Jump to content

Stripfeest Brussel 10, 11, 12 September

Recommended Posts

On 8/24/2022 at 8:14 PM, Stripenbd said:

In de Nederlandse versie zijn er 0 tekenaars...waarop Exel?

On 8/24/2022 at 10:09 PM, shakeitupguy said:

Tja, er zullen geen standhouders zijn met verkoop van Nederlandstalige boeken😛

Lekker internationaal georienteerd, dat Brussel :):D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

• 2 weeks later...
Op 24/8/2022 om 22:09, shakeitupguy zei:

Tja, er zullen geen standhouders zijn met verkoop van Nederlandstalige boeken😛

Het is dus echt zo. Op de Nederlandstalige versie van de site zie je enkel de Nederlandstalige tekenaars en op de Franse site de Franse. Bij de Nederlandse moet je blijkbaar wel zelf nog de juiste tekenaar bij de juiste reeks plaatse...

Heerlijk dagje Stripfeest achter de rug. Tour & Taxis vond ik een heel mooie locatie. De andere hal met kleinere standhouders, verkopers en stripmakers met albums in eigen beheer vond ik wel wat tegenvallen. Ook heel weinig volk in die hal. De drukte waaraan ik me verwachtte bij de signeertafels viel ook goed mee. Alleen heel lange wachtrijen de hele dag door bij Dupuis. Maar gelukkig moest ik daar niet naartoe.

11 dédi's kunnen scoren: Cambré (in 'Heden verse vis'), Homs (in twee albums van 'Shi' met dank aan mijn dochter), Lafebre (ging enorm snel, ik kon gewoon opnieuw achteraan aanschuiven en dan nog ging het heel erg snel, tekeningen staan in 'Lydie' en 'Ondanks alles'), Critone (De Schorpioen), Aimée de Jongh, Régric, Pieter de Poortere (Renée), Philippe Jarbinet (twee keer). Voertaal was weer Frans. Gelukkig wel mooie namen op de enige Nederlandstalige stand van Standaard Uitgeverij. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com