Yncke Posted December 15, 2018 Posted December 15, 2018 Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Undertaker 4. Klassiek maar Bon klassiek. Deze past gewoonweg perfect bij zijn verhaal. Ambreville B ik nomineer Ton en Tineke omdat ik het gewoon een leuke strip vind die de tijdsgeest goed weergeeft. Raytheman yncke.be
Rik Posted January 1, 2019 Posted January 1, 2019 Undertaker krijgt mijn stem op nieuwjaarsdag. Omnia mutantur nihil interit
SPeeDy Posted January 1, 2019 Posted January 1, 2019 A is me té geinspireerd op de achterkant van Astérix. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Vittorio Posted January 1, 2019 Posted January 1, 2019 1 uur terug, SPeeDy zei: A is me té geinspireerd op de achterkant van Astérix. Ik zie geen laddertje... De grap is hier denkelijk het rokende sigaartje in een oor.
Boekenmagazijn Posted January 1, 2019 Posted January 1, 2019 Wat moet het voorstellen, bij A, een doodskist of een grafsteen? Er zit helemaal geen diepte of volume in.
Rik Posted January 1, 2019 Posted January 1, 2019 43 minuten geleden, Boekenmagazijn zei: Wat moet het voorstellen, bij A, een doodskist of een grafsteen? Er zit helemaal geen diepte of volume in. Gelukkig zijn de beentjes van Ton wel perfect getekend in plaatje B Omnia mutantur nihil interit
Yncke Posted January 1, 2019 Author Posted January 1, 2019 3 hours ago, SPeeDy said: A is me té geinspireerd op de achterkant van Astérix. Ik dacht dat het een knipoog was naar Blueberry. yncke.be
Ambreville Posted January 1, 2019 Posted January 1, 2019 Het ziet er goed uit. Ik houd het grote Ralph Meyer pleidooi voor de volgende ronde
Recommended Posts