Ga naar inhoud

Bob Fish


Peter Motte

Recommended Posts

On 1/10/2024 at 8:47 PM, BobFish said:

🥰 Vooruit, nog wat extra campagne, wie weet keert het tij en kan Roco Vargas toch nog naar de volgende ronde! 🤓🤞

 

 

🫵 Stem Roco Vargas!

Die Roco Vargas ziet er m e echt wel vet uit.

Bestaat er een mooie integrale van(ik kan zelf niet één terug vinden op t'internet)? Taal maakt me niet uit, allez moet wel NL, EN of FR zijn 😉

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 14/4/2024 om 20:03, cinco zei:

Komen de langere video's ook nog eens terug of blijft het bij het youtube shorts format?

 

Momenteel vooral shorts om mijn publiek te verbreden (via zowel Youtube als Instagram en Tiktok) maar uiteindelijk zeker ook langere en ambitieuzere videos, niet alleen het uitvoerig bespreken van strips, maar ook interviews met stripmakers en -liefhebbers en het bezoeken en belichten van stripwinkels, stripbeurzen, stripfestivals, stripmuren, striplocaties etc. Ideeën genoeg.

 

In de weekends ben ik al jaren DJ in bijberoep, dus wil ik mijn passie voor muziek ook in toffe videos gieten.

Maar daar is het nog aftasten omdat ik niet tegen copyright regels wil aanbotsen.

 

@cinco Bedankt voor de vraag en de tekening! 🤓

Link naar reactie
1 uur terug, BobFish zei:

 

Momenteel vooral shorts om mijn publiek te verbreden (via zowel Youtube als Instagram en Tiktok) maar uiteindelijk zeker ook langere en ambitieuzere videos, niet alleen het uitvoerig bespreken van strips, maar ook interviews met stripmakers en -liefhebbers en het bezoeken en belichten van stripwinkels, stripbeurzen, stripfestivals, stripmuren, striplocaties etc. Ideeën genoeg.

 

In de weekends ben ik al jaren DJ in bijberoep, dus wil ik mijn passie voor muziek ook in toffe videos gieten.

Maar daar is het nog aftasten omdat ik niet tegen copyright regels wil aanbotsen.

 

@cinco Bedankt voor de vraag en de tekening! 🤓

Zeer leuk ! Alle aandacht voor strips  is welkom!

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...