nobody Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Orlando B Game Over, deel 6 (Ballon Media, 2012) Elke keer als ik deze cover zie, moet ik lachen. Zeer leuk en mooi gedaan. pudifar Link to comment
nobody Posted December 8, 2016 Author Share Posted December 8, 2016 A vind ik heel mooi. De stijl van B heeft me nog nooit aangesproken, bij welke reeks dan ook. Link to comment
Rik Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Humorcovers vind ik over het algemeen niet zo sterk dat ze mij echt bijblijven. Mijn keuze is dus A. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
SPeeDy Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Moeilijk ditmaal. A is grafisch knapper, maar met B moest ik ook direct lachen als ik die in de winkel zag liggen. En die Blorb is toch fantastisch. Ik heb geen van beide strips, maar B zou ik kopen op basis van de cover, A niet. B dus. Link to comment
Gio Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Beide covers suggereren iets, maar ik vind de cover van A veel meer tot de verbeelding spreken. Prachtig kleurgebruik en ik zou deze onmiddellijk kopen. Wat mij stoort aan cover B zijn de vier verschillende lettertypes voor de tekst en hoe de tekst op de cover is gepositioneerd. Link to comment
Timhardt Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Strips met covers als B neem ik nooit vast. het is niets voor mij. A suggereert een verhaal, een avontuur, iets spannends. Ik wil ook zien wat de bemanning ziet. A dus Link to comment
Waldorf Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Twee covers waarin de stilte een rol speelt. Maar in A is de stilte en de ingehouden adem tastbaar. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kool Thing Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Eindelijk nog eens twee sterke covers. Gekozen voor A omdat ik die echt wel heel mooi vind. Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Timhardt Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 A !!! spierscheurtje opgelopen? Link to comment
Daan Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Hoe grappig ik cover B en de Game Over-serie ook vind, toch heb ik voor A gekozen. Magisch! Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Ik hoop dat A ver geraakt. Een van de betere die ik tot nu zag. Link to comment
Recommended Posts