Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Er zijn twee series van. De wereld is een creatie van twee mensen (ik dacht als wereld voor een roleplaygame) en beiden hebben een serie in deze wereld geschreven.

Is idd waar maar die van Steven Erikson is wel echt de hoofdreeks en ook de enige die afgerond is. De boeken van Esslemont zijn meer aanvullingen op de hoofdreeks.

 

Althans dat is wat ik begrepen heb. Ik heb de boeken van Esslemont niet gelezen maar voorlopig kan ik gewoon de hoofdreeks volgen zonder het gevoel te hebben dat ik iets mis.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Gisteren de eerste aflevering gezien van Damages. Eerste indruk: :o

Ontzettend sterk en veelbelovend begin. Van een pilot verwacht ik niet al teveel. Ze moeten tenslotte nog inkomen maar deze blies mij echt omver. Ben heel, heel benieuwd hoe het verder gaat. Hoop alleen wel dat ze dit niveau volhouden en het niet verzand in een onnavolgbare kluwen verhaallijnen en intriges. Enfin ga vanavond zeker weer kijken. Eén aflevering en ik ben nu al verslaafd. dat is zeldzaam voor mij.

 

Schiet ondertussen ook aardig op met Lost. Ongeveer halverwege het eerste seizoen en voorlopig wordt het eigenlijk met iedere aflevering alleen maar beter. Personages zijn vrijwel allemaal zeer sterk en zeer goed uitgewerkt. Het plot zelf is al spannend maar de personages en de flashbacks maken het echt de moeite van het kijken waard. Mijn favoriete personages tot nog toe zijn Sayid en Claire.

 

En natuurlijk ook wekelijks een nieuwe aflevering van Game of Thrones. En man o man wat was die tweede aflevering weer goed! Arya was in de boeken nooit mijn favoriete personage maar ik denk dat de Arya uit de serie dat wel wordt met veel dank aan het fantastische acteerwerk van Maisie Williams. En dan die eindscene. IJzersterk en retespannend ondanks dat ik al weet wat er gaat gebeuren. Sommige verhaallijnen zoals die van Jaime en Brienne gaan mij wel een beetje te vlug maar desondanks blijft het intens genieten. Kan me nu al verheugen op de volgende aflevering die als ze het boek aanhouden behoorlijk bloederig zal zijn en naar ik vermoed velen bijzonder schokkend zullen gaan vinden... :e012:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

You ain't seen nothing yet ;)

Wel het blijft goed, maar wat mij begint te storen is dat men teveel wil vertellen. Je kan nu eenmaal geen volledige fantasy (boeken-) sagas in een tv reeks plaatsen. Het wordt dan wat rommelig en je begrijpt de achtergrond niet.

Maar goed er zijn maar twee opties voor verfilmde boeken:

1 lees de boeken

2 bekijk de verfilming

Nooit de twee tesamen.

Link naar reactie

 

Maar goed er zijn maar twee opties voor verfilmde boeken:

1 lees de boeken

2 bekijk de verfilming

Nooit de twee tesamen.

Ben ik het totaal niet mee eens! Ik lees zowel A Song of Ice and Fire als dat ik Game of Thrones kijk. Als een adaptatie fatsoenlijk genoeg is en je als kijker een beetje open staat voor veranderingen kan het heel leuk zijn om een adaptatie te kijken van boeken die je gelezen hebt. Het één vult het ander zelfs perfect aan. De kijkervaring is anders maar daarom niet minder.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Toch nog even een tip voor zij die m nog moeten zien. De nieuwste alflevering van Game of Thrones (dat is dus s03e03) is ongelooflijk goed. De beste aflevering van het seizoen tot nog toe en sowieso één van de beste afleveringen tot nog toe maar...kijk 'm niet s'avonds. Ik heb m nu al 5 uur terug gezien en sindsdien al heel veel anders gekeken en gelezen maar ik krijg 'm niet uit m'n hoofd en dat is in dit geval niet prettig. Het is echt maar dan ook echt een heel schokkende aflevering en en ik wist precies wat er komen ging en wanneer het komen ging. Ik wil dus niet weten hoe het is voor mensen die dat niet weten. Dit was in het boek het moment dat ik voor het eerst het boek weglegde en even iets anders ging lezen om niet helemaal depressief te worden. En in de serie is het nog veel heftiger dan het beschreven werdt. Wel heel veel kudos aan D&D die dit geweldig geregiseerd hebben en een bepaalde acteur/actrice die dit echt tot een onvergetelijke scene maakt. Mijn advies dus: kijk dit midden op de dag, het liefst een bijzonder zonnige dag, en ga daarna naar buiten voor een lange wandeling.

 

Enfin, nu wel genoeg gezegd. You've been warned!

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Toch nog even een tip voor zij die m nog moeten zien. De nieuwste alflevering van Game of Thrones (dat is dus s03e03) is ongelooflijk goed. De beste aflevering van het seizoen tot nog toe en sowieso één van de beste afleveringen tot nog toe maar...kijk 'm niet s'avonds. Ik heb m nu al 5 uur terug gezien en sindsdien al heel veel anders gekeken en gelezen maar ik krijg 'm niet uit m'n hoofd en dat is in dit geval niet prettig. Het is echt maar dan ook echt een heel schokkende aflevering en en ik wist precies wat er komen ging en wanneer het komen ging. Ik wil dus niet weten hoe het is voor mensen die dat niet weten. Dit was in het boek het moment dat ik voor het eerst het boek weglegde en even iets anders ging lezen om niet helemaal depressief te worden. En in de serie is het nog veel heftiger dan het beschreven werdt. Wel heel veel kudos aan D&D die dit geweldig geregiseerd hebben en een bepaalde acteur/actrice die dit echt tot een onvergetelijke scene maakt. Mijn advies dus: kijk dit midden op de dag, het liefst een bijzonder zonnige dag, en ga daarna naar buiten voor een lange wandeling.

 

Enfin, nu wel genoeg gezegd. You've been warned!

Kan je in een spoilerbox even zeggen waar het over gaat, want de boeken zitten ver...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Kan je in een spoilerbox even zeggen waar het over gaat, want de boeken zitten ver...

het is de aflevering waarin

Jaime z'n hand afgehakt wordt. Vond ik in het boek al niet fijn om te lezen maar in de serie is het echt heel veel erger. Het hakwerk gebeurt off screen maar vervolgens wordt in een shot van een halve minuut onthuld dat Jaime geen hand meer heeft. Eerst zie je niks en dan zie je opeens de rest van de arm bewegen zonder de hand en zie je het stompje. Jaime kijkt ernaar en begint vervolgens echt afschuwelijk te gillen. Het is echt een briljant shot, één van de meest ingenieuze die ik tot nog toe in de serie gezien heb en dat zegt wat en NCW speelt het ontzettend overtuigend. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ze echt z'n hand hadden afgehakt. Maar dat maakt het wel een heel heftige scene.

 

 

 

Het is overigens nu ook weer niet iets wat je nu nog dagen achtervolgd hoor. Gisternacht gewoon heerlijk geslapen maar ja het is wel behoorlijk heftig en blijft je wel echt een tijdje bij.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

nu ben ik wel heel nieuwsgierig maar ik denk wel dat ik uw raad ga opvolgen, ik heb gisteren de seizoensfinale van Spartacus gezien en daar werd ik toch ook maar droevig van. Ik had vorige week ook nog eens de eerste 2 afleveringen van het eerste seizoen van Spartacus gezien en ik wist nog van de eerste keer dat ik het zag dat ik het niet goed vond maar toch benefit of the doubt gaf (en toen voornamelijk ook geen betere serie had om te volgen) maar man toch, de eerste afleveringen zijn zo kitscherig en vooral de eerste zo slecht geacteerd. Nuja, Spartacus is een reeks waar je vooral veel one-liners, gebrul en bloed moet verwachten en dus niet als de meest hoogstaande reeks beschouwd zal worden maar naarmate de serie vordert is wordt het toch wel beter

Link naar reactie

Net nog even die laatste scene bekeken (ik ben nml part time massochist :e012: ) en het klopte niet helemaal wat ik zei.

 

Het shot duurt maar een paar seconden. Het hakwerk zelf gebeurt on-screen maar heel snel en het wordt van voren gefilmd dus je ziet niet hoe de arm van de hand gescheiden wordt. Dat maakt de daarop volgende revelatie extra heftig.

 

 

Nu goed, het zijn maar details maar ik wil er toch niet later op gepakt worden.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

:12:  :115:!!  Diogenes, ik had beter naar u moeten luisteren. Ik wou game of thrones overdag zien maar had te veel andere dingen te doen en helaas pindakaas, was er deze avond een vriend die iets specifiek gespoiled heeft  :e001:  :e001: Ik haat spoilers!!

Ew that sucks! Hoewel het hier op zich niet zo heel veel uitmaakt. Ik was ook een beetje gespoiled in de zin van dat ik de boeken gelezen heb en dus wist waar we ongeveer zaten en wat er komen ging maar het blijft heel heftig. Je denkt er op voor bereid te zijn maar het is erger dan je, je kunt voorstellen. Althans wel erger dan ik me kon voorstellen.

 

Edit: we hebben het toch wel over hetzelfde he. Zet anders even in spoilertags waar je nu over gespoiled bent. Ik vermoed dat het wel de eindscene is maar er zitten nog wel een paar redelijk indrukwekkende scenes in de aflevering. Het is ook gewoon een fantastische aflevering. De één na beste tot nog toe naar mijn mening. (de beste is natuurlijk "Blackwater")

 

Edit: vergat even, zitten natuurlijk geen spoilertags op dit forum. Gebruik deze maar:

 

 

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Wel, dit is wat ik op voorhand wist;

 

 

Ik wist dat er op het einde iemand's hand afgehakt ging worden maar ik wist niet wie. Ergens was het dus nog wel een beetje spannend, ik dacht trouwens heel de aflevering door dat Brienne haar hand eraf gehakt ging worden tot op het laatste moment maar toch blijft het ongelooflijk rot dat mensen dingen spoilen, grrrrr! I

 

 

maar wel goede aflevering, ik kan niet wachten op de volgende :D

Link naar reactie

Wel, dit is wat ik op voorhand wist;

 

 

Ik wist dat er op het einde iemand's hand afgehakt ging worden maar ik wist niet wie. Ergens was het dus nog wel een beetje spannend, ik dacht trouwens heel de aflevering door dat Brienne haar hand eraf gehakt ging worden tot op het laatste moment maar toch blijft het ongelooflijk rot dat mensen dingen spoilen, grrrrr! I

 

 

maar wel goede aflevering, ik kan niet wachten op de volgende :D

Aha dat valt gelukkig nog mee. In feite was ik meer gespoiled dan jij. (stomme George RR Martin die met z'n boeken alle gebeurtenissen uit de serie weggeeft) Maar toch wel heel vervelend. Gelukkig was het op zo'n manier gedaan dat de impact er toch was ondanks dat je het al een beetje wist. Althans voor mij wel. Inderdaad een hele goeie aflevering. Ga 'm vanavond nog eens kijken.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Ben momenteel ver over de helft met seizoen één van Damages en ik moet zeggen: this show rocks with a big motherfucking capital R! Het is jaren geleden dat ik keer op keer zo verbaasd werdt door de twists in het verhaal. Ook qua personages is het zeer de moeite waard met personages die zich beide in een grijs gebied begeven. Een klootzak wiens motivaties begrijpelijk zijn, iemand anders die eht recht aan haar kant heeft maar er verwerpelijke methoden op na houdt. Dit is beslist geen hap slik klaar serie. Het enige wat ik niet fijn vindt aan de serie is dat de afleveringen altijd veel te kort zijn. Met name aangezien deze serie bijna even erg is als The Killing met afleveringen die eindigen op een cliffhanger die je onmiddelijk verder willen doen kijken. Nog maar een paar afleveringen te gaan. Ben heel benieuwd hoe het eindigt. Gelukkig heb ik seizoen 2 ook al in huis dus ik kan meteen door.

 

Verder ook al even over de helft met seizoen 1 van Lost. De serie wordt steeds beter. In het begin kon ik ook rustig een paar dagen niet kijken. Nu zorg ik dat ik in ieder geval dagelijks één afleveringen zie, soms twee omdat ik wil weten hoe het verder gaat. Toch blijven het voor mij de personages die deze serie zo goed maken en zo onderhoudend. Ik kan trouwens nu wel Charlie en Locke ook toevoegen aan mijn favoriete personages.

 

Interessant toeval 1: Het personage John Locke uit de serie deelt zijn naam met de beroemde Britse filosoof. Mede grondlegger van het liberalisme en het empirisme. Dit volgens mij geen toeval want John Locke is vooral bekend om zijn principe van het Tabula Rasa en laat dat nu toch net de naam zijn van de tweede aflevering van de serie. <_<

 

Interessant toeval 2: Ik kijk momenteel twee series met een personage erin dat Locke heet. Lost en Game of Thrones. Dit is vooral een heel eigenaardig toeval omdat Locke in de boeken Vargo Hoat heet. Zijn naamsverandering is één van de vele mysteries omtrent Game of Thrones. :unsure:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Ben rustig verder aan het doen met S1 van The X-files. ’t Is ten slotte de twintigste verjaardag. Ik vergeet altijd hoe goed het eerste seizoen al niet was. De laatste twee afleveringen die ik zag, Beyond the Sea, en Gender Bender, zijn magistraal. Het beste bewijs dat twintig jaar geleden ook goeie tv werd gemaakt, en dat done in one ook zeer goed kan zijn. ;)

Link naar reactie

Ben rustig verder aan het doen met S1 van The X-files. ’t Is ten slotte de twintigste verjaardag. Ik vergeet altijd hoe goed het eerste seizoen al niet was. De laatste twee afleveringen die ik zag, Beyond the Sea, en Gender Bender, zijn magistraal. Het beste bewijs dat twintig jaar geleden ook goeie tv werd gemaakt, en dat done in one ook zeer goed kan zijn. ;)

Helemaal mee eens. In het eerste seizoen toen ze nog een heel klein budget hadden en geen vast format hebben ze de leukste dingen gedaan. Mijn favoriet uit dat seizoen is Ice, Het ziet er allemaal ontzettend nep en goedkoop uit maar maar desondanks is ie dood en doodeng!

 

"we're not...who we are"

"we're not...who we are"

"it goes no further than this"

"it stops right here...right now"

 

Vijf jaar terug en ik weet 'm nog steeds uit mijn hoofd. Sindsdien al 100 keer gekopieerd maar geen zo goed als deze.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

weer een goede GoT aflevering!

ik heb zelfs medelijden met Jaime, zeker in helemaal in begin wanneer je zag dat hij zijn hand rond zijn nek moest dragen

 


Wat ik vooral zo leuk vind aan de reeks is dat er zoveel fantastische personages inzitten (inclusief those that you love to hate), er zijn er gewoon te veel om als favoriet op te noemen!

 

1 ding wat ik me wel afvroeg, misschien dat dit later nog wel duidelijk wordt maar

 

Waarom had diene ene Theon Greyjoy vrij gelaten om hem dan terug naar die martelkamer te brengen, is dat gewoon zodat hij erkend zou worden als diegene die de ontsnapte kon vangen? En waarom zou Theon naar zijn zus gaan terwijl hij weet dat zijn vader al niets om hem kan geven? Nuja, het is niet dat hij echt veel keuze heeft om ergens naartoe te vluchten maar vroeg me af of hier misschien meer achter zat

 

Link naar reactie

Ben rustig verder aan het doen met S1 van The X-files. ’t Is ten slotte de twintigste verjaardag. Ik vergeet altijd hoe goed het eerste seizoen al niet was. De laatste twee afleveringen die ik zag, Beyond the Sea, en Gender Bender, zijn magistraal. Het beste bewijs dat twintig jaar geleden ook goeie tv werd gemaakt, en dat done in one ook zeer goed kan zijn. ;)

 

Aha, ik blijk niet de enige te zijn die opnieuw naar jou aan 't kijken is.  Ik zit ondertussen ergens halverwege het derde seizoen, maar ik doe 't rustig aan.  Tijdens de weekends af en toe een aflevering of twee, anders ben ik zo weer door de X-files voorraad.  Wel vreemd dat ik me vaak de personages nog perfect kan herinneren, maar niet steeds de "plot", zo die er al is natuurlijk.  Toch leuk deze nog eens terug te zien, en nadien is 't nogmaals de beurt aan Twin Peaks.  Over goede televisie van lang lang geleden gesproken! ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Aha, ik blijk niet de enige te zijn die opnieuw naar jou aan 't kijken is.  Ik zit ondertussen ergens halverwege het derde seizoen, maar ik doe 't rustig aan.  Tijdens de weekends af en toe een aflevering of twee, anders ben ik zo weer door de X-files voorraad.  Wel vreemd dat ik me vaak de personages nog perfect kan herinneren, maar niet steeds de "plot", zo die er al is natuurlijk.  Toch leuk deze nog eens terug te zien, en nadien is 't nogmaals de beurt aan Twin Peaks.  Over goede televisie van lang lang geleden gesproken! ;)

Ik doe 't ook zo : tijdens de weekends, max twee afleveringen per avond, maar soms ook maar één in heel't weekend.

Toen ik de reeks een jaar of vier geleden kocht, heb ik de hele zwik op acht (8!) weken gezien. 't Was dan ook lang geleden.

Ik kan u verzekeren, de zondag namiddag, na de laatste film, viel ik in een zwart gat ;)

Afkicken !

Link naar reactie

Net de eerste aflevering van VIKINGS gezien. Was een tip van een kennis en ik had er nog nooit van gehoord. Toch gekeken en erg van genoten. Tot nog toe zeer goeie serie. Begrijp me niet verkeerd. Het is geen Game of Thrones of Rome. Het verhaal is behoorlijk cliché maar het is goed geschreven, erg goed geacteerd, heeft een geweldige soundtrack en is zeer onderhoudend. Het is niet al te gecompliceerd nog al origineel maar het verhaal dat er is, is stevig en de personages zijn goed ontwikkeld. Het is harder en rauwer dan The Tudors en er zit veel meer verhaal in dan Spartacus. Zeker de moeite waard naar mijn mening. Ga beslist de andere afleveringen ook kijken en waarschijnlijk volgend jaar ook seizoen 2.

Kortom: een aanrader.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik vind die reeks over het Nederlandsche koningshuis best goed. Zoiets zouden ze ook over de Albert moeten maken.

 Is dat niet negatief? Een te positieve beeldvorming over een stel Frans-Duitse asielzoekers neerzetten? Jan Modaal wordt zo de illusie voorgehouden dat het nog 'de kwaadsten' niet zijn. En zo wordt de koektrommelromantiek in stand gehouden.

 

Mocht men nu eens een docu maken wat betreft hun inkomsten en verwevenheid met de haute finance...interessant wat betreft de tijden waarin we nu leven...bankencrisis enzo...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hmmm...ja...

 

Voor de Duitse asielzoekers in Laken zou het ook wel warm worden onder de voeten, mocht er iets gepresenteerd worden waarbij de verwikkelingen met BNP-Parisbas, Dexia en ACW-Arco in verband worden gebracht met Albert&Co.

 

O ja, en Fabiola, Hare Gebetonneerdheid, haar nationaalkatholiek vriendje Franco, enz...Opus Dei,...

Link naar reactie

THE BATH SCENE!

 

        THE BATH SCENE!

 

                THE BATH SCENE!

 

:e005:

 

:cheerf2:

 

OH YEAH!!! B)

 

Voor wie het nog niet helemaal duidelijk is. Ik heb net de nieuwste aflevering van Game of Thrones gezien. (en ondertussen gefacebooked, kijk mij eens modern zijn) en yes it contained a certain bath scene involving a certain

Kingslayer

Voor de rest ook gewoon een hele gave aflevering met idd een enorm wtf moment. Ik vind dat ze dit seizoen echt de schouders eronder hebben gezet, Na het matige vorige seizoen was ik even bang dat dit meer van hetzelfde zou zijn. Maar iedere aflevering bevat minstens drie completely awesome scenes. Kijk alweer uit naar de volgende. Wat vonden jullie Unsullied van deze aflevering? Was dit er één voor de boekenlezers of hadden jullie ook zoiets van :huh: en :cheerf2:

 

PS: Mochten jullie het niet weten: Unsullied is een fan naam voor mensen die de boeken niet gelezen hebben. Volgens mij zitten er aardig wat Unsullied op dit forum maar ik hoor jullie nooit. In tegenstelling tot de luidruchtige Unsullied op WinterIsComing maar die zijn weer in zo grote getalen dat je er geen gericht gesprek mee kunt voeren. Vandaar dat ik een beroep doe op jullie. Ik ben benieuwd hoe jullie de serie ervaren. Ikzelf ben maar één seizoen unsullied geweest. Momenteel ben ik very very sullied. Ik heb nml t/m deel 5 gelezen dus voorlopig geen verassingen meer voor mij.

 

PPS: Met matig bedoel ik uiteraard voor Game of Thrones doen matig. De slechtste aflevering van Game of Thrones: "The north Meanders" vind ik nog altijd veel beter dan de beste aflevering die ik gezien heb van CSI (gesteld dat ik me überhaubt nog iets kon herinneren van CSI)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Het was inderdaad wel weer een goede aflevering

 

Jaime's personage begint ook steeds meer en meer aan me te groeien, hij en Brienne zijn echt leuk samen, ik ga het spijtig vinden wanneer hun wegen scheiden

 

We krijgen steeds een diepere kijk op de personages die nooit zwart/wit zijn, ook steeds meer politieke plotjes en machtspelletjes en some splendid kick-assery on the side, ik kan er niet genoeg van krijgen :)

Link naar reactie

Het was inderdaad wel weer een goede aflevering

 

Jaime's personage begint ook steeds meer en meer aan me te groeien, hij en Brienne zijn echt leuk samen, ik ga het spijtig vinden wanneer hun wegen scheiden

 

We krijgen steeds een diepere kijk op de personages die nooit zwart/wit zijn, ook steeds meer politieke plotjes en machtspelletjes en some splendid kick-assery on the side, ik kan er niet genoeg van krijgen :)

Dat is heel fijn om te horen. George RR Martin werkt daar in de boeken ook heel hard aan. Maar daar is het wel makkelijker omdat een aantal hoofdstukken vanuit

Jaime's

perspectief verteld wordt.  Maar goed te horen dat dit in de serie dus ook goed eruit komt. Had ik ergens ook wel verwacht met de fenomenale performace van

Nikolaj Coster-Waldau

 

 

Hoe vond je het grote wtf moment oftewel

de wederopstanding van Beric Dondarrion

toen ik 'm vandaag opnieuw keek zag ik dat dit er niet helemaal goed uitkwam. Hoe ervaarde jij dat?

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Goh, ik vond het cava maar niet echt schitterend in beeld gebracht zoals andere grote momenten in de reeks. Dat kwam waarschijnlijk omdat..

 

...ik nog niet zo lang geleden toevallig een aflevering had gezien van Krod Mandoon die een zwaard met vuur had en heel die reeks heeft een heel flauwe sfeer imo en ik zat daardoor nogal met een "campy" gevoel eigenlijk. Dat is natuurlijk geen objectieve kijkervaring maar het is de kunst van de regisseur en het creatieve team om zo'n dingen te kunnen overtreffen. Voor de rest had ik met de "herrijzenis" zelf geen probleem

 

 

En inderdaad, de performance van...diene ene daar.. is echt geweldig :)

Link naar reactie

In de Knack focus van vandaag een interessant artikel:

'Er zijn teveel goede tv reeksen', en ze hebben nog gelijk ook. Ik kan het niet meer volgen. Fringe 4 bekeken, Breaking Bad 5 op Prime aan het bekijken (wordt steeds beter) en nog een hoop dvd's in de schuif liggen en Justified 1 en 2 komt nu ook uit op dvd, zucht tv kijken is moeilijk.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dat had ik niet van u verwacht. Darmlezen... Cavia's dan nog. Azo'n lieve beestjes.

Mmmmm...cavia's...

 

 

 

Met wat pepertjes, ajuintjes, een aardappeltje, een fris lenteslaatje en een lekkere Gueuze of een rood wijntje...jammie!

 

50d64.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...