Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (12)] Plaatje 12 Vs. Plaatje 26


nobody

  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

    • A
      8
    • B
      41


Recommended Posts

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...?

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.
Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.    :)
De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde.
De verliezer valt af.
 
 
A:
post-8-0-40278000-1448639293.jpg
"Na twee seconden moest ik al aan dit denken... Het tweede plaatje hoeft niet echt, maar 'tis wel leuker als't erbij staat."
Gilles 
 
 
B:
post-585-0-73300800-1450675307_thumb.jpg
Blacksad
 
Safetyboy

Link naar reactie

Ik vind beide plaatjes erg goed. A laat ondanks de veel simpelere tegenstijl veel zien. De blik van 'Harley' en de Joker (neem ik aan) zijn vanzelfsprekend, 'Harley' wordt ook erg dynamisch weergegeven. Het tweede plaatje maakt het wel af. Plaat B is onmiskenbaar zeer goed: een uitgetelde  Blacksad, een hagedis die ook niet meer zal tellen en de enorme bende. Het perspectief past er goed bij en het tekenwerk van Guarnido is fantastisch al vond ik eerlijk gezegt het eerste album wat tegenvallen, de stijl is iets grover dan in album 2 - 4 (omdat iedereen vijf tegen vond vallen t.o.v. de rest heb ik de serie van vijf naar een gelezen, dat speelt wellicht ook mee).

 

Ik ga mee met lordofindifference in een stem voor A omdat dat plaatje toch meer verdient.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...