Timhardt Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 itunes nieuwe laptop, nieuwe iTunes. heel mijn mp3's terug op laptop en wanneer ik die inlees in de nieuwe iTunes staan alle nummers er gewoon 2 keer in. wat doe ik mis? hoe kan ik dit snel oplossen? beloning voor de jongens: eeuwige dank beloning voor de meisjes: een kus op een plek naar keuze Quote Link to comment
nobody Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 itunes nieuwe laptop, nieuwe iTunes. heel mijn mp3's terug op laptop en wanneer ik die inlees in de nieuwe iTunes staan alle nummers er gewoon 2 keer in. wat doe ik mis? hoe kan ik dit snel oplossen? beloning voor de jongens: eeuwige dank beloning voor de meisjes: een kus op een plek naar keuze Meisjes : vraag om een kus in Parijs of Rome. Of Los Angeles. Quote Link to comment
Timhardt Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 from the dark force, you are! Quote Link to comment
Yncke Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Ik kan het niet nakijken, want heb geen iTunes in de buurt, maar er is een bestand ergens bij iTunes, Library.iets of zoiets genaamd, dat een XML bestand is. Als iTunes weer dom doet, editeer ik die file gewoon in een text editor. Er is ergens een binaire cache file die je dan weg moet gooien omdat je aanpassingen zouden pakken. Dus die specifieke file van je oude laptop plukken, de paden naar de files aanpassen en op de nieuwe zetten? Allemaal vaag, ik weet het, en nogal low tech, sorry. Ik hoop dat de Applefans je beter kunnen helpen. Quote yncke.be Link to comment
Timhardt Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 al iets meer gevonden: bij de upload in iTunes zaten er ook een paar nieuwe albums die ik voor de eerste keer erin heb gezet en die staan er maar 1 keer in.... de grootste hoop die er twee keer in staat heb ik er vroeger al ingezet, maar dit is een nieuwe laptop, nieuwe iTunes en ik moet nergens inloggen... ik snap er niets van. Quote Link to comment
Yncke Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Is 't een Windows of een Mac laptop (Mavericks?) ? Quote yncke.be Link to comment
Timhardt Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 een windows dell laptop Quote Link to comment
Yncke Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Dan snap ik 't ook niet waarom je niet hebt moeten inloggen... :s Quote yncke.be Link to comment
Timhardt Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 ik ben het map per map (alle, 't is te zeggen eerst de a, dan de b....) aan het inlezen en nu doet hij het wel goed..... ik ben gek aan het worden vrees ik. Quote Link to comment
Timhardt Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 lach eens met forummer episode VII als je in je folders met bands nog eens een folder music hebt met daaronder nog eens alles, en je laadt alles in, dan laad je alles dubbel. 't is maar dat jullie het weten.....enfin, dat was weer een nuttige tijdsbesteding.. als ik je op facts zie, heb je die kus tegoed, yncke en kuzuri: jij de vuiststoemp in de maag Quote Link to comment
nobody Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Hah! Nu heb ik schrik! Ik ben een ge-oliede vechtmachine. Mijn torso is opgetrokken uit geharde, stalen spieren. Ge gaat uw vuistje pijn doen als ge in mijn maag slaat. Als ge rap genoeg zijt... Quote Link to comment
nobody Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 En Yncke mag zelf kiezen waar ze die kus wil. FACTS is te makkelijk. Quote Link to comment
Spawn999 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Verkleed gaan als Overtkill Quote Tumblr Link to comment
Spawn999 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Nipple Squeeze! Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 stond al in de zeverthread ook. Quote Link to comment
Spawn999 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Ja weet ik oud plaatje. Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Bon, dit gezegd zijnde : Timmie, I'll be waiting for ya. heh. heh. heh. Quote Link to comment
nobody Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Terugkrabbelaar Quote Link to comment
Waldorf Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Als uw vorige baas zegt dat je dat moet doen, dan doe je dat. Hij weet gewoon zelf niet wat hij er moet in zetten. Overdrijf niet als je jezelf ophemelt. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
nobody Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 En zet er vooral niet in wat hier zal voorgesteld worden, of ge kunt uw nieuwe job op uw buik schrijven. Quote Link to comment
Zwendel Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Het is eigenlijk geen normale situatie dat je een aanbevelingsbrief moet vragen aan iemand waarbij je nog werkt. Dat is in de twee richtingen vervelend, wel een beetje link dat hij er zich zo probeert onderuit te wringen. Quote Link to comment
Snook Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Heb je tegenwoordig aanbevelingsbrieven nodig voor de Pizza Hut ??? Quote Link to comment
Lav Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Waw, zo'n goede grap, echt de moeite om er meer dan een maand op te wachten Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Zwendel Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Ben in de jaren 90 in Rusland geweest en toen werd MacDonalds in Moskou als een trendy delicatessenrestaurant aanzien. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Stuvio houdt zich blijkbaar graag op in sektoren die volledig rechtgehouden worden met overheidsgeld. Echte subsidieburchten. Bastions die volgeprakt zijn met van die sullige politiek-correcten, type zelfgecrocheerde sjaals, laagjesvolk, bakfietsmensen en andere supersocialen. "Sociale reïntegratiewetenschappers"... Quote Link to comment
Waldorf Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Daar ik niet mee doe aan Spotify, Itunes en watweetiknogallemaal wens ik over te gaan tot de aanschaf van een CD van Wilco, iets dat ik nog niet in mijn bezit heb. Met welke Wilco begin ik? Het lijkt me het soort groep waarvan ik liever enkele CD's heb dan een verzamelaar. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
retep Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Stuvio houdt zich blijkbaar graag op in sektoren die volledig rechtgehouden worden met overheidsgeld. Echte subsidieburchten. Bastions die volgeprakt zijn met van die sullige politiek-correcten, type zelfgecrocheerde sjaals, laagjesvolk, bakfietsmensen en andere supersocialen. "Sociale reïntegratiewetenschappers"... De meeste typeringen kan ik wel plaatsen, maar laagjesvolk ? Quote Link to comment
Waldorf Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 De meeste typeringen kan ik wel plaatsen, maar laagjesvolk ? Italianen, zou ik denken. Die eten lasagne. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
retep Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Heeft mausert nu ok al een hekel aan italianen ? Quote Link to comment
Gilles Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Heb je tegenwoordig aanbevelingsbrieven nodig voor de Pizza Hut ??? Ja... Tegenwoordig heb je overal aanbevelingen voor nodig. Quote Link to comment
Waldorf Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Daar ik niet mee doe aan Spotify, Itunes en watweetiknogallemaal wens ik over te gaan tot de aanschaf van een CD van Wilco, iets dat ik nog niet in mijn bezit heb. Met welke Wilco begin ik? Het lijkt me het soort groep waarvan ik liever enkele CD's heb dan een verzamelaar. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
stilte Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Daar ik niet mee doe aan Spotify, Itunes en watweetiknogallemaal wens ik over te gaan tot de aanschaf van een CD van Wilco, iets dat ik nog niet in mijn bezit heb. Met welke Wilco begin ik? Het lijkt me het soort groep waarvan ik liever enkele CD's heb dan een verzamelaar. Dat geldt volgens mij voor zowat alle groepen en individuen waar ik naar luister, Ikzelf gebruik overigens net wel Spotify om nadien te kunnen bepalen wat allemaal te kopen, en doorgaans betekent dat net niet dat ik minder koop. Ik houd niet zo van digitale collecties, wel van plaatjes in mijn rekken die ik kan aanraken,... . Soit, daarmee heb je nog steeds geen antwoord op ja vraag. Je kan zeker altijd al eens beginnen met een van de iets oudere albums, Daarna zou ik Wilco (2009) of Sky Blue Sky (2007) uitproberen. Maar de keuze blijft aan jou. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Waldorf Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Bon, bestellen die hap. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 Ik ben op zoek naar een gezelschapsspel voor een intelligent kind van bijna vijf, dat dolgraag het magische labyrinth (7 jaar) speelt. Iemand ideeën? Quote yncke.be Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 Kent iemand nog de jeugd - teken - en animatiefilmpjes van Oosteuropese origine die men vroeger wel eens op de toenmalige BRT vertoonde? Staat dit niet ergens op het net? Iemand die links weet? Quote Link to comment
Yncke Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Veel dank, Stuvio! Quote yncke.be Link to comment
Recommended Posts