Ga naar inhoud

Stripschrift


Arco

Recommended Posts

Ik heb het nummer in de bus gekregen.

Ik stel me toch de vraag wie hier iets aan heeft.

Er staan veel covers in, maar allemaal te klein afgedrukt en een ellenlange opsomming van

de verschenen nummers. Hoeveel mensen verzamelen Heroic? Vijftig, om veel te zeggen?

Meer kunnen het er niet zijn want het blad is onvindbaar.

Op zichzelf is zo'n dossier zinvol, het is stripgeschiedenis.

Maar ik had dit toch liever apart zien verschijnen, en niet in Stripschrift.

Link naar reactie

Voor een artikel van 3 bladzijden leuk, maar who the fuck cares welke er zijn uitgegeven...

Voer voor enkele supernerds......maar het is ze gegund

Ik vrees dat er op dit forum enkel maar nerds zitten en die hebben allemaal hun eigen nerdinteresse.

 

In het maartnummer van Stripschrift staan er 8 pagina's over Emmanuel Lepage. Interesseert mij geen hol, dat is voor supernerds. ;)

Link naar reactie

Ik vrees dat er op dit forum enkel maar nerds zitten en die hebben allemaal hun eigen nerdinteresse.

 

Daar geloof ik echt helemaal niets van  :e007:

 

In het maartnummer van Stripschrift staan er 8 pagina's over Emmanuel Lepage. Interesseert mij geen hol, dat is voor supernerds.  ;)

 

Daar kun je tenminste nog gewoon albums van kopen.

Link naar reactie

nee, dat is deel 5 van wat wel de definitieve integrale reeks moet worden. Met een dossier van dertig pagina's en alle voor de in dit deel geldende, nooit eerder in album uitgegeven tussenplaten, aankondigingen, titelpagina's en covers uit Heroïc die in kleur en zwart-wit zijn gereproduceerd. Jij wil dit hebben, Willy! Bovendien op gewoon formaat, niet de verkleinde versies van Niffle.

Link naar reactie

nee, dat is deel 5 van wat wel de definitieve integrale reeks moet worden. Met een dossier van dertig pagina's en alle voor de in dit deel geldende, nooit eerder in album uitgegeven tussenplaten, aankondigingen, titelpagina's en covers uit Heroïc die in kleur en zwart-wit zijn gereproduceerd. Jij wil dit hebben, Willy! Bovendien op gewoon formaat, niet de verkleinde versies van Niffle.

En zijn die eerste vier delen nog verkrijgbaar???

Welke winkel in Brussel heeft dit?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...