Ga naar inhoud

Het grootsche genoegen


Recommended Posts

Zomervakantie uitgezocht EN geboekt!

De kids wilden liever de bergen/natuur in en niet het strand op (wat ik zelf leuker vind) en de ouders wilden niet te ver weg. Dus we gaan het gezellig hebben in het Sauerland!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Om een vakantiebestemming uit te kiezen, dan kan de inbreng van kinderen nog meevallen en geduld worden. Wat betreft al het overige: daaromtrent moeten ze hun bek houden en luisteren naar de ouders,  Geen postmodern gezeik.

Link naar reactie
2 uren geleden, The Alderwood zei:

Lang leve de verantwoordelijkheid bij kinderen leggen! 

hahahaha. Verantwoordelijkheid is een groot woord. Dan zouden ze nl ook betalen :)
"inbreng" wordt wel geduld :)

15 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Om een vakantiebestemming uit te kiezen, dan kan de inbreng van kinderen nog meevallen en geduld worden. Wat betreft al het overige: daaromtrent moeten ze hun bek houden en luisteren naar de ouders,  Geen postmodern gezeik.

kids happy, ouders happy. Dat is ook wat waard!

 

Quote

bek houden en luisteren

 

dan dat non-verbale staren met doodsbliikken... nee, dank je :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
3 minuten geleden, The Alderwood zei:

Ik ben van mening dat het best ok is dat kinderen een saaie vakantie hebben.

saai= verveling en dat is in mijn ogen nodig. Want indien je je verveelt, ga je je fantasie gebruiken en komen er ideeën los.\

 

Quote

Nu komen ze op school aan, zeggen: het was een rotvakantie,

Dat is toch niet leuk? Tot nog toe is elke vakantie een volmondig HEERLIJK geweest voor ze. Waarom zou ik ze dat bewust willen afpakken?

Ik ga ze niet de HELE zomervakantie aan het handje houden... dan mogen ze zich vervelen en houden ze zich maar bezig met een vakantiebaantje.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Sneeuw: met de auto door de grote sneeuwhopen rijden die gemaakt zijn door de buren die de stoep schoon hebben geveegd. BOOOOOOMMMM heerlijk!
Regen: al die plassen water.... er is er geen één die ik wil missen om met de auto doorheen te rijden! puur plezier!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...