Ga naar inhoud

Sporterdesport


retep

Recommended Posts

Mja, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Het is nogal een gok.

 

Hij spreekt Frans. Dat is al iets. Hij kost weinig ( verdient 5 Mio als commentator bij Sky Sports én zocht een ploeg om zo zijn trainersdiploma halen zonder dat hij zijn contract bij Sky moet opzeggen ). Maar hij is vooral een topspits geweest die wel iets kan bijbrengen aan aanvallers. Bovendien heeft hij ervaring om ver te geraken in tornooien. Ik vind het een goede gok.

 

Ben blij dat de bond toch iets ambitieuzer is dan pakweg Vital Borkelmans aanstellen.  

 

Het is nu ook de eerste keer dat er geen rekening wordt gehouden met een communotair evenwicht. ben benieuwd hoe de (Waalse) pers daarop gaat reageren als het wat minder gaat...

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Hij spreekt Frans. Dat is al iets. Hij kost weinig ( verdient 5 Mio als commentator bij Sky Sports én zocht een ploeg om zo zijn trainersdiploma halen zonder dat hij zijn contract bij Sky moet opzeggen ). Maar hij is vooral een topspits geweest die wel iets kan bijbrengen aan aanvallers. Bovendien heeft hij ervaring om ver te geraken in tornooien. Ik vind het een goede gok.

 

Ben blij dat de bond toch iets ambitieuzer is dan pakweg Vital Borkelmans aanstellen.  

 

Het is nu ook de eerste keer dat er geen rekening wordt gehouden met een communotair evenwicht. ben benieuwd hoe de (Waalse) pers daarop gaat reageren als het wat minder gaat...

Ja dat is ook al zoiets, zou Martinez weten in wat voor een wespennest hij zich steekt. Hij zou misschien toch beter ook een Belg erbij halen of Hazard gaat weer frieten eten tijdens de rust :D

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Tsja, zet alle begrotingen van die clubs eens naast elkaar. Of kijk naar de schulden van de clubs (Madrid!). En hier worden talenten al voor hun 16e weggeplukt, iets wat officieel niet mag.

 

Maar goed, we hebben een nieuwe uiterst corrupte betrouwbare UEFA-voorzitter dus die gaat dat vast allemaal oplossen.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Verlies voor Club brugge in de CL. Wat hebben we hier toch leuke Mickey Mouse competities

 

Het was erbarmelijk. Drie enorme blunders in de verdediging ( Van Rhijn, Denswil en Butelle ) en dan nog verdienden we 2 rode kaarten. Zelfs RWDM zou winnen van dit Club.

Leicester was een ploeg die het Club van vorig jaar zeker moest aankunnen. Ik heb daar niets speciaals van gezien, maar als je twee keer letterlijk de bal weggeeft... en je hebt een keeper die twijfelt aan zichzelf en fout uitkomt, dan heb je problemen.

 

Enigste man op niveau was Izquirdo en dit met twee schoten op doel ( wel 1 op de paal ). Man, man, man, wat was dit slecht.... 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Voor RWDM nog enkele seizoenen wachten. Maar zelfs al is Leicester absoluut gezien een middelmatige ploeg in Engeland, dan nog hebben ze een budget dat tig keer hoger ligt dan alles van België tesamen. Als ze dan nog een trainer hebben die niet te slecht is dan kan je daar toch niet tegenop.

 

Als ze een aap als Mourinho als trainer hebben kan zelfs Feyenoord ertegen winnen :e007:

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Niks van gezien, maar waren er stalorders dat hij zijn teamgenoot niet mocht inhalen?! Of was die Ricciardo gewoon sneller?

 

Hamilton kreeg brand in zijn motor, race even stop, Verstappen zat achter Riccidinges in de pits. dat kostte hem 2,5 seconden. Men ontkent dat er orders waren gegeven maar als je 1 en 2 staat ga je elkaar natuurlijk niet van de baan rijden.......

Link naar reactie

Jullie kunnen tenminste nog tegen deftige ploegen spelen en daar heb je wat aan.

 

België tegen flutploegen zoals Cyprus, Letland en f*cking Gibraltar. Bosnie is niet veel beter en Griekenland vrees ik ook niet. Daar winnen ze tegen zonder echt goed te spelen en als ze op het WK dan eens tegen een goede ploeg moeten spelen dan weten ze niet waar te lopen.

 

Een A en een B-klasse maken, sofort!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...