Ga naar inhoud

[Tweede Ronde (3)] pagina 13 vs. pagina 61


Yncke

Welke pagina vind jij de 'beste'?  

69 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 14-01-18 at 07:00

Recommended Posts

Tweede ronde.

 

Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

5a0ade02b62bc_BuddyCAFMain.JPG.44ecc6419

 

Zeer moeilijke keuze maar ik ga voor twee ''gelijkaardige'' pagina's maar ik kon echt niet kiezen dus hoop ik maar dat jullie het voor mij gaan doen :)

 

De pagina van Buddy Longway heb ik gekozen omdat in enkel 2 tekeningen dit verhaal afgesloten wordt en Derib er hier in slaagt om het sombere einde van dit verhaal geleidelijk (in 1 pagina) over te laten gaan naar een nieuw en hoopvol begin van een nieuwe episode. Het woordje einde staat trouwens ook tussen deze 2 tekeningen en niet rechts onderaan zoals gewoonlijk. Dus eigenlijk heb ik hier gewoon een eind en een begin pagina in één J. En Derib tekent hier ook gewoon waar hij het beste in is namelijk de natuur.

 

 

 

Mzee
 

 

 

B

 

tc.jpeg.4249cfc9391c82968d23a3e5a808242e

 

Tyler Cross:

Mooie (en voor het verhaal belangrijke) actiescène, simpel maar doeltreffend getekend.

 

JJL

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic
10 minuten geleden, Kristof Berte zei:

Allebei mooi, allebei geen eindwinnaars. Euuuuhhhmmmm... Ik zou liever A in mijn living hangen, maar B zit best goed in elkaar. Toch maar B dan, mooie shoot-out.

Nochtans de proef van de muur is de beste parameter die er is.

 

Hang iets omhoog en na enkele dagen/weken weet je perfect hoe goed die plaat is.

En die Buddy is de plaat die al het langst aan de muur hangt bij mij 😍

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
30 minutes ago, Kristof Berte said:

Allebei mooi, allebei geen eindwinnaars. Euuuuhhhmmmm... Ik zou liever A in mijn living hangen, maar B zit best goed in elkaar. Toch maar B dan, mooie shoot-out.

idem, maar voor mij toch maar A

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
2 uren geleden, Mzee zei:

Nochtans de proef van de muur is de beste parameter die er is.

 

Hang iets omhoog en na enkele dagen/weken weet je perfect hoe goed die plaat is.

En die Buddy is de plaat die al het langst aan de muur hangt bij mij 😍

Goed idee inderdaad !

Mag ik 'm lenen ?

 

Link naar reactie
  • Yncke unpinned this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...