Yncke Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 Derde ronde. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ramiro - William Vance- Geen enkele auteur tekent een regenlandschap zoals Vance. Rik B kbellon yncke.be Link to comment
Vittorio Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Op 12/1/2021 om 17:56, Yncke zei: Geen enkele auteur tekent een regenlandschap zoals Vance. Is natuurlijk wel een pisbuitje... Eisner, die kon het pas laten gieten: Link to comment
Ambreville Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 20 minuten geleden, Vittorio zei: Is natuurlijk wel een pisbuitje... Eisner, die kon het pas laten gieten: Met een mailienkolder aan met daaronder een dikke laag vilt moet dat toch wel erger geweest zijn dan een plensbuitje in New York. Link to comment
Vittorio Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 20 minuten geleden, Ambreville zei: Met een mailienkolder aan met daaronder een dikke laag vilt moet dat toch wel erger geweest zijn dan een plensbuitje in New York. Kom, zij is er ook niet opgekleed en hoor je haar klagen? Leuk overzicht van verregende comics: https://comiclists.wordpress.com/2015/04/01/blame-it-on-the-rain/ Link to comment
Ambreville Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 1 minuut geleden, Vittorio zei: Kom, zij is er ook niet opgekleed en hoor je haar klagen? Leuk overzicht van verregende comics: https://comiclists.wordpress.com/2015/04/01/blame-it-on-the-rain/ Euh, dat is juist haar power. Weercontrole en immuniteit tegen weereffecten. Btw. bij Comicartfactory in Brussel staan een stapel platen van Eisners Contract with God te koop. Link to comment
Vittorio Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Dank voor de link! En een erg mooie Spirit. Wel nog even €7500 zien vrij te maken Link to comment
Ambreville Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 1 uur geleden, Vittorio zei: Dank voor de link! En een erg mooie Spirit. Wel nog even €7500 zien vrij te maken Gewoon. Beginnen roken. Opdrijven tot 3 pakjes per dag. En dan stoppen. Dan bespaar je dat vlot op een jaar. Link to comment
Vittorio Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 1 uur geleden, Ambreville zei: Gewoon. Beginnen roken. Opdrijven tot 3 pakjes per dag. En dan stoppen. Dan bespaar je dat vlot op een jaar. Of je blijft achter met een nieuwe, geldverslindende hobby en een stinkende verzameling Link to comment
Vittorio Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Bij die laatste foto dacht ik toch echt even die stripheld te zien die in een penisraket naar de maan ging om daar het gras te maaien Link to comment
kbellon Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Oei, ik merk nu pas dat mijn inzending al voor dood is opgeschreven. Ik zal je missen, inzending 1. May you rest in peace. Link to comment
SPeeDy Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 22 minuten geleden, kbellon zei: Oei, ik merk nu pas dat mijn inzending al voor dood is opgeschreven. Ik zal je missen, inzending 1. May you rest in peace. Niet te rap opgeven hé. Verdedig je inzending, kraak de andere af op iets dat nu nog niemand ziet, misschien verander ik en anderen nog van mening dan . Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Vittorio Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 7 minuten geleden, SPeeDy zei: kraak de andere af op iets dat nu nog niemand ziet Is de inkleuring al ter sprake gekomen? De paarse rotsen? Link to comment
esteban² Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 Het onheilspellende sfeertje in B weet mij te overtuigen. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Bart 01 Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 15 uren geleden, Vittorio zei: Is de inkleuring al ter sprake gekomen? De paarse rotsen? Van paarse rotsen maakt de grootmeester paars bergwater! Link to comment
Vittorio Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 3 minuten geleden, Bart 01 zei: Van paarse rotsen maakt de grootmeester paars bergwater! Daar is ie weer, ik heb je gemist Bob! Link to comment
Recommended Posts