Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

wow! Maar dat is gewoon een extreme commissie, right?

Wat een geweldenaar!!!

 

 

Hier een kleine selectie van mijn dingeltjes, van bekende en minder bekende tot totaal onbekende (ooit van Brick uit Duitsland gehoord? Alexander Paskal) mensen!

 

Die linksboven is voor de EU-liefhebbers van strips wellicht nog de meest interessant. Hanaff met een piratenendame/mummy.

 

 

post-130-0-50064200-1382308779_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dit jaar op FACTS geen tijd gehad om rond te lopen (tjemig wat was het druk!! Ik heb een compleet shirt uit kunnen knijpen!!) maar toch een heel aantal sketches gescoord.

Alles is te zien op mijn Comicartfans (zoek gewoon op HOT MUMMY ;)  ) en Facebook.

Hier een selectie (Bill Morriison, Nadou en Henaff)

 

post-130-0-54891600-1382704930_thumb.jpgpost-130-0-89224300-1382704932_thumb.jpgpost-130-0-49874500-1382704936_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Drukke beurs, dus weinig tijd voor dedi's...

 

Hoogtepunt voor Mars Gremmen was ongetwijfeld het in ontvangst nemen van het Philemon album met de bijbehorende prent die hij voor ons getekend had - daarna kon hij mij een "extra-gemene Trix" niet weigeren:

 

10544350335_7d10aa4c93_b.jpg
 

 

Laura uit de reeks Misschien Nooit Ooit, getekend door Kristof Spaey:

 

10544346826_a3e703321a_b.jpg
 

Breda-buurman Boykoesh had het superdruk, maar had toch nog tijd voor een Tex Willer: 

 

10544387654_9c128a0aa2_b.jpg
 

Erik

 

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...