Ga naar inhoud

Drinken/alcohol in strips


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

6 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Ja, daarvan was ik op de hoogte. Maar hier in Europa deed men daar toch niet moeilijk over? Feitelijk vind ik het een zwaktebod van Morris  destijds.

Morris staat erom bekend dat hij geld heel belangrijk vond. En dan het liefst er zoveel mogelijk verdienen en er zo weinig mogelijk uitgeven (moest hij iemand betaald hebben om zijn dakgoot uit te kuisen zou hij wat langer geleefd hebben).

Die Amerikaanse deals vond hij duidelijk belangrijk genoeg om zijn personage aan te passen.

Link naar reactie
  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
Op 14/4/2021 om 11:23, Gast Kameraad Mauser zei:

Persoonlijk heb ik nog nooit last gehad van rokende mensen op straat. 

 

Zo'n zweempje sigarettenrook dat je binnenkrijgt als ergens passeert waar er gerookt wordt is wel lekker. Zo van een pas opgestoken sigaret. Niet de uitgeademde rook.

 

In en rond treinstations en alle openbare gebouwen is het nochtans al verboden om te roken.  Binnenkort ook niet meer op buitenterrassen. Er zijn toch al diverse keren voorstellen gelanceerd, of toch publieke opinies om ook roken in de privésfeer te verbieden. Ik dacht dat roken in de auto ook al verboden is. Dus niet- rokers hebben geen enkele reden om te klagen. Hun wereldje/safespace is grotendeels al gecreëerd.

Roken in de auto mag nog (in België) behalve als er minderjarigen inzitten of in een bedrijfswagen. Die wordt dan beschouwd als werkplek en daar mag je binnen ook niet roken.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...