Ga naar inhoud

Show your world


Waldorf

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Dat je twee dagen nodig hebt om met een Polestar 2 van Oostende naar de Hoge Venen te rijden. Wij deden het in 2h40 uur (Tesla) tot 4 uur maximum (Nissan Leaf die trager maar gratis ging laden bij een Lidl).

Ikzelf had 3h02 nodig omdat ik heb moeten wachten aan een Ionity.

Link naar reactie
22 uren geleden, Tanuki zei:

Dat je twee dagen nodig hebt om met een Polestar 2 van Oostende naar de Hoge Venen te rijden. Wij deden het in 2h40 uur (Tesla) tot 4 uur maximum (Nissan Leaf die trager maar gratis ging laden bij een Lidl).

Ikzelf had 3h02 nodig omdat ik heb moeten wachten aan een Ionity.

Aha, bedankt voor de info ! Interessante test ook. Lijken mij mooie cijfers (van uw test, that is :)).

9 uren geleden, Tanuki zei:

1h20' over 270km?
De bedoeling was wel om u aan de verkeersregels te houden...

Straf !
(Met de 'juiste' tweewieler krijg je van die tijd waarschijnlijk nog wel iets afgepietst :ph34r:. Tenzij je verplicht bent om met dat 'detail' rekening te houden natuurlijk 😇)

Link naar reactie
28 minuten geleden, Aleksandr zei:

yep, met model ZeerZeer-Rap, ZwarteVogel of Slechtvalk (+-300) zal dit wel lukken, op'n donkere nacht en wakkere beschermengel   :D

You, good sir, are obviously initiated correctly :D.

 

(toch sympathiek van ons dat wij zoveel voor de wetenschap overhebben, nietwaar ? 😇)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...