Arco Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Verschijnt deze week in Nederland, volgende week in België. Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 Hier kijk ik reikhalzend naar uit ! Quote Link to comment
linthout Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Ik heb het nummer in de bus gekregen. Ik stel me toch de vraag wie hier iets aan heeft. Er staan veel covers in, maar allemaal te klein afgedrukt en een ellenlange opsomming van de verschenen nummers. Hoeveel mensen verzamelen Heroic? Vijftig, om veel te zeggen? Meer kunnen het er niet zijn want het blad is onvindbaar. Op zichzelf is zo'n dossier zinvol, het is stripgeschiedenis. Maar ik had dit toch liever apart zien verschijnen, en niet in Stripschrift. Quote Link to comment
Lecram Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Ik dacht hetzelfde, het hele nummer staat er vol mee, niemand op een enkeling na interesseert dit, dus nummer kan zo weggelegd worden. Het is dat ik soort automatisch lid ben, maar dit koopt toch niemand Quote Link to comment
Zwendel Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Ik moet het nog verder lezen, maar ik vind dit zeer interessant. Het is veruit de beste editie van stripschrift die ik heb. De Heroic albums zijn veel minder gekend dan Tintin en Spirou, maar daarom niet minder belangrijk. Quote Link to comment
Lecram Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Voor een artikel van 3 bladzijden leuk, maar who the fuck cares welke er zijn uitgegeven... Voer voor enkele supernerds......maar het is ze gegund Quote Link to comment
Zwendel Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Voor een artikel van 3 bladzijden leuk, maar who the fuck cares welke er zijn uitgegeven... Voer voor enkele supernerds......maar het is ze gegund Ik vrees dat er op dit forum enkel maar nerds zitten en die hebben allemaal hun eigen nerdinteresse. In het maartnummer van Stripschrift staan er 8 pagina's over Emmanuel Lepage. Interesseert mij geen hol, dat is voor supernerds. Quote Link to comment
Tweetie Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Ik vrees dat er op dit forum enkel maar nerds zitten en die hebben allemaal hun eigen nerdinteresse. Daar geloof ik echt helemaal niets van In het maartnummer van Stripschrift staan er 8 pagina's over Emmanuel Lepage. Interesseert mij geen hol, dat is voor supernerds. Daar kun je tenminste nog gewoon albums van kopen. Quote Link to comment
Theodoor Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 En toevallig is vorige maand dit verschenen: Quote a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821) Link to comment
linthout Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Wat staat daar in? ALLE verhalen van Felix??? (hoop ik..) Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 nee, dat is deel 5 van wat wel de definitieve integrale reeks moet worden. Met een dossier van dertig pagina's en alle voor de in dit deel geldende, nooit eerder in album uitgegeven tussenplaten, aankondigingen, titelpagina's en covers uit Heroïc die in kleur en zwart-wit zijn gereproduceerd. Jij wil dit hebben, Willy! Bovendien op gewoon formaat, niet de verkleinde versies van Niffle. Quote Link to comment
anathema76 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Inderdaad een prachtige uitgave, zijn 29 € meer dan waard! Quote Link to comment
Peter Motte Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Ook in de vergeethoek geraakt: Ohee. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
linthout Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 nee, dat is deel 5 van wat wel de definitieve integrale reeks moet worden. Met een dossier van dertig pagina's en alle voor de in dit deel geldende, nooit eerder in album uitgegeven tussenplaten, aankondigingen, titelpagina's en covers uit Heroïc die in kleur en zwart-wit zijn gereproduceerd. Jij wil dit hebben, Willy! Bovendien op gewoon formaat, niet de verkleinde versies van Niffle. En zijn die eerste vier delen nog verkrijgbaar??? Welke winkel in Brussel heeft dit? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 De albums zullen door elkaar verschijnen, deel 5 is de eerste uitgave. Ik kocht het in Brüsel waar het zelfs in de etalage lag. Quote Link to comment
blacktiger Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 In mijn collectie ontbreken plusminus een honderdtal Heroic's die ik inderdaad waarschijnlijk nooit ga vinden. Erg? Nee hoor, Heroic is voor mij een ideaal middel om eens terug te blikken op het verleden en hoe diverse tekenaars waaronder Tibet, Tillieux en Weinberg ooit hun carrière opstarten. Pure nostalgie. Quote Link to comment
Peter Motte Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Ik vrees dat er op dit forum enkel maar nerds zitten en die hebben allemaal hun eigen nerdinteresse. Je klinkt als Mordor Gott. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Theodoor Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 En zijn die eerste vier delen nog verkrijgbaar??? Welke winkel in Brussel heeft dit? Alle info over de Félix integrale op http://www.editionselan.be/page2.html#…intégrale Quote a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821) Link to comment
Recommended Posts