Bart 01 Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Iemand aanraders voor een citytrip? Maximum vier uur vliegen en genoeg te zien voor drie nachten zonder kinderen? Leuke hotels ook altijd welkom. We hebben wel al wat steden bezocht, maar ben benieuwd naar alle aanraders. Quote
Hamirubi Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Valencia vond ik een bescheiden topper, met veel oud én nieuw. Geen overschot aan musea, maar de historische gebouwen maken veel goed. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
sjaakie Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Budapest. hele relaxte stad met absoluut genoeg moois voor 3 dagen. zeker 1 van de badhuizen bezoeken. wat mij vooral opviel dat je nergens bedelaars of toeristen fuiken had. Quote
Spawn999 Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Praag is erg tof en persoonlijk vind ik Londen ook een topper!!! Quote Tumblr
mig el pig Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 Zou Krakow altijd verkiezen boven Praag als je een stad in Oost-Europa wil bezoeken. Krakow is de oude hoofdstad van Polen (zitplaats van de Koningen), 1 van de oudere universiteitsteden in Europa en grotendeels gespaard gebleven tijdens de 2de Wereldoorlog. Quote
linthout Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 Budapest. hele relaxte stad met absoluut genoeg moois voor 3 dagen. zeker 1 van de badhuizen bezoeken. wat mij vooral opviel dat je nergens bedelaars of toeristen fuiken had. Het zit er wel vol met hoeren. Beneden in de hotels zitten ze gewoon in de lobby op een rijtje. Ze gaan soms heel agressief te werk. Op sommige plaatsen kun je als man niet over straat gaan of ge wordt vastgegrabbeld door een of meerdere hoeren. Ze grijpen je waar ze je grijpen kunnen... :-) En de lelijkste eerst natuurlijk, want die moeten de grootste inspanning doen om klanten te ronselen. Voor de rest vind ik het ook een heel leuke stad. Quote
156 Posted November 30, 2016 Posted November 30, 2016 Het zit er wel vol met hoeren. Beneden in de hotels zitten ze gewoon in de lobby op een rijtje. Ze gaan soms heel agressief te werk. Op sommige plaatsen kun je als man niet over straat gaan of ge wordt vastgegrabbeld door een of meerdere hoeren. Ze grijpen je waar ze je grijpen kunnen... :-) En de lelijkste eerst natuurlijk, want die moeten de grootste inspanning doen om klanten te ronselen. Voor de rest vind ik het ook een heel leuke stad. Graaien ze naar elke man of enkel naar degenen bij wie ze denken kans te maken? Quote
linthout Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Volgens mij graaien ze naar elke man... Ik denk niet dat het op iemands gezicht af te lezen is of hij interesse heeft... Quote
Kool Thing Posted February 21, 2017 Posted February 21, 2017 Bilbao. Prima contrast tussen oude Spaanse stad en nieuwe stad op de oude Haven ( met het Gugenheim als trekpleister ). Uitstekend te doen met de fiets of met de benenwagen. En boordevol lekkere restaurants. Altijd belangrijk :-). Kopenhagen: gezelligste stad in Europa. Een beetje Amsterdam maar minder hektisch. Valencia ( wat klein ), Berlijn, Praag, St.Petersburg zijn ook goede. En een veertien dagen geleden nog 5 dagen in Barcelona gezeten. Het was 20 jaar geleden dat ik er nog was, en de stad is erop vooruitgegaan. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Waldorf Posted February 21, 2017 Posted February 21, 2017 Fijn om te horen dat Bilbao, Kopenhagen en Barcelona zo dicht bij Uzes liggen. Bijna 20 jaar geleden hebben we eens een huisje gehuurd niet ver van Uzes, en voor zover ik me herinner is daar niets te doen. Maar dat is voor mij voldoende. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
IvoVWS Posted February 21, 2017 Posted February 21, 2017 Favo's van mij: Oslo, Reykjavik, Kopenhagen, Berlijn, Stockholm, London.Dringend nog eens bezoeken: Parijs, Praag en Talinn.Op mijn lijstje: Budapest, München, Lyon, Rennes-Le-Château, Athene.Ik ben wel verbaasd dat Nederland en Duitsland over het hoofd gezien worden... Quote
Recommended Posts