Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Ik heb een tweetal franstalige albums gekocht (Isabellae van Gabor en Epee d"ardenois van E. Willem) die een nederlandse vertaling zeer verdienen. Gabor is trouwens een spanjaard. Etienne Willem is een geweldige tekenaar en zeer aardige kerel trouwens.

Gabor gaf aan dat zijn uitgeverij in gesprek is met Silvester. Mogelijk een vertaling in aantocht?

Link naar reactie

Nu moet je bij "meer berichtopties" naast "plaats"

En dan 'bestand toevoegen' onder het tikvenster

In Chrome is het blijkbaar "Gebruik volledige editor", dan beneden "Bijlagen", dan opladen en dan nog eens toevoegen. Omslachtig hoor. Vroeger kon ik volgens mij gewoon paste gebruiken. Heb niks aan m'n instellingen gewijzigd.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

:e010:

 

Dat is eigenlijk toch eerder 'laat' dan 'vroeg'. :e005:

Idd, ik vond dat er eigenlijk bijna geen belangstelling was voor zo'n goeie tekenaar. Uiteraard omdat er een andere beurs bezig was in Andenne... Gelukkig maar, want anders kreeg ik deze niet te pakken :)

Ik stond dertiende in de rij, dus moest efkes wachten tot het mijn beurt was en zelfs op al die tijd waren er slechts een tweetal mensen bijgekomen.

Link naar reactie

Wat me opvalt is de stijgende 'professionaliteit' bij onze Nederlandse vrienden. Waar is de tijd dat ze een simpel klein hoofdje kregen, omdat ze het moeilijk uitgelegd kregen in het Frans   :e012:

 

Ondertussen zijn ook zij duidelijk gepokt en gemazeld in het dédi-jagen! Goe bezig jongens !!!!   :e005:

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Die riffrebb had wat mij betreft ook zo met een kadertje eromheen aan de muur gehangen kunnen worden.

Onvoorstelbaar dat zo'n tekening in 15 minuten gemaakt kan worden.

 

@Warson : Mijn frans is er zeker niet beter op geworden de afgelopen paar jaar. De tekeningen die de tekenaren soms maken zijn idd van een bizar hoog niveau. Maar dit komt zeker niet door mijn paar woorden frans die ik machtig ben. Gewoon een vriendelijk gezicht die tegenover ze staat :e005:  :e012:

Link naar reactie

Mijn eerste post op De Reep!

 

Vandaag in Delft naar de Amoras-signeersessie geweest. Had me vergist in de rijd waardoor we een uur te laat aankwamen... Hierdoor was ik allerlaatste in een rij van c.a. 30 mensen. Werkelijk bij iedereen tekende Charel Cambré alleen hoofden van meestal Suske of Wiske, en zo nu en dan ook nog een Jerom. Maar ik vroeg ook om een Suske en hij begon bij mij vrij uitgebreid te tekenen. Hij deed dit omdat ik laatste was zei hij. :-)

Charel Cambré en Marc Legendre waren beiden erg vriendelijke mannen met een gezonde dosis (droge) humor. Ik ben dan ook zeer blij met mijn dedi!

 

image-1.jpg

Link naar reactie

Netjes ! Lucky you ! :)

 

Mijn eerste post op De Reep!

Vandaag in Delft naar de Amoras-signeersessie geweest. Had me vergist in de rijd waardoor we een uur te laat aankwamen... Hierdoor was ik allerlaatste in een rij van c.a. 30 mensen. Werkelijk bij iedereen tekende Charel Cambré alleen hoofden van meestal Suske of Wiske, en zo nu en dan ook nog een Jerom. Maar ik vroeg ook om een Suske en hij begon bij mij vrij uitgebreid te tekenen. Hij deed dit omdat ik laatste was zei hij. :-)
Charel Cambré en Marc Legendre waren beiden erg vriendelijke mannen met een gezonde dosis (droge) humor. Ik ben dan ook zeer blij met mijn dedi!

image-1.jpg

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ivan Adriaenssens had deze nog gemaak in Elsie en Mairi in Breda.

 

67186CFC-1755-4EA1-B0C8-4323A4EA1F66_zps

 

En vandaag in Silvester in Haarlem Typex in Rembrandt en Erik Kriek in Het Onzienbare en andere verhalen. Aardige gasten. 19 december komt in het NRC in een cultuurspecial een nieuw verhaal van Rembrandt. En via SelfMadeHero had hij geregeld dat een opdracht kreeg voor Mojo magazine (UK), zoets wat hij ook voor Oor deed/doet. Mooie opdracht want is voor Arctic Monkeys. Die vonden het zo gaaf wat hij heeft gedaan, dat ze hem gevraagd hebben ook een t-shirt te ontwerpen.

 

F8E53592-DED8-4111-8FCC-9851837B3A57_zps

 

D35A7D25-A971-4EFC-BC94-5D4183C5F56E_zps

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...