Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

  • 1 month later...

Fascinatie voor pistolen ??

Haha, nee :)

Dit is puur toeval.

Ik ken jean-pol voornamelijk van kramikske, maar omdat hij er echt zijn tijd voor nam wou ik toch een tekening.

Hij vroeg welke figuur ik wou en ik zei dat hij mocht kiezen. Aangezien hij vroeg of het mijn eerste tekening van hem was stelde hij Sammy voor.

Bruno Di Sano mocht ook kiezen.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Ik ben niet zo'n dedi jager, maar hoe gaat dat in z'n werk met een schetsboek ? Verwacht men dan ook dat je een stripboekje koopt of kun je gewoon het schetsboek onder de neus van een tekenaar leggen ? Ik zit er aan te denken om in Breda eens een schetsboek mee te nemen.

 

Ik had voor het eerst een schetsboek bij me zodat de tekenaars niet voor in een album hoefden te tekenen (Valkenswaard). En zie: de dedi's worden vanzelf groter, geinkt en ingekleurd...mooi!

 

 

Erik

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Verwacht men dan ook dat je een stripboekje koopt of kun je gewoon het schetsboek onder de neus van een tekenaar leggen ?

Ligt aan de tekenaar, de afspraken met een uitgeverij, de organisatie etc.

 

Over het algemeen bepaal jij met het meebrengen van een schetsboek WEL waar je de tekening in geplaatst wil hebben. Dat wel. En de meeste tekenaars zullen daar graag gehoor aan geven (want ook minder kans dat een tekening voor veel geld op het internet wordt doorverkocht)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Geregeld dan, bij de beurs in Breda neem ik, nou ja mijn dochtertje, een schetsboek mee. En die laten we helemaal voltekenen door de Manga meisjes. En Mars.

 

Als je een nieuw boekje van Mars wil kopen moet je weer drie jaar wachten ! Wat ga je vragen dit jaar, een Trigische veldslag of iets van de Generaal ?

Link naar reactie

Holy!! Daar zitten prachtige tussen! Allemaal wel goed, maar die Alizon vind ik helemaal geweldig!!

 

Wat was er met de taalstrijd aan de hand, Lecram? Verziekte die het festival?

 

Ik heb er helemaal niks van gemerkt.

Zoals gezegd, ik neem mijn hollandse boeken mee en zie dit gewoon als een vaststaand gegeven.

 

De Walen benaderen ons Hollanders heel vriendelijk.

Ik kan wel begrijpen dat je als Vlaming onbegrip en irritatie kan hebben dat je in je eigen land niet eens een nederlandstalig boek kan aanschaffen op beurs gesponsord door een tweetalige stad.

 

Ik had geluk dat 5 tekenaars gewoon een tweede tekening maakte in het franse boek.. :cheerf2: en de andere met alleen handtekeningen probeer ik nog wel eens te slijten.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...