Ga naar inhoud

Breda 2022


Ambreville

Recommended Posts

1 minute ago, Yan said:

Het is maar hoe je het bekijkt.

ik denk dat hij het niet persoonlijk bekijkt als standhouder :) maar als bezoeker.

En qua gezelligheid, standhouders, hoeveelheid tekenaars, hoeveelheid bezoekers onder de 15 !!!!!, de locatie etc is het absoluut superieur te noemen. Ik was dit jaar voor het eerst ever naar Rijswijk gegaan en voor het eerst in jaren weer eens Breda, en het verschil was enorm.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

ik denk dat hij het niet persoonlijk bekijkt als standhouder :) maar als bezoeker.

En qua gezelligheid, standhouders, hoeveelheid tekenaars, hoeveelheid bezoekers onder de 15 !!!!!, de locatie etc is het absoluut superieur te noemen. Ik was dit jaar voor het eerst ever naar Rijswijk gegaan en voor het eerst in jaren weer eens Breda, en het verschil was enorm.

Weet ik wel Richard, ik wou gewoon meedelen dat de perceptie van een evenement heel verschillend kan worden geïnterpreteerd. Als uitgever/auteur gaat het vooral om de verkoop, of er nu veel of weinig bezoekers zijn maakt niet uit. Er waren inderdaad wel jongelui, of die dan (veel) strips lezen of gaan lezen is een andere kwestie. Op de Crosscomix in Rotterdam waren die er ook en was er meer interesse in de albums.

 

Dit terzijde, ik heb je niet gezien, tot ik een foto zag op FB waar je bij mijn overbuur (Coco) stond. Tot later nog eens (voor Nederland, behalve een boekpresentatie, zit 2022 er bij mij op).

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
55 minutes ago, Yan said:

ik heb je niet gezien, tot ik een foto zag op FB waar je bij mijn overbuur (Coco) stond.

klopt. Heb je wel gezien, maar je had het druk. Zo heb ik ook Kenny even gezien maar ook die had het druk. En wilde nog even bij Eric Heuvel en Mark Broekhoven langs, maar die hadden het ook druk :)

 

Coco zag ik op het juiste moment terwijl ik Kimmi 3 keer heb misgelopen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Het was een zeer geslaagde beurs

Erg druk bezocht (vooral families met kinderen) , en dat deed me denken aan "the good old days" van De Stripdagen Breda.

Wat wel leuk was! De langste rij voor een Dedi was bij Michel Nadorp.

die bleef tekenen.

Zoals beloofd! Aan de einde van de beurs een rondje (bier) gegeven.

Helaas zat ik alleen met Herman (nickname op Getekende reep BSS).

Hij heeft trouwens de laatste rondje gegeven 🤔🤣

Een aantal Reepers hadden mij gevraagd om wat foto's te publiceren

Dus bij deze!

doe ik normaal nooit.

Maar dat zal ik in de toekomst wat meer doen

Dus hierbij een kleine indruk van het weekend Breda.

2022-10-15 Stripfestival Breda foto (c) Alex Odijk (2).jpg

2022-10-15 Stripfestival Breda foto (c) Alex Odijk (240).jpg

2022-10-16 Stripfestival Breda foto (c) Alex Odijk (109).jpg

2022-10-16 Stripfestival Breda foto (c) Alex Odijk (245).jpg

Link naar reactie

Leuke foto's 

Was een goed opgezette beurs. 

Was voldoende te doen en de sfeer was goed. 

Het was gezellig druk, maar door de opzet van het festival, brede gangpaden, was het ook weer niet te druk. 

Veel tekenaars, complimenten aan de organisatie en alle standhouders die daar een bijdrage aan hebben geleverd. 

Heb nu al weer zin in de volgende editie. Wellicht toch maar eens vriend van het festival worden. 😉

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...