WILCO Posted April 23 Share Posted April 23 Woody Allen in De Spelen van Semoel Quote Link to comment
WILCO Posted April 23 Share Posted April 23 Iemand leest Guust Flater in Robby, Robot En ook Sammy Quote Link to comment
WILCO Posted April 23 Share Posted April 23 Nog uit Robby, Robot: Jean-Pol, Nero en iemand met een Jommekeskapsel (Jef Nys?). En nog een onbekende tekenaar met tekenmap onder zijn arm. Wie zou dat zijn? Ik vermoed Dirk Stallaert aangezien hij aan dit album heeft meegewerkt. Air 1 Quote Link to comment
cartoonesk Posted April 24 Share Posted April 24 13 uren geleden, WILCO zei: En nog een onbekende tekenaar met tekenmap onder zijn arm. Wie zou dat zijn? Ik vermoed Dirk Stallaert aangezien hij aan dit album heeft meegewerkt. Ik denk ook dat het Dirk Stallaert is. Quote Link to comment
WILCO Posted April 26 Share Posted April 26 Dirk Stallaert, Jean-Pol en Hec Leemans hebben blijkbaar elk een kamer in het rusthuis Home Sweet Home (Kramikske, De gepeperde paraplu). Quote Link to comment
WILCO Posted April 27 Share Posted April 27 Op 22/4/2024 om 20:05, WILCO zei: Links: Bob De Moor en Flupke (Kramikske, De gepeperde paraplu). Helemaal rechts nog iemand met een tekenmap onder zijn arm. Wie zou dat zijn? Quote Link to comment
WILCO Posted April 27 Share Posted April 27 Jef Nys (S&W, Barabas de balorige, Morjeau) Quote Link to comment
WILCO Posted April 27 Share Posted April 27 Een cameo van tekenaar Hugo De Sterk in De rare kwibussen (224) Quote Link to comment
WILCO Posted April 28 Share Posted April 28 Opnieuw een cameo van Jean-Pol en Stallaert (Kramikske, De bonte beertjes) Quote Link to comment
WILCO Posted May 6 Share Posted May 6 Cameo van Jean-Pol en Stallaert in De verboden vrucht (Kramikske) Quote Link to comment
Michie Posted May 6 Share Posted May 6 Een zekere Duitse dictator maakt ook in manga af en toe zijn opwachting. Uiteraard zijn er manga die op zijn leven gebaseerd zijn maar in onderstaande reeksen beperkt het zich tot een bijrol. (In Reincarnation no Kaben is hij opnieuw geboren) Quote Link to comment
TDPB Posted May 21 Share Posted May 21 Dan Schkade, de nieuwe én uitzonderlijk nog eens een goeie tekenaar van Flash Gordon heeft een paar heel leuke verwijzingen gestoken in een verhaallijn rond de 90ste verjaardag van de reeks waarin gerefereerd werd aan oudere versies van de strip maar ook naar verfilmingen. Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 21 Share Posted May 21 5 uren geleden, AHMO zei: Deze zag ik ook voorbij komen. Quote Link to comment
TDPB Posted May 21 Share Posted May 21 In Zits doen ze dat soort dingen heel vaak gisteren bijvoorbeeld: Quote Link to comment
WILCO Posted May 25 Share Posted May 25 Tante Sidonia (rechts) in Missie Middelkerke Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 27 Share Posted May 27 Mickey Mouse in het decor van Guust (enkel in een pocketboek). TDPB 1 Quote Link to comment
TDPB Posted May 27 Share Posted May 27 Uit Junior Suske en Wiske. Mag ik hier een verwijzing naar Asterix in zien? (in de tekenfillm kreeg ze een veel kleinere neus). Quote Link to comment
TDPB Posted May 28 Share Posted May 28 26 minuten geleden, Ambreville zei: Bedoel je die figuur die Lucky Luke niet is? Quote Link to comment
TDPB Posted May 31 Share Posted May 31 Kim laat graag Kuifje opdraven in zijn strips. Quote Link to comment
Ambreville Posted June 1 Share Posted June 1 Het leuke aan deze is dat de tekeningen van Kuifje door Hergé getekend zijn. de 4 vrienden en de heilige koe Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 5 Share Posted June 5 Elmer Fudd in een cartoon van Gary Larson. Quote Link to comment
cinco Posted June 7 Author Share Posted June 7 Jungle Book in een Jommekesstrip Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 25 Share Posted June 25 Bekende beren (en Popeye). Lambiek. Iron giant 1 Quote Link to comment
Recommended Posts