Nick4u Posted February 3, 2013 Posted February 3, 2013 Het is natuurlijk altijd knap om het steeds over Catawiki veilingen te hebben, maar wie volgt er eigenlijk de Bobbedoes veilingen? Wat zijn de pro en cons? En wat onderscheidt de Bobbedoes veilingen van de Catawiki veilingen? Nick. Quote
Rork Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Qua aanbod ben ik het met Stuvio eens, maar da's een kwestie van smaak en wellicht toeval, ik heb niet alle veilingen gevolgd. Een mooi ding bij Bobbedoes is de volglijst, als de kavels waarop je hebt geboden er nu nog automatisch bij kwamen staan en wordt aangegeven of jouw bod nog het hoogste is is het helemaal af. Dit werkt toch net wat prettiger dan de catawiki highlights. Nadeel van Bobbedoes vind ik de kavels met gebrekkige albuminformatie en zonder afbeeldingen zoals nr 69. Bij de albums uit de Collectie Getekend is een van de titels (op mijn scherm) nauwelijks leesbaar. Ook een kwestie van smaak: de site van catawiki oogt veel frisser. Quote
Madam Kito Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Het naar beneden scrollen bij Bobbedoes gaat (bij mij toch) in ieder geval stukken vlotter. Bij catawiki gaat dat altijd irritant traag. Quote
Rork Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 Ik zie dat er het een en ander veranderd is, de site is wat opgefrist, het autobod 30 seconden voor het einde is afgeschaft en het einde is niet langer het einde als er in de laatste 30 seconden wordt geboden:.dan komen er weer 30 seconden bij. Dat laatste maakt het bieden wat mij betreft wel interessanter, afgelopen keer was het een paar seconden voor de eindtijd een bod inpluggen en dat was het. Het nodigde dan ook niet uit om vroeg met bieden te beginnen, nu maakt het iets minder uit om de prijs van te voren al wat op te drijven. De afwikkeling en verzending waren overigens prima verzorgd. Quote
stilte Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Ik zie dat er het een en ander veranderd is, de site is wat opgefrist, het autobod 30 seconden voor het einde is afgeschaft en het einde is niet langer het einde als er in de laatste 30 seconden wordt geboden:.dan komen er weer 30 seconden bij. Dat laatste maakt het bieden wat mij betreft wel interessanter, afgelopen keer was het een paar seconden voor de eindtijd een bod inpluggen en dat was het. Het nodigde dan ook niet uit om vroeg met bieden te beginnen, nu maakt het iets minder uit om de prijs van te voren al wat op te drijven. Aha, interessant, dat zouden ze bij ebay,... ook eens mogen toepassen. Het vermijd al die "spookbiedingen", en nu kijk ik best even in eigen boezem want ik doe er zelf ook vrolijk aan mee. 't Geeft me alleen vaak een wat gewrongen gevoel. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream
Bobbedoes Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 Voor de geïnteresseerden: er is weer een nieuwe veiling aanstaande: Dit keer een bijzondere hoeveelheid moderne strips waaronder luxe uitgaven en complete series Nieuwsgierig? Neem nu al vast een kijkje op de site. De veiling start op 2 mei. Dit keer betaald u geen extra veilingkosten (kosten van een eventuele verzending zijn voor de koper). Verzending vanuit Nederland en België. Ophalen en bezichtiging kan uiteraard ook! Quote
Theoak Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 Wat is er bijzonder aan de hoeveelheid? Op 14 en 16 mei zijn er veel bijzondere kavels te zien en te kopen op de Catawikiveilingen. Quote
Pemanah Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 Op 14 en 16 mei zijn er veel bijzondere kavels te zien en te kopen op de Catawikiveilingen. Dat is heel fijn maar volgens mij staat het in de verkeerde topic Quote Webwinkelen vanuit je luie stoel : www.pemanah.com Bekijk pemanah.com ook eens op Facebook
Wollodrin Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 Leuke tip, daar zal ik ook zeker eens kijken. Quote
Theoak Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 @Pemanah; de aankondiging van de veiling staat ook in de verkeerde topic. De sectie Strips algemeen van dit forum is hier niet voor bedoeld. Quote
Pemanah Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 @Theoak; Als de sectie Strips algemeen hier niet voor bedoeld is, waarom zet je er dan zelf wel die Catawiki spam neer? Quote Webwinkelen vanuit je luie stoel : www.pemanah.com Bekijk pemanah.com ook eens op Facebook
nesnaj kcin Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Omdat Catawiki zich de kaas van het brood niet laat afsnoepen. Theoak zich geroepen voelt om zijn club waar hij onderdeel van uit maakt te promoten te koste van een andere veiling. Soms is het beter is gewoon je mening voor je te houden. Het nu gaat om een andere geweldige strip veiling en het eens niet gaat over Catawiki. Ga zo door met die Bobbedoes veilingen heb er in het verleden al het een en ander gekocht.... Nog meer? Quote
Theoak Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 @ Pemanah: Gelijke monniken, gelijke kappen. @ Nick: Het is soms inderdaad beter je mening voor je te houden! Quote
Bonte Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Uiteraard mag hier een topic over de Bobbedoes veiling staan, een aankondiging mag ook wel eens maar als dat regelmatig gebeurd dan wel graag in het onderdeel "veiling berichten" of als er iets meer over te vertellen valt dan kun je ook een "Blog" starten, maar tot nu toe blijkt niemand daar zin in te hebben. Quote
nesnaj kcin Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 @ theoak dit is erg makkelijk scoren he eigenlijk moet jij gewoon je commerciële boodschappen gewoon plaatsen op de daarvoor bedoelde stukken speciaal voor en over catawiki Waar dit forum bol van staat.WAT JIJ DOET IS EEN AGRESSIEVE MANIER VAN RECLAME MAKEN TEN KOSTE VAN EEN ANDER!!! of komt er nog niet genoeg geld binnen bij Catawiki. Quote
Swagman Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Hallo zeg, ga je nu zelfs hoofdletters gebruiken (=schreeuwen). Laat het één en ander toch eens gebeuren. Bonte is toch al duidelijk geweest; niemand hoeft te bieden bij Catawiki of bij Bobbedoes. Concurrentie is alleen goed voor de consument!! Zowel Theoak als Bobbedoes kunnen alles op zijn juiste wijze plaatsen. Bovenal geld voor mij "Leven en laten leven". O ja, heb geen aandelen bij CW of Bobbedoes Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
nesnaj kcin Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Klopt het gebruik van hoofdletters is schreeuwen. Ik irriteer me dood aan dit soort praktijken, Ik ga het dus niet zomaar wederom voor de zoveelste keer kijken wat er gebeurt. Ik ben het inderdaad met je eens, leven en laten leven maar niet op een manier van:een ten koste van allemaal. Ook ik heb geen aandelen CW of Bobbedoes maar me ergeren mag en het uiten daarvan ook. Nu nou maar weer een gelikt antwoord afwachten van theoak of een zoveelste dooddoener, waardoor iedere vorm van discussie wordt doodgeslagen. Quote
Waldorf Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Het is wel netjes als de verschillende 'veilinghuizen' uit elkaars topic wegblijven. Zo vermijden ze dat mensen gaan denken dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Swagman Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Klopt Waldorf! Ze hoeven niet weg te blijven, enkel moet Theoak niet pogen wat vliegen af te slaan of pogen de veilingen van de ander te kleineren, maar dat is wat ik zelf even proefde, m.n. "wat is er bijzonder aan de hoeveelheid?". Bobbedoes brengt een hele mooie veiling! De waarheid mag gezegd worden. Misschien kunnen beiden wel van elkaar leren Geen veilingskosten bijv. Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
156 Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 O ja, heb geen aandelen bij CW of Bobbedoes Ook ik heb geen aandelen CW of Bobbedoes . Van eBay kun je aandelen kopen. Maar ze staan mogelijk momenteel wel wat duur. Quote
nesnaj kcin Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Van eBay kun je aandelen kopen. Maar ze staan mogelijk momenteel wel wat duur. Van Hebah!!! aandelen neee ik vind de stripboeken afdeling wat magertjes....... Quote
Nick4u Posted April 30, 2013 Author Posted April 30, 2013 @theoak. Moet ik mijn mening voor me houden? Wie ben jij om daarover te oordelen??? Als er posts mogen zijn over de Catawiki veilingen waarom dan niet over de Bobbedoes veilingen? Nick Quote
nesnaj kcin Posted April 30, 2013 Posted April 30, 2013 ik heet ook Nick en ik moet mijn mening voor me houden sssst niet verder vertellen. Quote
retep Posted April 30, 2013 Posted April 30, 2013 ik heet ook Nick en ik moet mijn mening voor me houden sssst niet verder vertellen. Nick ? geen kcin ? Quote
Nick4u Posted May 1, 2013 Author Posted May 1, 2013 Heb gehoord dat het niet voor mij bedoeld was. Was anders wel in mijn gat gebeten. Nick. Quote
retep Posted May 1, 2013 Posted May 1, 2013 Is dat de nieuwe rage: kleine letters en waarom niet cursief of onderstrepen? Quote
TomP Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 Ik 'vermoed' : Veilinghuis BobbedoesZuidstraat 15H 4641VZOssendrecht Nederland Quote
Veilinghuis Bobbedoes Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 Ik heb het adres nu bij ieder kavel gezet, dat kan niet missen. Overigens zie je ook onder Contact de gegevens staan. Quote
Recommended Posts