Yncke Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A kuzuri B En maar gelijk een tweede cover die mij kon bekoren (evenals het verhaal overigens). Eenvoudig van opzet, maar met een sterk beeld. JJL yncke.be Link to comment
JJL Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Twee mooie covers tegenover elkaar in deze tweede ronde! Kies voor B, omdat die cover voor mij alles in zich heeft: grafisch erg mooi, juiste kleuren, sterk beeld, 'eenvoudig' (dwz. geen onnodige poespas) etc. etc. Heel knap hoe Brüno Tyler Cross hier neerzet (zie dat gezicht!). Potentiële winnaar naar mijn mening. Link to comment
Rik Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Twee mooie covers tegenover elkaar in deze tweede ronde! Kies voor B, omdat die cover voor mij alles in zich heeft: grafisch erg mooi, juiste kleuren, sterk beeld, 'eenvoudig' (dwz. geen onnodige poespas) etc. etc. Heel knap hoe Brüno Tyler Cross hier neerzet (zie dat gezicht!). Potentiële winnaar naar mijn mening. Inderdaad 2 mooie covers en dus een moeilijke keuze. Uiteindelijk toch voor B gegaan Omnia mutantur nihil interit Link to comment
nobody Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Yep, moeilijke keuze. Maar aangezien ik er één heb ingediend... Link to comment
Suske Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Moest de titel van Batman gecentreerd zijn, dan had ik daar op gestemd. Wie plaatst er nu een titel tegen de boekrand? Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Bonte Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Ik dacht dat ik de meerderheid ging volgen door op A te stemmen maar het blijkt net omgekeerd, de layout en titels zijn op B wel duidelijk beter. Link to comment
Tweetie Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Het is die tekst die het doet. B. Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 Twee sterke covers, maar toch voor B gekozen. De nogal opzichtige titel van Batman doet me kantelen naar Tyler Cross. Link to comment
Daan Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 B. Maar wat een duistere en negatieve covers beide, ik zou ze niet eens oppakken, voor mij dus allebei geen topcovers... Link to comment
Recommended Posts