Ga naar inhoud

Sporterdesport


retep

Recommended Posts

Gisteren twee Belgen op kop, vandaag twee Nederlanders die de show stelen - leuk hoor.

 

Ik hoor Dumoulin zeggen dat hij nu ook nog die bergtijdrit vol wil invliegen... Als hij maar niet te veel kruit verschiet voor de tijdrit in Rio .

Eigenlijk zou ik de Hollanders moeten afzeiken zoals ze de Belgen doen maar ik heb toch liever Mollema dan Froome :e007:

Link naar reactie

Ik kan daar wel om lachen. Sterker nog als Oranje slecht speelt zijn Lecram en Retep degenen die die losers het hardst de grond in boren.......

Dat is dan toch helemaal anders in België. Wij zijn best wel trots op wat de Rode Duivels gepresteerd hebben in Frankrijk en we betreuren het ten zeerste dat Wilmots ons gaat verlaten.

 

/sarcasm off ;)

Link naar reactie

Ik geloof dat het NOC wil gaan voor 25 medailles (OS Sydney) en liefst meer. We gaan voor wielrennen (Dumoulin en Vos), atletiek (Martina en Hassan)  hockey(hup dames!), zeilen (hippe gast op surfplank), paardjes, judo (Henkie Grrol), onbekende sporten die je maar eens in de vier jaar kijkt, zwemmen (dames) en natuurlijk Dafne en Epke.

Link naar reactie

.... en zwemmers, we hebben daar een aflossingsploeg die vrij goed was, maar ik weet zelfs niet of die meedoet...

ja, maar de mot zit erin. Ruzie tussen Croenen en Timmers

 

http://sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/Zwemmen/1.2715483

Onenigheid in zwemploeg: "Weten zelfs niet of we de 4x200m zwemmen in Rio"

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Dus naast een judo chick met een aarsgewei en ruziende zwemploegen heeft Belgie een verwaaid zeilmeisje, wat atletiekers (hopen op een halve finale), een paar EPO stoempers en de hockeyers (die slechts goed presteren tijdens vriendschappelijke matchen).

De Belgische hockeyploeg gat de Nederlanders inmaken en als het zo niet is dan is het de schuld van Wilmots ;)

Link naar reactie

De NLse mannen hockeyploeg, daar heb ik een hard hoofd in. De dames zorgen echter voor een zekere medaille.......

Bij de mannen zijn er een zestal landen die erg aan mekaar gewaagd zijn, dat is koffiedik kijken.

 

Bij de vrouwen heeft Nederland geen tegenstand. Het vrouwenhockey is daar blijkbaar professioneel georganiseerd. In Belgie spelen we constant met een juniorenploeg. Die meisjes gaan ervoor zolang ze studeren maar zodra ze afgestudeerd zijn kiezen ze (wijselijk) voor een job en kindjes. Ze zijn niet eens geselekteerd deze keer :(

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...