Ga naar inhoud

Citytrip


Bart 01

Recommended Posts

Budapest. hele relaxte stad met absoluut genoeg moois voor 3 dagen.

zeker 1 van de badhuizen bezoeken.

wat mij vooral opviel dat je nergens bedelaars of toeristen fuiken had.

Het zit er wel vol met hoeren. Beneden in de hotels zitten ze gewoon in de lobby op een rijtje.

Ze gaan soms heel agressief te werk.

Op sommige plaatsen kun je als man niet over straat gaan of ge wordt vastgegrabbeld door een of meerdere hoeren.

Ze grijpen je waar ze je grijpen kunnen... :-)

En de lelijkste eerst natuurlijk, want die moeten de grootste inspanning doen om klanten te ronselen.

Voor de rest vind ik het ook een heel leuke stad.

Link naar reactie

Het zit er wel vol met hoeren. Beneden in de hotels zitten ze gewoon in de lobby op een rijtje.

Ze gaan soms heel agressief te werk.

Op sommige plaatsen kun je als man niet over straat gaan of ge wordt vastgegrabbeld door een of meerdere hoeren.

Ze grijpen je waar ze je grijpen kunnen... :-)

En de lelijkste eerst natuurlijk, want die moeten de grootste inspanning doen om klanten te ronselen.

Voor de rest vind ik het ook een heel leuke stad.

 

 

Graaien ze naar elke man of enkel naar degenen bij wie ze denken kans te maken?

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Bilbao. Prima contrast tussen oude Spaanse stad en nieuwe stad op de oude Haven ( met het Gugenheim als trekpleister ). Uitstekend te doen met de fiets of met de benenwagen. En boordevol lekkere restaurants. Altijd belangrijk :-). 

 

Kopenhagen: gezelligste stad in Europa. Een beetje Amsterdam maar minder hektisch.

 

Valencia ( wat klein ), Berlijn, Praag, St.Petersburg zijn ook goede. 

 

En een veertien dagen geleden nog 5 dagen in Barcelona gezeten. Het was 20 jaar geleden dat ik er nog was, en de stad is erop vooruitgegaan.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...