Ga naar inhoud

Guus Slim


nobody

Recommended Posts

Het is eigenlijk al uit mijn jeugd geleden dat ik Guus Slim las toen ik voor een habbekrats de omnibussen kocht. Ik weet nog dat ik goed kon lachen met dat exotische verhaal en Vlinder en Guus in de gevangenis. Ik heb laatst nog wel die Franse 50/60-versie van De Verdronken Wagen gelezen, maar dan enkel de commentaren onder elke halve plaat.

Is het de moeite om het enkel voor die commentaren te kopen?

Link naar reactie

Mwah, als je al zoveel andere boeken of tijdschriften met achtergrondinfo hebt zal je er niets nieuws in lezen, maar het zijn wel zeer mooie uitgaven.

Thx. Ik koop niet graag een album dubbel maar dit album  (en ook die Tif & Tondu) al een paar keer in mijn handen gehad net omdat het zo'n mooie uitgave is maar steeds terug gelegd.

 

En nu weer on topic :-p

Link naar reactie
  • 2 months later...

In juni bij Arboris. Ik zie deze evolutie graag

 

 

Blij voor jou :)...

 

Ik vrees echter dat al die integrales ten koste gaan van hun lopende reeksen...

Voor wanneer de vervolgen op Konvooi, Zwarte Maan, Land van Horus, Sabels&Galjoenen, De Regelaar... et j'en passe...

 

Een duidelijke communicatie van Arboris hierover zou eigenlijk wel geapprecieerd worden. 

Ik begrijp de problematiek van een kleinere uitgeverij, maar ik zou wel willen weten of ik nog geduld moet hebben, of dat ik me met gerust hart de franstalige albums aanschaf...

 

Oeff... dat moest me even van het hart, 't gaat al wat beter, dank U... :) :)

Link naar reactie

Klopt. Maar die bundels (zonder achtergronddossiers) zijn een tiental jaar geleden een laatste keer aangeboden aan winkels. De restanten werden daarna vernietigd. Ik had toen nog aan onze lezers de tip gegeven ervan te profiteren.

Link naar reactie

Is dat nog leesbaar zo'n "Guus Slim" of zullen mensen, zoals bij "Baard en Kale", zien dat nostalgie vaak bedriegt ?

 

Ik vind Guus Slim veel beter dan Baard en Kale. Het is erg sfeervol. Maar ik heb de Dupuis-integrales, en zal deze dus niet kopen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...