Ga naar inhoud

Alweer Een Stripverzamelactie


Gast Kontiki

Recommended Posts

Ondertussen loopt de reeks Guust Flater in Humo. Vanaf zaterdag start een tweede reeks van zeventig albums in Suske en Wiske in Het Laatste Nieuws. En vanaf 2 juli start in De Morgen (eveneens een titel van De Persgroep) onderstaande verzamelactie. De covers zijn van Jean-Yves Delitte. Het gaat om een selectie van deze Franse collectie: http://www.bedetheque.com/serie-35629-BD-Indispensables-de-la-Litterature-en-BD.html

 

post-35-0-04714400-1466516116_thumb.jpg

Link naar reactie

Eigenlijk zou het een veel beter idee zijn dat er bvb een actie zou zijn van bvb Le Lombard, Dargaud etc waarbij telkens het eerste nr van een tiental vrij recente reeksen zou zitten. 

 

bvb deel 1 van Aldebaran, Memphis, Prometheus, etc. Dat zou toch kunnen aanleiding geven dat mensen op zoek zullen gaan naar deel 2?

Link naar reactie

Eigenlijk zou het een veel beter idee zijn dat er bvb een actie zou zijn van bvb Le Lombard, Dargaud etc waarbij telkens het eerste nr van een tiental vrij recente reeksen zou zitten.

 

bvb deel 1 van Aldebaran, Memphis, Prometheus, etc. Dat zou toch kunnen aanleiding geven dat mensen op zoek zullen gaan naar deel 2?

(ps: mijn vorige reactie was geen reactie op deze geciteerde reactie)

 

Bwoh, 'k wee nie ...

 

Die stripverzamelacties zijn geen slechte manier om reeksen etc onder de aandacht te brengen: je koopt je krant/blad/etc, en krijgt er een strip bij.

Maar in werkelijkheid worden ze gebruikt om de krant/blad/etc verkocht te krijgen, en daardoor slaat het nergens op.

Ik heb hier zo'n Thorgal van bij De Morgen liggen. Wat doe je daarmee? Past helemaal niet in de normale reeks.

Link naar reactie

Eigenlijk zou het een veel beter idee zijn dat er bvb een actie zou zijn van bvb Le Lombard, Dargaud etc waarbij telkens het eerste nr van een tiental vrij recente reeksen zou zitten.

 

bvb deel 1 van Aldebaran, Memphis, Prometheus, etc. Dat zou toch kunnen aanleiding geven dat mensen op zoek zullen gaan naar deel 2?

Dat is zoveel jaren geleden gebeurd met reeksen als Murena, Niklos Koda, IRS, De Schorpioen en nog andere. En al die reeksen zijn daardoor mooi doorgebroken.
Link naar reactie

wat ik me soms afvraag bij dit soort acties, dat moet toch een serieuze administratieve rompslomp zijn? Eerst inschatten hoeveel je er laat drukken. De één wil dat dan met abo, de andere enkel de strips, voor krantenwinkels moet dat toch ook niet makkelijk zijn denk ik dan.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ondertussen loopt de reeks Guust Flater in Humo. Vanaf zaterdag start een tweede reeks van zeventig albums in Suske en Wiske in Het Laatste Nieuws. En vanaf 2 juli start in De Morgen (eveneens een titel van De Persgroep) onderstaande verzamelactie. De covers zijn van Jean-Yves Delitte. Het gaat om een selectie van deze Franse collectie: http://www.bedetheque.com/serie-35629-BD-Indispensables-de-la-Litterature-en-BD.html

 

attachicon.gif20160621_Humo_p-152-153.jpg

 

 

Iemand die het eerste album al las? Is het de moeite - ik vond de folder niet zo overtuigend... (ook al wegens de spellingsfouten...)

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...