Ga naar inhoud

Sporterdesport


retep

Recommended Posts

Goed van Max Verstappen. Toont ook aan dat het veel leuker is als die vervelende Mercedessen niet meedoen.

 

Ja maar dit gaat allemaal wel iets te snel, denk je ook niet? Ik mis een beetje de opbouw, bijvoorbeeld eerst een lagere podiumplaats, dan een paar keer miskleunen voor de overwinning en dan, als niemand het nog verwacht, bam, nummer 1. Nu wordt al het kruit meteen verschoten terwijl het, dat weet elke scenarioschrijver, veel beter over een langere tijd kan worden uitgesmeerd.

 

Max werd trouwens massaal toegejuicht door de FC Utrecht-fans, las ik net. Sfeervol middagje dus weer in Galgenwaard, mogelijk ook door de afwezigheid van Ben  :ph34r: 

Link naar reactie

Eens hoor. Ik raad je '1' uit 2013 aan, zo'n beetje de beste F1-docu die ik ken, over de tijd dat bijna de helft van het spelersveld vroeg of laat om het leven kwam en vooral uit de tijd dat het nog echte karakters waren die te veel zopen, achter de wijven aangingen en niet bang waren om te zeggen wat ze dachten.

 

Ik bedoel dat het nu in zekere zin ook géén zootje is bij de Formule 1, met al die saaie lulletjes en hun gladde pr-praatjes.

 

Dit was tenminste nog een vent:

 

Jochen%20Rindt.jpg

Link naar reactie

Eens hoor. Ik raad je '1' uit 2013 aan, zo'n beetje de beste F1-docu die ik ken, over de tijd dat bijna de helft van het spelersveld vroeg of laat om het leven kwam en vooral uit de tijd dat het nog echte karakters waren die te veel zopen, achter de wijven aangingen en niet bang waren om te zeggen wat ze dachten.

 

Ik bedoel dat het nu in zekere zin ook géén zootje is bij de Formule 1, met al die saaie lulletjes en hun gladde pr-praatjes.

 

Dit was tenminste nog een vent:

 

Ik heb die dvd onlangs gekocht. Nog kijken dus!

 

Een foto van de legende Jochern Rindt.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Alain Prost en Nigel Mansell (die snor!) waren de laatste echte venten in de F1. Daarna kwam het tijdperk van de broekventen.

 

Ik heb een voorkeur voor de jaren zeventig. Jacky Ickx, James Hunt, Ronnie Peterson, Michael Andretti, Niki Lauda, Gilles Villeneuve, Nelson Piquet en Nigel Mansell.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ik heb die dvd onlangs gekocht. Nog kijken dus!

 

 

 

Enjoy. Er zit veel horror in (Lorenzo Bandini die levend verbrandt) maar ook ouderwetse kameraadschap en een mooi portret van de hechte band tussen de coureursvrouwen (die elk moment weduwe konden worden).

 

Ik heb een voorkeur voor de jaren zeventig. Jacky Ickx, James Hunt, Ronnie Petterson, Michael Andretti, Niki Lauda, Gilles Villeneuve, Nelson Piquet en Nigel Mansell.

 

Ik vermoed dat je de vader van Michael bedoelt, Mario Andretti :) Ook tot op zekere hoogte een somber rijtje, met Petterson en Villeneuve die in het harnas stierven. En Hunt eigenlijk ook. Ik zie broekeman Max Verstappen niet op 45-jarige leeftijd een hartaanval krijgen omdat hij te wild heeft geleefd........

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Die Verstappen zet me aan het denken, waar willen we naar kijken? Een kampioen die steady voorop rijdt of een gozertje dat een fenomenale inhaalrace rijdt op een circuit waar je zogenaamd niet kunt inhalen en dan eruit zwiept. Toch dat laatste denk ik. F*ck dat saaie winnen :ph34r:

 

Winnen is voor losers!

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

De tour is toch ook niet het spannendste dit jaar. Al even defensief wordt er gereden als er gevoetbald werd op het EK. Quintano wordt nu overal bejubeld omdat hij niets deed... Misschien is dit slim, maar het is vooral saai. En het begon nochtans zo leuk gisteren met movistar en tinkoff samen in de aanval. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Froome zal wel winnen, het was wel een spektakelstuk eergisteren in die afdaling. En zo doet hij het: hier en daar 10 sekonden winnen. Die tijd dat er eentje minuten nam is voorbij, gelukkig misschien, je kan hopen dat ze nu min of meer dopingvrij rijden.

 

Dopingvrij... misschien. En waarschijnlijk anders was Jurgen VDB - nu bij Katusha - waarschijnlijk wel leider  :e007:

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...