Ga naar inhoud

Help Eens Een Forummer, Episode Vii


Timhardt

Recommended Posts

itunes

nieuwe laptop, nieuwe iTunes.

heel mijn mp3's terug op laptop en wanneer ik die inlees in de nieuwe iTunes staan alle nummers er gewoon 2 keer in.

wat doe ik mis? hoe kan ik dit snel oplossen?

 

beloning voor de jongens: eeuwige dank

beloning voor de meisjes: een kus op een plek naar keuze ;)

Meisjes : vraag om een kus in Parijs of Rome. Of Los Angeles.

Link naar reactie

Ik kan het niet nakijken, want heb geen iTunes in de buurt, maar er is een bestand ergens bij iTunes, Library.iets of zoiets genaamd, dat een XML bestand is. Als iTunes weer dom doet, editeer ik die file gewoon in een text editor. Er is ergens een binaire cache file die je dan weg moet gooien omdat je aanpassingen zouden pakken.

 

Dus die specifieke file van je oude laptop plukken, de paden naar de files aanpassen en op de nieuwe zetten?

 

 

Allemaal vaag, ik weet het, en nogal low tech, sorry. Ik hoop dat de Applefans je beter kunnen helpen.

Link naar reactie

al iets meer gevonden: bij de upload in iTunes zaten er ook een paar nieuwe albums die ik voor de eerste keer erin heb gezet en die staan er maar 1 keer in....

de grootste hoop die er twee keer in staat heb ik er vroeger al ingezet, maar dit is een nieuwe laptop, nieuwe iTunes en ik moet nergens inloggen...

 

ik snap er niets van.

Link naar reactie

lach eens met forummer episode VII

 

als je in je folders met bands nog eens een folder music hebt met daaronder nog eens alles, en je laadt alles in, dan laad je alles dubbel.

 

't is maar dat jullie het weten.....enfin, dat was weer een nuttige tijdsbesteding..

 

:e009:

 

als ik je op facts zie, heb je die kus tegoed, yncke ;)

en kuzuri: jij de vuiststoemp in de maag ;)

Link naar reactie
  • 2 months later...
Gast Kameraad Mauser

Stuvio houdt zich blijkbaar graag op in sektoren die volledig rechtgehouden worden met overheidsgeld. Echte subsidieburchten. Bastions die volgeprakt zijn met van die sullige politiek-correcten, type zelfgecrocheerde sjaals, laagjesvolk, bakfietsmensen en andere supersocialen. "Sociale reïntegratiewetenschappers"... :e011:

Link naar reactie

Daar ik niet mee doe aan Spotify, Itunes en watweetiknogallemaal wens ik over te gaan tot de aanschaf van een CD van Wilco, iets dat ik nog niet in mijn bezit heb. Met welke Wilco begin ik? Het lijkt me het soort groep waarvan ik liever enkele CD's heb dan een verzamelaar. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Stuvio houdt zich blijkbaar graag op in sektoren die volledig rechtgehouden worden met overheidsgeld. Echte subsidieburchten. Bastions die volgeprakt zijn met van die sullige politiek-correcten, type zelfgecrocheerde sjaals, laagjesvolk, bakfietsmensen en andere supersocialen. "Sociale reïntegratiewetenschappers"... :e011:

 

De meeste typeringen kan ik wel plaatsen, maar laagjesvolk ?

Link naar reactie

Daar ik niet mee doe aan Spotify, Itunes en watweetiknogallemaal wens ik over te gaan tot de aanschaf van een CD van Wilco, iets dat ik nog niet in mijn bezit heb. Met welke Wilco begin ik? Het lijkt me het soort groep waarvan ik liever enkele CD's heb dan een verzamelaar. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

 

Daar ik niet mee doe aan Spotify, Itunes en watweetiknogallemaal wens ik over te gaan tot de aanschaf van een CD van Wilco, iets dat ik nog niet in mijn bezit heb. Met welke Wilco begin ik? Het lijkt me het soort groep waarvan ik liever enkele CD's heb dan een verzamelaar. 

 

 

Dat geldt volgens mij voor zowat alle groepen en individuen waar ik naar luister, ;)

 

Ikzelf gebruik overigens net wel Spotify om nadien te kunnen bepalen wat allemaal te kopen, en doorgaans betekent dat net niet dat ik minder koop.  Ik houd niet zo van digitale collecties, wel van plaatjes in mijn rekken die ik kan aanraken,... .

 

Soit, daarmee heb je nog steeds geen antwoord op ja vraag.  Je kan zeker altijd al eens beginnen met een van de iets oudere albums,

 

wilco-yhf-cover.jpg

 

Daarna zou ik Wilco (2009) of Sky Blue Sky (2007) uitproberen.  Maar de keuze blijft aan jou.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Kent iemand nog de jeugd - teken - en animatiefilmpjes van Oosteuropese origine die men vroeger wel eens op de toenmalige BRT vertoonde? Staat dit niet ergens op het net? Iemand die links weet?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...