esteban² Posted March 3, 2019 Posted March 3, 2019 S T R I P G E R E L A T E E R D EGAMES Video, app of boardgames gebaseerd op strips, graphic novels of comics die je aanspreken, net gekocht hebt, waar je compleet verslaafd aan bent of die net aangekondigd zijn? Deel ze hier! Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
esteban² Posted March 3, 2019 Author Posted March 3, 2019 Best wel benieuwd of dit wat is. Die XXL editie lijkt mij ook wel wat voor de fans. Iemand al gespeeld? Zijn er overigens boardgames die gebaseerd zijn op strips? Ik kan er niet meteen één bedenken ... Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Stem Franquin naar de finale Posted March 3, 2019 Posted March 3, 2019 48 minuten geleden, esteban² zei: Zijn er overigens boardgames die gebaseerd zijn op strips? Ik kan er niet meteen één bedenken ... Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
esteban² Posted March 3, 2019 Author Posted March 3, 2019 Ah, leuk. Nog nooit gezien. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
fazerco Posted March 3, 2019 Posted March 3, 2019 7 uren geleden, esteban² zei: Best wel benieuwd of dit wat is. Die XXL editie lijkt mij ook wel wat voor de fans. Iemand al gespeeld? Zijn er overigens boardgames die gebaseerd zijn op strips? Ik kan er niet meteen één bedenken ... Ik heb hem wel. Maar net als de strips een enorme backlog . Quote
Hamirubi Posted March 3, 2019 Posted March 3, 2019 5 uren geleden, esteban² zei: Zijn er overigens boardgames die gebaseerd zijn op strips? Ik kan er niet meteen één bedenken ... Komaan, Steven, doe je best! Alleen al van Suske en Wiske moet je er enkele voor de geest kunnen halen. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
esteban² Posted March 3, 2019 Author Posted March 3, 2019 Nope. Ik ben daar niet thuis in, dus nooit gezien. Nice ones. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
kurisu74 Posted March 4, 2019 Posted March 4, 2019 Los van bordspellen die puur als cash-in worden gemaakt en eigenlijk reskins zijn van Monopoly of Mille Bornes (of zoals hierboven, afschuwelijke ganzenbord spellen), zijn er zeker ook wel échte spellen op de markt. De eerste die mij te binnen schiet is het deductiespel Witness, gebaseerd op Blake & Mortimer. Quote
cinco Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 Ik heb me vorig jaar door een Super Nintendo Smurfengame heengeworsteld. Niet echt geweldig. 1 hoogtepunt wel. Er komen ongecensureerde Zwarte Smurfen in voor. GNAP Quote
esteban² Posted March 6, 2019 Author Posted March 6, 2019 Ola! Zwarte Smurfen ... 'k Heb weinig met Blake en Mortimer, maar dat spel kan nog wat zijn. Monopoly Blacksad zou ik nog wat vinden. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
kurisu74 Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 Van Blacksad is er alweer een hele tijd geleden wel een videospel aangekondigd. Ziet er niet zo veelbelovend uit vind ik. Nog altijd beter dan Monopoly Quote
esteban² Posted March 7, 2019 Author Posted March 7, 2019 Zeer benieuwd naar de uiteindelijk gameplay daarvan. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Zwendel Posted March 8, 2019 Posted March 8, 2019 Op 3/3/2019 om 12:27, esteban² zei: S T R I P G E R E L A T E E R D EGAMES Video, app of boardgames gebaseerd op strips, graphic novels of comics die je aanspreken, net gekocht hebt, waar je compleet verslaafd aan bent of die net aangekondigd zijn? Deel ze hier! Ik heb er wel wat, de meeste zijn niet erg goeie platform games vooral op gameboy en andere handhelds. Een goed adventure game is Beneath a Steel Sky (Dave Gibbons). Dave Gibbons Quote
Stem Franquin naar de finale Posted March 8, 2019 Posted March 8, 2019 Raar dat het beste stripgame vande afgelopen 35 jaar (bij benadering) nog niet genoemd werd. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Bonte Posted March 8, 2019 Posted March 8, 2019 Sable is een indi game gepland voor eind dit jaar en lijkt helemaal op een Moebius strip qua stijl en verhaal, enkel puzzel en exploratie, geen combat. Quote
Bonte Posted March 8, 2019 Posted March 8, 2019 2 minuten geleden, Ambreville zei: Raar dat het beste stripgame vande afgelopen 35 jaar (bij benadering) nog niet genoemd werd. Het schijnt dat die wel heel goed is maar nog niet zelf gespeeld. Quote
cinco Posted March 9, 2019 Posted March 9, 2019 Op vlak van games gebaseerd op comics vind ik de Batman Arkham games nog altijd tot de top behoren. Quote
Recommended Posts