Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Deze heb ik mee kunnen nemen van Breda!

 

Iris Compiet (Eyeris), Eelco Koper (Koper Comics), Dimitri Jansma (Dropcomics), Ranjit Domisse (Dropcomics), Steve van Bael (Stroke), Ed van der Linden (Maybelle), Eric van den Heuvel (De Verborgen Ramp).

 

post-130-0-22638700-1383040565_thumb.jpg

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Op de boekenbeurs staan vooral de uitgevers en distributeurs, gelukkig is er nog stripwinkel Alex.

Sommige standen kunnen tekenaars overtuigen om te komen signeren, anderen zijn verplicht door de uitgever.

Buiten misschien enkele uitzonderingen zijn daar geen koopjes te toen. Ik vergelijk het vaak met het autosalon voor boeken :) maar zo der de kortingen. Eigenlijk is het daar de uitgelezen kans voor de uitgever om de kleine boekhandel buiten spel te zetten en de boeken aan de hoogste prijs rechtstreeks aan de consument te verkopen, omdat de schrijvers daar komen signeren lukt dat natuurlijk. Ik ga er ook van uit dat een stand op de beurs ook gigantisch veel geld kost. Om de kleine handelaar te beschermen dient elk boek dat daar te koop is reeds 14 dagen uitgebracht zijn.

Het aanbod van striptekenaars varieert wel, daar moet je geluk mee hebben.

Link naar reactie

Wat een klein kopje. :e010: En daar was het dus blijkbaar allemaal om te doen. Beter iets dan niets zeker.

Ik heb al gemerkt dat als er een heel bekend iemand naar de boekenbeurs komt, die tekenigen echt tot vlugge kopjes worden herleid (zie ook Jeff smith of Craig Thompson).

 

Waar is de tijd gebleven dat Conrad nog van die uitgewerkte dédicaces van Alix (Onnoembaren en Witte tijgerin) maakte.

Link naar reactie

Hoera! Mijn eerste Jérémy!

 

okzdk7.jpg

 

Vooraf was geen aankondiging gemaakt op de stand van ballon media over hoe ze het zouden aanpakken, dus vroeg aanwezig zijn bleek achteraf weer de juiste strategie.

Jérémy en Jean Dufaux waren gelukkig ruim op tijd, en de dame van ballon media telde de aanwezigen, Jérémy ging 20 tekeningen maken en de rest kreeg enkel een handtekening. UIteindelijk hebben alle wachtenden die er vroeg bijgeweest waren een tekening en een handtekening met een kleine tekst van Dufaux.

 

Jammergenoeg was er enorm veel volk voor Charel Cambré, hij had amper tijd. Deze week en volgende week heeft hij enorm veel signeersessies (vandaag alleen al 3) en ik denk dat dat een te druk schema is. Met meer tijd/minder volk kan hij mooier werk afleveren. Toch leuk dat hij zoveel moeite wil doen om op al die plaatsen aanwezig te zijn.

 

ws7edd.jpg

2hmizw0.jpg

 

27y7dzp.jpg

Link naar reactie

Hoera! Mijn eerste Jérémy!

 

okzdk7.jpg

 

Vooraf was geen aankondiging gemaakt op de stand van ballon media over hoe ze het zouden aanpakken, dus vroeg aanwezig zijn bleek achteraf weer de juiste strategie.

Jérémy en Jean Dufaux waren gelukkig ruim op tijd, en de dame van ballon media telde de aanwezigen, Jérémy ging 20 tekeningen maken en de rest kreeg enkel een handtekening. UIteindelijk hebben alle wachtenden die er vroeg bijgeweest waren een tekening en een handtekening met een kleine tekst van Dufaux.

 

 

 

wow mooi!

was er veel volk voor Jérémy?

en hoe vroeg was vroeg?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...