Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Ja , inderdaad en toppunt is dat ik het album in handen heb gehad en eerst teruglegde omdat ook ik dacht

dat het een print was en pas een uur !!! later , bij een 2de inzage en in samenspraak met een maat ,  de rimpelingen in het blad zag vd waterverf en ook een vingerafdruk ...

dan toch maar snel mijn 5 euro neergeteld :e005:

Link naar reactie

Ja , inderdaad en toppunt is dat ik het album in handen heb gehad en eerst teruglegde omdat ook ik dacht

dat het een print was en pas een uur !!! later , bij een 2de inzage en in samenspraak met een maat ,  de rimpelingen in het blad zag vd waterverf en ook een vingerafdruk ...

dan toch maar snel mijn 5 euro neergeteld :e005:

 

Die mens was waarschijnlijk dolgelukkig dat je onmiddellijk de volle pot wilde betalen zonder af te dingen. :e005:

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Die mens was waarschijnlijk dolgelukkig dat je onmiddellijk de volle pot wilde betalen zonder af te dingen. :e005:

 

Nee hoor, de verkoper stond gewoon versteld van het feit dat een volwassen man weer zo'n kinderboekje met plaatjes koopt....... ;) Weer eens eentje die niet kan lezen...... Schitterend exemplaar!! :)

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

Op die tekening van Frank heb ik ook ooit nog eens geboden.

Die is ooit via e-bay weggegaan meende ik.

Ik kan het me nog goed voor de geest halen aangezien ik hem graag hebben wou.

 

Was toen helaas niet de hoogste bieder. Nog altijd spijt niet meer geboden te hebben.

Niet dat ik het uiteindelijk hoogste bod verslagen zou hebben :e012:

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

heel erg prachtig gaaf mooi :)

 

Wie is de tekenaar?

 

Jan Bosschaert. Eventjes schaamteloos reclame maken voor www.stripfestivalieper.be. Jan Bosschaert zal er gedurende 3 uur 1 schilderij/tekening maken en die zal verkocht worden via catawiki. Hij doet dit samen met andere Masters at Work zijnde Conz, Stedho, Kam. Mauser, Kreo ( medewerker Kiekeboe ) en Daan Jippes. Natuurlijk zijn er gewone signeersessies maar dat zie je op de site.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Jim was in Brussel eind vorige week.  Gert en ik hebben hem geïnterviewd voor Brabant Strip.  Hij was bijzonder vriendelijk.  Een heel hartelijk ontmoeting met een aimabel man !

 

Hij vond jullie ook bijzonder vriendelijk. Ik dacht even dat hij het over iemand anders had :e005:

 

Hij wist me ook nog te vertellen dat Saga enkele tekeningen besteld had, waarschijnlijk als extra katern bij deel 2.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Dat is een mooie dédi.  Maakte het wachten de moeite waard.

 

Hij vond jullie ook bijzonder vriendelijk. Ik dacht even dat hij het over iemand anders had :e005:

 

Hij wist me ook nog te vertellen dat Saga enkele tekeningen besteld had, waarschijnlijk als extra katern bij deel 2.

Na zijn bezoek in Brussel gaat hij nu beginnen aan zijn nieuw project getiteld De beaux moments. Benieuwd. Deel 2 van In de nacht van Rome kon ik heel goed smaken

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...