Ga naar inhoud

Beste oplossingen om tijdelijk strips elders te stockeren? (bij verblijf in buitenland of verhuis of andere redenen)


Recommended Posts

Ik heb ze nu ruim een half jaar opgeslagen in een gehuurde box bij all-safe. Goede klimaatbeheersing en daarnaast makkelijk te bereiken. Heb er zo'n 80 grote boekendozen staan (ook aangeschaft bij all-safe) en veel jaargangen weekbladen. voor mij werkt dit prima, hoewel het wel 100 euro per maand kost

Link naar reactie

YeP, bij mij thuis!

 

euh, serieus, in afgesloten plastic boxen, heb je dan geen last van condenswater/schimmel?

daar zitten ze natuurlijk wel veilig voor knaagdieren,

maar wat met kevers/insecteneitjes?

 

100eurootjes per maand x 12 maanden = 1200 euro (tenzij je daar ook een dertiende maand moet betalen) en je gaat 5 jaar weg,

euh, dat maakt, slechts 6000 euro + de komende luxe & Coronataxen...

Link naar reactie

Alvast niet in de opslagplaats van een verhuisfirma, ik ben daar overlaatst bij zo'n firma geweest en dat is niet geschikt voor boeken, voor niets eigenlijk. Dat zijn houten kisten in een onverwarmde loods waarbij alles met de tijd schimmelt, enkel goed voor kortdurende opslag.

 

Een afgesloten box binnen een groot gebouw zijn wel goed, bij een firma of bv een garage die aangebouwd is aan een huis. Dat zijn zo de beste opties

Link naar reactie
Op 12/5/2021 om 18:47, Ambreville zei:

Ik heb dat vorig jaar via Intrust box in Hasselt gedaan (Corda Campus). Dat is allemaal heel proper en ook vrij goed naar temperatuur en vochtigheid.

Met Btw erbij was dat rond de 70 euro voor een normale box. Maar er zijn er ook grotere en kleinere.

 

Staan er ook rekken in zo een box?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...