nobody Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Ik vind André Geerts één van de beste tekenaars qua sfeerschepping en kleurgebruik. Dit is naar mijn mening één van de meest sfeervolle plaatjes uit zijn oeuvre." Chimichanga B: "Het is Gaston,Guust,Franquin en Frans. Het was voor mij de 1e strip die me verder liet kijken dan Donald Duck en Suske en Wiske en zelfs de landsgrenzen..en het is op het oog wellicht niet de beste plaat,het omvat voor mij echter wel alles wat Guust is. Humor,detail in het tekenwerk en uniek." Paul_NL Link to comment
Kool Thing Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Beide prachtige plaatjes, maar voor mij toch jojo Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
SPeeDy Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Waarom deze 2 nu al in de eerste ronde... Al 'ns voor F gestemd, dus nu J Link to comment
nobody Posted December 31, 2015 Author Share Posted December 31, 2015 Waarom deze 2 nu al in de eerste ronde... It's the computer... En we wilden niet ingrijpen, anders was het einde zoek Ik stem Guust. Link to comment
Kristof Berte Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Bekijk die olifant toch, daar staat geen streepje verkeerd/te veel/te weinig op. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
eriktex Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Oei alweer een Franquin en mijn favoriete moet nog komen...moet nog even nadenken. .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
nobody Posted December 31, 2015 Author Share Posted December 31, 2015 Franquin is het vaakst ingediend. Link to comment
Dr. Benway Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Allebei schitterend. Ik kies voor de sfeer van jojo. marcelherms.nl Link to comment
Suske Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Een moeilijke keuze. Ik vind bij het plaatje van Jojo dat de dieptewerking verloren gaat doordat Geerts dezelfde kleurtinten gebruikt heeft in de voor- en achtergrond. De scene van Guust en de olifant is legendarisch en ook prachtig getekend. Ik ga voor plaatje b. Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Waldorf Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Ik heb strategisch gestemd. Franquin, de dubbele halfgod van de strip, zit al vaker in dit tornooi, en ik wil Geerts zeker een kans geven. A dus. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Waldorf Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Zo is het leven... Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
nobody Posted January 4, 2016 Author Share Posted January 4, 2016 Deze gaat al constant gelijk op. We hebben hier dus nog wat stemmen nodig! Link to comment
nobody Posted January 5, 2016 Author Share Posted January 5, 2016 aha, er staat er eentje voor, dat duurde even. Maar het scheelt niet veel. Link to comment
Yncke Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Awww, nee. Zo'n prachtige olifant (dat zijn lastige beesten om te tekenen), en hij zou moeten sneuvelen in de eerste ronde? *snif* yncke.be Link to comment
nobody Posted January 5, 2016 Author Share Posted January 5, 2016 Wegens strategische stemmen dan nog Link to comment
Recommended Posts