplezers maar vind het een beetje vreemd om in te zoomen op het kontje van een mishandelde, gegijzelde vrouw...

 

 

Wat sluimert er allemaal in de donkerste krochten van Mario's geest? Willen we dat wel weten? En is het zo anders dan in onze eigen geest? 

 

 

Interessante vragen.

 

 

I'm just the artist :-)

Link naar reactie

Ik vind het strak getekend en de premise is ook goed. Maar als ik toch een puntje van kritiek mag geven, als dat niet mag, niet verder lezen, dan vind ik dat de vertelling beter had gekund. Nu lees je het als lezer echt als een verhaal van een andere tijd, terwijl futuristische verhalen toch vaak een zweem van "werkelijkheid" met zich moeten meedragen. Maar door die zinnen als "Straten behoren niet langer meer de brave burger toe" krijg je een heel afstandelijke blik. Terwijl ik denk dat het beter, natuurlijker zou zijn, mochten die scènes net héél gewoon zijn voor de verteller. Ja, we verkrachten vrouwen. Ja, we steken ambtsgebouwen in brand. Dat is nu eenmaal zo en niet "We weten dat het voor de lezer nu helemaal anders is, maar ik vertel een verhaal dat je je maar met moeite kunt inbeelden.

Enfin. Veel tekst, maar ik hoop dat iemand me hierin begrijpt?

 

Bedankt voor de lof.

En ook voor de kritiek.

Wel raar dat je het zo gelezen hebt. We probeerden net om het zo "gewoon" mogelijk te vertellen net zonder al teveel te moeten uitleggen doorheen het verhaal. Daarom de eerste pagina. Juist omdat we veel te vertellen hebben, moet je zelf maar de teloorgang van de maatschappij op die 5 jaar tussen nu en de striptijd invullen. Daarom ook dat we het verhaal niet zo heel ver in de toekomst wilden plaatsen. Misschien dat het niet goed genoeg opviel dan? Maar ik hou het in het achterhoofd.

Link naar reactie
  • 1 month later...

De signeertour loopt stilaan op z'n einde. 

Nu zaterdag in vanaf 14h signeer ik in de Carrefour in Kuringen.

Voorlopig de enigste keer dat ik in mijn provincie signeer, hoewel IK dat anders had gewild, maar ja...

Limburgse vrienden rep u naar daar!

 

En daarna nog op 1 en 2 november op de Boekenbeurs en dat zijn dan de laatste van 2014.

Dan kan ik me eindelijk volop concentreren op Doomsday #2 die vanaf dinsdag 28 oktober in maandelijkse afleveringen in de Ché voorgepubliceerd zal worden.

 

10696446_1545208632359917_85529063776263

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...