Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

denk dat we eens zullen doen zoals onze Nederlandse vrienden , de auto's vol stoppen en allen oprijden, zelfs de tekenaars zullen dat doen, denk dat ze de lotgevallen ook gelezen hebben van onze vrienden hier die naar Angouleme zijn geweest, en dus ook gezamenlijk oprijden naar nederland .

 

Want Tillier heeft laten weten dat ze oprijd met ; Demare , Brazao en haarzelf , dus ook auto delen daar .

Link naar reactie

amaai die Miralles ,echt knappe tekeningen ) had gehoord van m'n waalse vrienden dat het trekking was bij miralles , en hij zou 8 ticketjes hebben geprobeerd , de hele familie was mee daar he , en 1 keer chance gehad ( geluk) 

 

 

Dan weet ik meteen wie je bedoelt. Het is een aardige vent hoor, maar wil jij hem eens duidelijk maken dat hij wat rustiger moet praten!!!!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

In navolging van Erik Tex de volgende van Gorinchem. Even een andersoortige dedi van Lereculey. Op een gegeven moment had hij het even rustig en vroeg ik aan hem of hij voor mijn dochter van 8 een kleine dedi wilde maken. Natuurlijk niet van een monster maar van een "gentil" meisje. En zo werd mijn kleine meid zelf aan het papier toevertrouwd.

post-198-0-98896700-1394483069_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...