Ga naar inhoud

De Campbells: favoriete cover/album


cinco

De Campbells  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. favoriete cover

    • Inferno (2014)
    • De gevreesde piraat Morgan (2014)
    • De gijzelaar (2015)
    • Het goud van San Brandamo (2016)
    • De drie vloeken (2018)
    • -
  2. 2. favoriete album

    • Inferno (2014)
    • De gevreesde piraat Morgan (2014)
    • De gijzelaar (2015)
    • Het goud van San Brandamo (2016)
      0
    • De drie vloeken (2018)
    • -


Recommended Posts

  • cinco changed the title to De Campbells: favoriete cover/album

Ik vind de covers eerlijk gezegd het zwakste aan de reeks. Ik heb ook niet echt een favoriet album, maar als geheel is dit een hele toffe reeks. 
 

De humor had ik verwacht, maar de diepgang en tragedie waren een aangename verrassing. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Nog niet allemaal gelezen, dus heb ik enkel voor de cover kunnen stemmen.  En die gaat ongetwijfeld naar #1.  Zo'n (haast 3D) effect zie je niet vaak op stripcovers en ik vind 't goed uitgevoerd.  #2 is mij veel te cliché, #3 is een goede tweede, maar ik stel mij toch vragen bij dat heel buigbare bovenbeen.  De overige covers vind ik eigenlijk niet denderend.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 1 month later...
16 minuten geleden, cinco zei:

Kenners van De Campbells, waren deze 5 delen opgevat als een afgerond geheel of was het ook de bedoeling dat dit een langer lopende reeks ging worden?

Het is al wat langer geleden dat ik deze nog las maar volgens mij werden alle losse eindjes keurig afgerond. Het was volgens mij ook nooit Munuera's bedoeling er een langslepend epos van te maken...

Link naar reactie

Het was opgezet als kortverhalen in Spirou. Toen Munuera zijn agenda vol liep werd er gekozen voor de beter-opbrengende series en werd dit netjes afgerond. Op het einde had ik wel het gevoel dat ze snel aan het gaan waren. Een van mijn favoriete series. 

 

De Bruno Graff-covers zijn veel meer uitgewerkt.

 

image.thumb.png.a9215c83f131228ffc5aeae10f2008d7.png

 

image.thumb.png.690963684ff6401d4ecbe9387d871480.png

 

image.png.57f7cd2a71cd1f60058904ed366a21c0.png

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...