Ga naar inhoud

Sporterdesport


retep

Recommended Posts

Ben je een fan van Stijn Stijnen ? Dat vond ik nu juist een heel irritant over het paard getild mannetje. Ik vond die strijd tussen het elitaire/arrogante Anderlecht en het gestampte pot voetbal van Club in de jaren 70/80 geweldig. Rare mannetjes als Stijnen zouden niet aarden in de Club teams uit die periode.

Link naar reactie

Voor neurotisch rondspringende voetbal coaches heb ik nog wel begrip/sympathie. Dat zijn meestal ex-profs die het liefst zelf mee willen doen en maar niet kunnen gelovenĀ dat hun spelers er nix van bakken: Preudhomme, van Basten, van Gaal.... die proleterige voorzitter mogen ze een paar matchen schorsen.....

2

Link naar reactie
Gast Natte aap

Voor neurotisch rondspringende voetbal coaches heb ik nog wel begrip/sympathie. Dat zijn meestal ex-profs die het liefst zelf mee willen doen en maar niet kunnen gelovenĀ dat hun spelers er nix van bakken: Preudhomme, van Basten, van Gaal.... die proleterige voorzitter mogen ze een paar matchen schorsen.....

Ā 

Ik kan me voorstellen dat ze naast de lijn hun ploeg aanmoedigen en corrigeren. Daar heb ik alle begrip voor en dat mag van mij zeker blijven.

Ā 

maar waar ik totaal geen enkel greintje begrip voor heb zijn die kinderachtige jankende trainers, spelers en bestuurslui die elke week weer staan te huilen dat ze bestolen zijn door de scheidsrechter, dat het een blinde mol is, dat de wereld tegen hen is, dat de tegenstander alles mag en zij niks. De grootste jankerds en irritante mannetjes zijn daar Van Hazebroek, Preudhomme en Luzon. Andere trainers kunnen er ook wat van, maar die drie spannen toch echt de kroon.

Ā 

Wat ik ook absoluut niet kan hebben zijn die dolgedraaide achterlijke idioten die de scheidsrechter, de lijnrechter en de vierde scheids de huid staan vol te schelden. Roep op je spelers maar hou je klep tegen de scheidsrechter. ook daar zijn de drie eerder genoemde exemplaren een mooi voorbeeld van. Dan staan ze als een hondsdolle met het schuim op hun bek te roepen en te gesticuleren tegen die scheidsrechter. Ik vind dat een zeer slechte houding en een afkeurenswaardige manier van werken en dat zou (samen met die schwalbes) uit het voetbal geweerd moeten worden.

Link naar reactie

Toch past dat wel: een boef/proleet als voorzitter van een voetbalclub..... Geld onder tafel, de fiscus oplichten, gemeente bespelen,Ā spelers onder druk zetten, common practice voor deĀ voorzitter van eenĀ profclub.

Ā 

Ć©n Italiaans zonnebankbruinĀ  :e007:

Ā 

Maar laat ons focussen op de essentie. Met een heel matig team heeft Club alles in eigen handen. Nog 4 keer winnen met de moeilijkste ploegen die ze thuis ontvangen ( A'lecht en Zulte thuis, en uit naar Standaard en Genk ). Het kan ( weer ) ....

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

Ā 

Ā 

Link naar reactie

Ik kan me voorstellen dat ze naast de lijn hun ploeg aanmoedigen en corrigeren. Daar heb ik alle begrip voor en dat mag van mij zeker blijven.

Ā 

maar waar ik totaal geen enkel greintje begrip voor heb zijn die kinderachtige jankende trainers, spelers en bestuurslui die elke week weer staan te huilen dat ze bestolen zijn door de scheidsrechter, dat het een blinde mol is, dat de wereld tegen hen is, dat de tegenstander alles mag en zij niks. De grootste jankerds en irritante mannetjes zijn daar Van Hazebroek, Preudhomme en Luzon. Andere trainers kunnen er ook wat van, maar die drie spannen toch echt de kroon.

Ā 

Wat ik ook absoluut niet kan hebben zijn die dolgedraaide achterlijke idioten die de scheidsrechter, de lijnrechter en de vierde scheids de huid staan vol te schelden. Roep op je spelers maar hou je klep tegen de scheidsrechter. ook daar zijn de drie eerder genoemde exemplaren een mooi voorbeeld van. Dan staan ze als een hondsdolle met het schuim op hun bek te roepen en te gesticuleren tegen die scheidsrechter. Ik vind dat een zeer slechte houding en een afkeurenswaardige manier van werken en dat zou (samen met die schwalbes) uit het voetbal geweerd moeten worden.

Ā 

Ā 

Ā 

Ja, de scheidsrechters moeten ze gerust laten.

Ā 

Maar voor de rest mag Preud daar staan springen, zenuwen, roepen, weet-ik-velen, van mij, dat het geen naam heeft. Plaatsvervangende schaamte kan soms ook leuk zijn. :P

Link naar reactie
Gast Natte aap

Toch past dat wel: een boef/proleet als voorzitter van een voetbalclub..... Geld onder tafel, de fiscus oplichten, gemeente bespelen,Ā spelers onder druk zetten, common practice voor deĀ voorzitter van eenĀ profclub.

Ā 

Niet voor club. Dat is de ploeg waar de voorzitter een duivenmelker is omdat hij even volks is als de toeschouwers. Geen gladjanus in een designerpak. Een gewone zakenman met boerenverstand die voor het nar huis gaan nog een hamburgertje mee schranst met de supporters. DĆ t is club.

Link naar reactie

Niet voor club. Dat is de ploeg waar de voorzitter een duivenmelker is omdat hij even volks is als de toeschouwers. Geen gladjanus in een designerpak. Een gewone zakenman met boerenverstand die voor het nar huis gaan nog een hamburgertje mee schranst met de supporters. DĆ t is club.

Ā 

Alles houdt op als je jaren geen platte prijs pakt... Ā 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

Ā 

Ā 

Link naar reactie
Gast Natte aap

Alles houdt op als je jaren geen platte prijs pakt... Ā 

Ā 

ik weet het niet hoor. Clubs zijn traditieverenigingen. De mensen die daar naar gaan kijken hebben dat profiel ook in hun hoofd. Ik denk (ik weet dat uiteraard niet aangezien ik geen fanatieke supporter ben) dat de trouwe supporter liever jarenlang geen prijs pakt dan de ziel van hun club te verkopen.

Club is nu Anderlecht aan het worden met dit soort voorzitters. Prijs of geen prijs, hier wordt een echte clubsupporter toch ook niet blij van.

Link naar reactie

Ik kan me voorstellen dat ze naast de lijn hun ploeg aanmoedigen en corrigeren. Daar heb ik alle begrip voor en dat mag van mij zeker blijven.

Ā 

maar waar ik totaal geen enkel greintje begrip voor heb zijn die kinderachtige jankende trainers, spelers en bestuurslui die elke week weer staan te huilen dat ze bestolen zijn door de scheidsrechter, dat het een blinde mol is, dat de wereld tegen hen is, dat de tegenstander alles mag en zij niks. De grootste jankerds en irritante mannetjes zijn daar Van Hazebroek, Preudhomme en Luzon. Andere trainers kunnen er ook wat van, maar die drie spannen toch echt de kroon.

Ā 

Wat ik ook absoluut niet kan hebben zijn die dolgedraaide achterlijke idioten die de scheidsrechter, de lijnrechter en de vierde scheids de huid staan vol te schelden. Roep op je spelers maar hou je klep tegen de scheidsrechter. ook daar zijn de drie eerder genoemde exemplaren een mooi voorbeeld van. Dan staan ze als een hondsdolle met het schuim op hun bek te roepen en te gesticuleren tegen die scheidsrechter. Ik vind dat een zeer slechte houding en een afkeurenswaardige manier van werken en dat zou (samen met die schwalbes) uit het voetbal geweerd moeten worden.

Ā 

Daar zit dan ook wel weer wat in. Maar Marco van Basten die zit te mopperen op de scheids maakt altijd van die bewegingen waarvan je kan zien dattie gewoon mee wil ballen. Wanneer er dan een balletje over de lijn sukkelt neemt ie die knikker meesterlijk aan om hem naar de ingooier te passen. Dat vind ik mooi.

Ā 

De trainers die op onderkoelde/ioronische toon de scheidsrechter kritiseren hebben dan ook wel weer mijn sympa: in NL zijn dat voor Ronald Koeman. Ron JansĀ en daarvoor Willem van Hanegem...... De meest erge trainer aller tijden is toch Mourinho, de meester van de complot theorieen, die kerel is gestoord !

Link naar reactie

Ben je een fan van Stijn Stijnen ? Dat vond ik nu juist een heel irritant over het paard getild mannetje. Ik vond die strijd tussen het elitaire/arrogante Anderlecht en het gestampte pot voetbal van Club in de jaren 70/80 geweldig. Rare mannetjes als Stijnen zouden niet aarden in de Club teams uit die periode.

Ā 

Fan is veel gezegd, maar hij was toch een boegbeeld en (samen met Clement) de laatste echte clubspeler. Hij werd al eens raar geportretteerd in de media maar gaf wel altijd alles voor zijn ploeg. Ik denk juist dat hij in de periode die jij aanhaalt beter zou gefunctioneerd hebben.

Link naar reactie

Fan is veel gezegd, maar hij was toch een boegbeeld en (samen met Clement) de laatste echte clubspeler. Hij werd al eens raar geportretteerd in de media maar gaf wel altijd alles voor zijn ploeg. Ik denk juist dat hij in de periode die jij aanhaalt beter zou gefunctioneerd hebben.

Ā 

Nooit veel opgehad met Stijnen. Veel te veel "lucht". Geef mij maar de huidige doelman Ryan. Dat is echt de verpersoonlijking van 'no sweat, no glory'

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

Ā 

Ā 

Link naar reactie

Maar, ik put nuĀ uit mijn geheugen dus correct me if i'm wrong,Ā Stijnen maakte toch altijd ruzie bij de duivelsĀ en zat mensen zwart te maken op internet. Nu haden die stalen Club mannen in de jaren 80 geen internet maar zulk gedrag werd toch niet getolereerd ?

Ā 

Ik was daar niet bij dus ik kan dat niet bevestigen/ontkennen, maar dat is wat ik bedoelde met raar geportretteerd worden in de media.Ā  :e012: Dat internet-gedoe kwam op mij in ieder geval over als een stok die ze zochten en daarin gevonden hadden om hem buiten te werken, omdat hij te dicht stond bij de vorige voorzitter en zijn entourage. Hijzelf zei dat die berichten verstuurd werden door zijn naaste familie, of zoiets. En aangezien, als ik mij goed herinner, die berichten vaak geplaatst werden op momenten dat Stijnen zelf op het veld stond, lijkt mij dat niet zo ongeloofwaardig... En ja, in die tijd had iedereen ruzie met iedereen bij de Rode Duivels. Nu nog trouwens, Courtois en Mignolet gooien met modder naar elkaar in de media...

Link naar reactie
Gast Natte aap

Daar zit dan ook wel weer wat in. Maar Marco van Basten die zit te mopperen op de scheids maakt altijd van die bewegingen waarvan je kan zien dattie gewoon mee wil ballen. Wanneer er dan een balletje over de lijn sukkelt neemt ie die knikker meesterlijk aan om hem naar de ingooier te passen. Dat vind ik mooi.

Ā 

De trainers die op onderkoelde/ioronische toon de scheidsrechter kritiseren hebben dan ook wel weer mijn sympa: in NL zijn dat voor Ronald Koeman. Ron JansĀ en daarvoor Willem van Hanegem...... De meest erge trainer aller tijden is toch Mourinho, de meester van de complot theorieen, die kerel is gestoord !

Ā 

een mens mag best kritiek hebben als de scheidsrechter de match niet goed aanvoelt en niet goed fluit. Maar er zijn toch grenzen hoor.

Ā 

Je zit in de entertainmentbussines en dus heb je een voorbeeldfunctie. Net zoals ik het gedrag van Miley Cyrus afkeur en de hype rond domheid (nerdy look maar het verheerlijken van de leeghoofden), vind ik ook niet dat zo'n schuimbekkend gedrag thuishoort in de entertainment industrie. Maar goed, daar ben ik weer met mijn maatschappelijke holistische visie :)

Ā 

Onderkoeld en cynisch hoort daar voor een stuk ook bij.

Ā 

dan liever een open dialoog met de scheidsrechter waarbij die ook niet blind blijft voor gemaakte fouten.

Ā 

Tja, mourinho. Maar zolang mourinho, Van Gaal en Preudhomme blijven winnen, wordt van hen alles getolereerd.

Link naar reactie

Ik heb begot zitten supporteren voor Atletico. Het is natuurlijk ook een overgesubsidieerde voetbalploeg uit een failliet land dat zijn voetbalploegen onreglementair subsidieert, maar in vergelijking met de mega moguls zoals Chelsea is het toch een kleintje dat zijn beste spelers altijd moet verkopen.

Ā 

Kudos ook aan de scheids ook die de penalty durfde fluiten.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Dus het wordt Standard of Anderlecht. Pest of Cholera.

Ā 

en met welke ziekte heb je Club dan bedacht? Ik ben nu niet direct een supporter van een van beide clubs, maar de ploeg met aan het eind de meeste punten is verdiend kampioen hoor.

Link naar reactie

en met welke ziekte heb je Club dan bedacht? Ik ben nu niet direct een supporter van een van beide clubs, maar de ploeg met aan het eind de meeste punten is verdiend kampioen hoor.

Club heeft een immobilienfraudeur als sponsor, maar RWDM had dat ook dus ik wens ze het beste.

Ā 

Ik wens ook KV Oostende, de Kampioen van 2015 het beste.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...