Ga naar inhoud

pindasaus op vlees


Lust je het?  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. pindasaus op vlees

    • Ik ben Nederlander en ja, ik eet dat graag.
    • Ik ben Nederlander en toch lust ik dat niet.
      0
    • Ik ben Belg en ook ik eet dat graag.
    • Ik ben Belg en lust dat niet.
    • Ik heb een andere nationaliteit en ik eet dat graag.
      0
    • Ik heb een andere nationaliteit en ik eet dat niet.
      0
    • Nooit geproefd dus ik kan niet oordelen, maar ik wil het wel proberen.
    • Nooit geproefd en ik wil het ook niet proeven.
      0
    • -


Recommended Posts

Ik vind dat het meest verschrikkelijke Nederlandse fenomeen aller tijden.  Enfin, ik weet dat het van oorsprong Indonesisch is, maar toch.  Degoutant gewoon.  Nasty stuff die de lekkere smaak van 't vlees (of wat dan ook) helemaal teniet doet en zelfs verpest.

Mijn vader heeft het nog erger, die walgt er echt van.  Wij zijn ooit eens bij bevriende Hollanders gaan eten en hij bestelde satés.  Die zaten in een soort van tube gedrenkt in een overvloed aan pindasaus.  Hij had meteen gedaan met eten.  Nog geen week later zaten we in een ander Hollands restaurant (goed aanbevolen) en het werd steak met steaksaus.  Klinkt goed, toch?  Bleek die steaksaus ook gewoon pindasaus te zijn.  Zijn gezicht was goud waard.

 

Nooit echt overgewaaid naar België en absoluut niet kwaad om. :D 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Mijn eerste reactie is om dit gore troep te noemen. Omdat het dat vaak ook gewoon is. De pindasaus die vermoedelijk meestal uit de fabriek komt, de Nederlandse variant van Manna Sauzen zeg maar, is gewoon niet te vreten.

 

Maar... we hebben ooit op het werk eens pindasaus zelf gemaakt. Vers. En die was eigenlijk niet slecht. Smaakte totaal anders dan wat ik gewoon was van pindasaus.

Vorige week heb ik het ook nog eens gegeten in een Nederlands restaurant, gewoon om nog eens te testen en gek genoeg was ook die goed te eten, totaal niet te vergelijken met de frituurversie van pindasaus.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...